Шаблон спостережень для класного керівника 5-5 класів НУШ

Про матеріал
Згідно «Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» (затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289 http://ru.osvita.ua/doc/files/news/861/86195/OCINYuVANNYa_OST818.pdf ), які відповідають Закону України «Про повну загальну середню освіту», кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спільний щоденник спостережень класного керівника і вчителів предметників

5 клас НУШ

 

 

Розроблений згідно «Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5- 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» (затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289


Загальні відомості стосовно оцінювання

Згідно «Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» (затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289

http://ru.osvita.ua/doc/files/news/861/86195/OCINYuVANNYa_OST818.pdf ), які відповідають Закону України «Про повну загальну середню освіту», кожен учень

має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.

Відповідно даних рекомендацій основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне.

За рішенням педагогічної ради (за потреби) заклад освіти може визначити адаптаційний період впродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання.

Свідоцтво досягнень повинно відображати результати навчальних досягнень учня/учениці 5-6 класу з переліку предметів та інтегрованих курсів, визначених освітньою програмою закладу освіти. Надана форма Свідоцтва досягнень є орієнтовною, перелік предметів та інтегрованих курсів визначається закладом освіти відповідно до затвердженої освітньої програми.


Наближений зразок свідоцтва виглядає наступним чином (перед друком Свідоцтва досягнень рекомендовано видалити зайві рядки або підкреслити назви курсів відповідно до освітньої програми закладу освіти):

C:\Users\DIKSER\Desktop\Screenshot_17.png


Графа «Характеристика навчальної діяльності» сформована відповідно до переліку наскрізних умінь, визначених Державним стандартом базової середньої освіти. Критерії оцінювання за предметами або освітніми галузями розробляються відповідно до загальних критеріїв оцінювання з урахуванням характеристик груп загальних результатів відповідної галузі. Орієнтовні критерії з кожного навчального предмета можуть міститися в навчальних програмах дисциплін і конкретизуються в освітній програмі закладу освіти:

Характеристика результатів навчальної діяльності

C:\Users\DIKSER\Desktop\Screenshot_1.png

 

 

Зазначена графа заповнюється класним керівником за результатами спостережень, проведених спільно з вчителями-предметниками, які працюють з класом.


Рекомендовано позначати особливо виражені наскрізні вміння учня/учениці, зокрема, вияв інтересу до навчання, розуміння прочитаного, вміння висловлювати власну думку, критично та системно мислити, логічно обґрунтовувати власну позицію, діяти творчо, виявити ініціативи у процесі навчання, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, співпрацювати з іншими з метою заохочення подальшого розвитку відповідних умінь.

Заповнення графи здійснюється шляхом виставлення відповідної позначки навпроти сформованого уміння. Педагогічні колективи можуть виробляти власні способи спостереження за розвитком наскрізних умінь і застосовувати у тому числі вербальні характеристики замість позначки.

Заповнення цієї графи здійснюється по завершенню кожного навчального року або в разі зміни здобувачем освіти навчального закладу. Заповнення графи

«Характеристика результатів навчання» здійснюється відповідно до переліку навчальних предметів, визначених затвердженою освітньою програмою закладу. Заповнюється з урахуванням фіксованих у класних журналах результатів досягнень учнів упродовж навчального року.


Графи свідоцтва «Характеристика навчальної діяльності»

 

Заповнюється класним керівником за результатами спостережень, проведених спільно з вчителями-предметниками, які працюють з класом.

 

 

п/п

 

 

 

 

ПІ учня

 

Особливо виражені наскрізні вміння учня/учениці

 

На уроках                       (назва предмета)

 

Виявляє

інтерес до навчання

 

Розуміє прочитане

 

Вміє виражати власну

думку

 

Критично та

системно

мислить

 

Логічно обґрунтовує власну

позицію

 

Діє творчо

 

Виявляє

ініціативу у процесі

навчання

 

Керує

емоціями

 

Співпра цює з

іншими

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Додаткові критерії «Оцінювання навчальних досягнень окремого учня»:

 

ПІП учня                                   

Загальні критерії розвитку

Примітки (записи, відмітки, позначення)

 

Характеристики відповіді учня: правильність, логічність,

обґрунтованість, цілісність

 

 

 

 

 

Якість знань: повнота,

глибина, гнучкість, системність, міцність

 

 

 

 

 

Сформованість загальнонавчальних та предметних умінь  і

навичок

 

 

 

 

 

Рівень володіння розумовими операціями: аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати,                            робити

висновки тощо

 

 

 

 

 

Досвід творчої діяльності (вміння виявляти проблеми та розв'язувати

їх, формулювати гіпотези)

 

 

 

 

Самостійність оцінних суджень

 

 

 

 


«Виокремлені наскрізні ключові компетентності»

 

п/п

ПІ учня

Наскрізні ключові компетентності

 

Уміння вчитися

 

Здоров’язбережувальна компетентність

 

Загальнокультурна (комунікативна) компетентність

 

Соціально- трудова компетентність

 

Інформаційна компетентність

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

Пояснення компетентностей:

 

        Уміння вчитися — передбачає формування індивідуального досвіду участі школяра в навчальному процесі, вміння, бажання організувати свою працю для досягнення успішного результату; оволодіння вміннями та навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки.

        Здоров’язбережувальна компетентність — пов’язана з готовністю вести здоровий спосіб життя у фізичній, соціальній, психічній та духовній сферах.

        Загальнокультурна (комунікативна) компетентність передбачає опанування спілкуванням у сфері культурних, мовних, релігійних відносин; здатність цінувати найважливіші досягнення національної, європейської та світової культур.

        Соціально-трудова компетентність — пов’язана з готовністю робити свідомий вибір, орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя; оволодіння етикою громадянських стосунків, навичками соціальної активності, функціональної грамотності; уміння організувати власну трудову та підприємницьку діяльності; оцінювати власні професійні можливості, здатність співвідносити їх із потребами ринку праці.

        Інформаційна компетентність передбачає оволодіння новими інформаційними технологіями, уміннями відбирати, аналізувати, оцінювати інформацію, систематизувати її; використовувати джерела інформації для власного розвитку.


«Характеристика результатів навчальної діяльності з предметів»  відповідно  до свідоцтва досягнень учнів (індивідуальна карта на кожного учня)

 

 

Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

 

Сприймає усну інформацію на слух/Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усно взаємодіє і висловлюється/ Говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймає письмові тексти / Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється/ Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

 

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

 

Українська література

 

Сприймає усну інформацію на слух/Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усно взаємодіє і висловлюється/ Говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймає письмові тексти / Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється/

Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

 

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

 

Зарубіжна література

 

Сприймає усну інформацію на слух/Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усно взаємодіє і висловлюється/ Говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймає письмові тексти / Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється/

Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

 

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

 

Іноземна

    мова

 

 

 

           

 

Сприймає усну інформацію на слух/Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усно взаємодіє і висловлюється/ Говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймає письмові тексти / Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється/

Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні

моделі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв'язує математичні задачі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критично оцінює результати розв’язання проблемних

ситуацій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

 

 

Пізнаємо природу / Довкілля /

Природничі науки***

 

Проводить дослідження природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацьовує та використовує

інформацію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усвідомлює закономірності природи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

Технології

 

Проєктує та виготовляє вироби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Застосовує технології декоративно- ужиткового

мистецтва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє самостійність у побуті / освітньому

процесі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

Інформатика

 

Працює з інформацією, даними,

моделями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створює

інформаційні продукти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює в цифровому середовищі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

Здоров’я, безпека та добробут

(інтегровани й курс)

 

Піклується про здоров’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приймає рішення для безпеки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє

підприємливість і

поводиться

етично

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів

навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

Вступ до історії України

 

Орієнтується в

історичному часі й

просторі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює з інформацією історичного

змісту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє повагу до гідності людини та соціальну

активність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прізвище ім’я здобувача освіти                                       

Предмет

 

 

Дата і стан результатів навчання

 

Підсумковий рівень

досягнень

 

 

 

 

 

 

Мистецтво

 

Пізнає різні види мистецтва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює з текстом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бере участь у творчій

діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Індивідуальна карта загального розвитку учня на уроках

 

 

 

Прізвище та імя

 

 

Уміння

Місяць                   

Число

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє інтерес до вивчення предметів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Веде активну роботу в групі, співпрацюючи з іншими дітьми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює свої думки, припущення та пропозиції та вміє їх обґрунтувати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідально ставиться до навчання, готовий і здатний до саморозвитку та

самоосвіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вміє контролювати та корегувати процес і результат

навчальної діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Креативно мислить, проявляє ініциативу та винахідливість,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критично мислить, вміє розпізнавати логічно некоректні висловлювання,

відрізняти гіпотезу від факту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 березня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку