Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.Порядок виконання команд виконавцем.

Про матеріал
Цілі:  навчальна:навчити складати алгоритми для виконавців до певної ситуації у середовищах програмування для дітей;  розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;  виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація. Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 2-й рік навчання, браузер,підключення до мережі Internet,.
Перегляд файлу

Урок 18.Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.Порядок виконання команд виконавцем.

Цілі:

  • навчальна:навчити складати алгоритми для виконавців до певної ситуації у середовищах програмування для дітей;
  • розвивальна:розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 2-й рік навчання, браузер,підключення до мережі Internet,.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Проблемні запитання

— Ви любите мультфільми?

— Як створюють сучасні мультфільми?

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань

VІ. Фізкультхвилинка

Виконати алгоритм, записаний у вигляді знаків та стрілок.

(Руки вгору, руки в боки, руки вниз, присісти — руки вперед, встати.)

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Знайти «зайве» слово. СЦЕНА, СКРИПТ, СЛОВО, СПРАЙТ, СКРЕТЧ.

Пояснити, що означають інші слова.

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку