Синхронізоване календарно – тематичне планування уроків історії для 11 класу на 2020-2021 н.р ( профільний рівень)

Про матеріал

11 клас - cинхронізоване календарно-тематичне планування

(профільний рівень).За навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія 10-11 класи», затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23.11.2017 року.

 Складено за підручником О.Гісем,О.Мартинюк. «Ранок» 2019р.

За навчальною програмою для ЗЗСО «Історія України (1945-2019 рр.) затвердженою Наказом МОН України від 21.02.2019 р. №236.

 Підручник В.Власов, С.Кульчицький. «Літера ЛТД» 2019.

Перегляд файлу

11 клас

Синхронізоване календарно-тематичне планування

 (профільний рівень)

Історія України --- 3 години на тиждень – 105 годин

Всесвітня історія ---3 години на тиждень – 105 годин

  • За навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія 10-11 класи», затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.
  • Складено за підручником О.Гісем,О.Мартинюк. «Ранок» 2019р.
  • За навчальною програмою для ЗЗСО «Історія України (1945-2019 рр.) затвердженою Наказом  МОН України від 21.02.2019 р. №236.
  • Підручник В.Власов, С.Кульчицький. «Літера ЛТД» 2019.

 

 

дата

тема

Д.з

примітка

Історія України

ПОВТОРЕННЯ. ВСТУП

1

 

Уроки вітчизняної історії 1914-1945 рр. Україна на політичній карті Європи в 1914-1945 рр. Поразка спроб відновити українську державність.

Ст..5-10

 

2

 

Періодизація історії України другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Особливості курсу історії України 1945-2019 років

Ст.5-10

 

3

 

Навчальний проект. Друга світова війна в історичній пам’яті українців та інших європейців

Творче з.

 

Всесвітня історія

Розділ 1. ПОВОЄННЕ ОБЛАШТУВАННЯ СВІТУ

1

 

Вступ. Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин

§1-2

 

2

 

Організація Об’єднаних Націй (ООН).

§2

 

3

 

Спеціалізовані організації під егідою ООН.

§2

 

4

 

“Загальна декларація прав людини” (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини 1966 р

§2

 

5

 

Радянська окупація Східної Європи.

§3

 

6

 

Радянська окупація Східної Європи.

 

 

7

 

Початок «Холодної війни». Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчіля в Фултоні.

§3

 

8

 

Доктрина Г. Трумена і “План Маршалла”.

§3

 

9

 

Поділ Німеччини. НАТО

§3

 

10

 

НАТО.

§3

 

11

 

Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу

§3

 

12

 

Навчальний проект. Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.

§1-3

 

13

 

Урок узагальнення до розділу 1

§1-3

 

14

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 1.

§1-3

 

Історія України

Розділ 1. УКРАЇНА  В  ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД

4

 

Україна в системі міжнародних відносин. Україна – співзасновниця Організації Об’єднаних Націй (ООН). Участь України в міжнародних організаціях.

§1-2

 

5

 

Встановлення кордонів УРСР з сусідніми державами внаслідок переділу західноукраїнських земель.

§1-2

 

6

 

Обмін територіями 1951 р. Передання Кримської області до складу УРСР

§1-2

 

7

 

Масові депортації 1944-1946 рр. Операція «Вісла»

§3-4

 

8

 

Національно-визвольний рух у 1944-1950-х рр. «Велика блокада» проти УПА. Р.Шухевич.  В.Кук.

§3-4

 

9

 

Операція «Захід». Українці в повстаннях в таборах ГУТАБу (ГУЛАГу).

§3-4

 

10

 

Радянізація західноукраїнських областей УРСР. Ліквідація Греко-католицької церкви в УРСР.

§5-6

 

11

 

Економічна ситуація в УРСР. Відбудова промисловості.

§7-8

 

12

 

Становище сільського господарства. Масовий штучний голод 1946-47 рр.

§7-8

 

13

 

Внутрішньополітична ситуація в УРСР. Репресивні кампанії радянської влади.

§7-8

 

14

 

Особливості розвитку культури. Освіта та наука.

§9-10

 

15

 

Практичне заняття.  Повсякденне життя повоєнних років.

§11-12

 

16

 

Навчальний проект. Стадії боротьби за незалежність: від УНР до УПА.

повтор

 

17

 

Узагальнення з розділу 1.

1-12

 

18

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в роки Першої світової війни».

§1-12

 

Всесвітня історія

РОЗДІЛ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ:ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА

15

 

Концепція постіндустріального (інформаційного)суспільства. Економічний та соціальний розвиток.

§4-5

 

16

 

Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини. Феміністський рух.

§4-5

 

17

 

Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем.

§6

 

18

 

Інтеграційні процеси в Західній Європі. Етнонаціоналізм.

§6

 

19

 

США  у період з 1945- на початку ХХІ ст.

§7-8

 

20

 

Рейганоміка.

§7-8

 

21

 

Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг.

§7-8

 

22

 

 Канада у період з 1945- початку 21 ст.

§7-8

 

23

 

Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання).

§7-8

 

24

 

Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіппі.  Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин.

§4-5

 

25

 

Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності

§4-5

 

26

 

Велика Британія у період з 1945- початку ХХІ ст.

§9-10

 

27

 

Тетчеризм. Зовнішня і внутрішня політика.

§9-10

 

28

 

Франція у період з 1945- початку ХХІ ст.

§9-10

 

29

 

Франція. Зовнішня і внутрішня політика.

§9-10

 

30

 

Німеччина у період з 1945- початку ХХІ ст

§11-12

 

31

 

Німецьке економічне диво” Об’єднання Німеччини.

§11-12

 

32

 

Італія у період з 1945- початку ХХІ ст.

§11-12

 

33

 

Зовнішня і внутрішня політика. Боротьба з мафією.

§11-12

 

34

 

Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель

§4-5

 

35

 

Практична робота:Процеси демократизації в країнах Західної Європи та США у 2 половині 20- на початку 21століття

Ст..68

 

36

 

Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брекситу.

§9-10 ст.51

 

37

 

Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах.

§9-10

 

38

 

Навчальний проект. Українська діаспора в державах Північної Америки та Західної Європи

Інт.рес

 

39

 

Урок узагальнення з розділу 2

§4-12

 

40

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 2

§4-12

 

Історія України

Розділ 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ

19

 

Внутрішньополітична ситуація. ХХ з’їзд КПРС. Десталінізація. Реабілітація жертв політичних репресій.

§13-14

 

20

 

Децентралізація управління економікою. Розвиток промисловості.

§15-16

 

21

 

Становище сільського господарства.

§15-16

 

22

 

Зміни соціальної політики.

§15-16

 

23

 

Повсякденне життя .

§15-16

 

24

 

Шістдесятництво. Київський клуб творчої молоді «Сучасник».

§17-18

 

25

 

Національно-визвольний рух: підпільні групи та організації. Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи.

§17-18

 

26

 

Практичне заняття: Феномен українського шістдесятництва.

§19-20

 

27

 

Зміни в освіті. Зросійщення.

§21-22

 

28

 

Особливості розвитку культури. Антирелігійна кампанія.

§21,22,18

 

29

 

Навчальний проект. Ті, хто відкрили шлях у космос.

§21,22,14

 

30

 

Узагальнення з розділу 2

§13-22

 

31

 

Урок контролю (і корекції) з розділу 2

§13-22

 

Розділ 3 Україна В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ

33

 

Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні

§23-24

 

34

 

Арешти творчої інтелігенції. Іван Дзюба «Інтернаціоналізм чи русифікація?»

§25-26

 

35

 

Активізація дисидентського руху: течії, форми та методи боротьби.

§25-26

 

36

 

Самвидав. «Український вісник». Михайло Брайчевський «Приєднання чи возз’єднання?»

§25-26

 

37

 

Українська громадська група сприяння виконанню Гельсінських угод (Українська Гельсінська група/УГГ)

§25-26

 

38

 

Навчальний проект. 49 сміливців проти режиму

§27-28

 

39

 

Становище кримських татар у місцях депортації та їх боротьба за повернення на Батьківщину.

§25-26

 

40

 

Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості.

§29-30

 

41

 

Неефективність колгоспного ладу. Провал Продовольчої програми

§29-30

 

42

 

Етносоціальні зміни в УРСР. Життєвий рівень населення

§29-30

 

43

 

Практичне заняття. Повсякденне життя в місті та селі.

§29-30

 

44

 

Особливості розвитку культури. Освіта та наука. 

§31-32

 

45

 

Література та мистецтво.Українське поетичне кіно. 

§31-32

 

46

 

Узагальнення з розділу 3

§23-32

 

47

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу  «Розгортання української революції.  Боротьба за відновлення державності»

§23-32

 

Всесвітня історія

Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ

41.

 

Результати Другої світової війни для народів Центральної Європи

§13

 

42

 

Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в 2 пол.1940-х-першій пол.1950-х рр..

§13

 

43

 

Сталінська модель соціалізму та її втілення .

§13

 

44

 

Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в 2 пол.1950-х -1960-х рр.

§14

 

45

 

Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція “Вісла”

§14

 

46

 

Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в 2 пол.1970-х 1980 -х рр..

§15

 

47

 

Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ)

§15

 

48

 

Особливості розвитку країн Центрально-Східної Європи в 1990-х – на поч.. 21 ст.

§16-17

 

49

 

Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи.

§15

 

50

 

“Оксамитові революції” в країнах Східної Європи

§15

 

51

 

Розпад Югославії. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації

§15

 

52

 

Розпад Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації

§15

 

53

 

Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах

§16-17

 

54

 

Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”

Ст. 107

 

55

 

Перебудова в СРСР.

Ст..107

 

56

 

Розпад Радянського Союзу.

Ст.. 111

 

57

 

Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.

Ст..107-112

 

58

 

Практична робота:Вплив політичних процесів у СРСР на розвиток країн Центрально-Східної Європи в 1945 – 1991 рр.

Ст..107-112

 

59

 

Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії по відношенню до України.

конспект

 

60

 

Навчальний проект. Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр.

§13-17

 

61

 

Урок узагальнення до розділу 3.

§13-17

 

62

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 3.

§13-17

 

ІсторіяУкраїни

Розділ 4  ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ

48

 

Україна в умовах перебудови в СРСР. Міжнародна ситуація

§33-34

 

49

 

Інформаційна революція: від дозованої гласності до скасування цензури. Відродження пам’яті про Голодомор 1932-1933 рр.

§33-34

 

50

 

Українська діаспора та її внесок у відродження України.

§33-34

 

51

 

Крах командної економіки. Невдача реформаторських зусиль.

§35-36

 

52

 

Поглиблення диспропорцій і падіння рівня життя населення.

§35-36

 

53

 

Чорнобильська катастрофа

§35-36

 

54

 

Практичне заняття. «За живе…» Непоправні наслідки Чорнобильської трагедії

§35-36

 

55

 

Поява неформальних організацій. Українська Гельсінська спілка. Народний рух України за перебудову

§37-38

 

56

 

Перші вільні вибори до Верховної Ради УРСР (березень 1990 р.). Зародження багатопартійності. Шахтарські страйки

§39-40

 

57

 

Особливості розвитку культури

§37-38

 

58

 

Відродження релігійного та церковного життя

§37-38

 

59

 

Декларація про державний суверенітет України

§39-40

 

60

 

Революція на граніті

§39-40

 

61

 

Перетворення Кримської області в Автономну Республіку. Створення Меджлісу кримськотатарського народу

§37-38

 

62

 

Спроба державного перевороту в СРСР. Акт проголошення незалежності України

§41-42

 

63

 

Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р.

§41-42

 

64

 

Роль України в розпаді СРСР. Міжнародне визнання

§41-42

 

65

 

Навчальний проект. Сто років боротьби за незалежність

§42

 

66

 

Узагальнення розділу  4

§33-42

 

67

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 4.

§33-42

 

Всесвітня історія

Розділ 4 ДЕРЖАВИ АЗІЇ,АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ:ВИБІР ШЛЯХІВ РОЗВИТКУ

63

 

Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто.

§18

 

64

 

Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети

§18

 

65

 

Китай. Проголошення КНР. Культ особи Мао Цзедуна. Великий стрибок, комуни, культурна революція.

§19

 

66

 

Трансформаційні процеси в Китаї на зламі ХХ–ХХІ ст. Ден Сяопін.

§19

 

67

 

Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. ІНК

§20

 

68

 

Індіра Ганді. Індія на зламі ХХ–ХХІ ст.

§20

 

69

 

Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав.

Ст..168-173

 

70

 

Утворення Ізраїлю.Палестинська проблема

§21

 

71

 

Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання

§21

 

72

 

Ісламська та «біла» революція в Ірані.

§21

 

73

 

«Арабська весна» Громадянські війни в Лівії,Сирії,Ємені.

§21

 

74

 

Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту.

§21

 

75

 

Деколонізація Африки.

§22-23

 

76

 

Роль Росії в розпалюванні військових конфліктів у регіоні.

§22-23

 

77

 

Крах апартеїду

§22-23

 

78

 

Країни Африки на зламі ХХ–ХХІ ст.

§22-23

 

79

 

Латинська Америка: особливості соціально-економічного розвитку країн регіону

§24-25

 

80

 

Латинська Америка: особливості  політичного розвитку країн регіону

§24-25

 

81

 

Революція на Кубі. Фідель Кастро

§24-25

 

82

 

Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.

§24-25

 

83

 

Урок узагальнення  розділу 4

§18-25

 

84

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 4.

§18-25

 

Історія України

Розділ 5 СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ

68

 

Державотворчі процеси.

§43-46

 

69

 

«Партія влади». Особливості багатопартійної системи. Прийняття Конституції України 1996 р.

§43-46

 

70

 

Формування ринкової економіки. Запровадження гривні.

§43-46

 

71

 

Зміни в сільському господарстві.

§43-46

 

72

 

Специфіка приватизації. Матеріальне становище населення.

§43-46

 

73

 

Демографічна ситуація. Етносоціальна структура.

§43-46

 

74

 

Протидія сепаратизму. Повернення татар на історичну Батьківщину.

§43-46

 

75

 

Відносини України з ЄС, НАТО, США.

§47-48

 

76

 

Відносини України з Росією. Проблема Чорноморського флоту. Ідея Єдиного економічного простору (ЄЕП).   Тузлівська криза.

 

§47-48

 

77

 

Президентські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа 2004 р.

§47-48

 

78

 

Суспільно-політичне життя України в 2005-2009 рр.

§49-50

 

79

 

 

Конституційні зміни, суспільно-політичне життя України в 2010-1013 рр. Харківські угоди 2010 р.

§49-50

 

 

80

 

Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми.

§43-50

 

81

 

Навчальний проект. «Як трансформувався український визвольний рух у ХХІ ст.»

§1-50

 

82

 

Узагальнення  розділу 5

§43-50

 

83

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 5

§43-50

 

Всесвітня історія

Розділ 5 МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ

85

 

Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД.

§26-27

 

86

 

Прояви міжнародної напруженості: (Перша Берлінська криза, війна в Кореї Відновлення конфронтації в 50-х рр..20 ст.

§26-27

 

87

 

Рух неприєднання країн Азії та Африки (1955конференція в Індонезії)

§26-27

 

88

 

Прояви міжнародної напруженості: Карибська криза та друга Берлінська криза

§26-27

 

89

 

Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р

§26-27

 

90

 

Прояви міжнародної напруженості: війна у Афганістані

§26-27

 

91

 

Передумови і причини завершення «холодної війни»

§28-29

 

92

 

Початок ракетного розброєння. Трансформація .Криза в Перській затоці. Конфлікт на Балканах.

§28-29

 

93

 

Проблема міжнародного тероризму.

§28-29

 

94

 

Практичне заняття:Війни у В’єтнамі та Афганістані та їх вплав на міжнародні відносини.

Ст..201-206

 

95

 

Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна.

§28-29

 

96

 

Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна.

§28-29

 

97

 

Урок узагальнення

§26-29

 

98

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 5

§26-29

 

Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА

99

 

Становлення постіндустріального (інформаційного)суспільства.Глобалізація. Культура“віртуальної реальності”.

§30-31

 

100

 

Основні тенденції розвитку культури у 2 пол. 20 – на поч..21 ст.

§32-33

 

101

 

Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни

Ст..226-228

 

102

 

Урок узагальнення

§30-33

 

103

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 6

§30-33

 

104

 

Річна контрольна робота

§1-33

 

105

 

Резерв (Узагальнення до курсу)

------

 

Історія України

Розділ 6 ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ

84

 

Загострення дискусій навколо геополітичного вибору України. Євромайдан. Революція Гідності. Небесна сотня.

§51-52

 

85

 

Окупація та анексія Росією Криму.

§51-52

 

86

 

Збройна агресія Росії на сході України. АТО.

§51-52

 

87

 

Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Санкції проти Росії. Мінські угоди. ООС.

§53-54

 

88

 

Відновлення владної вертикалі в ході президентських і парламентських виборів 2014 р.

§53-54

 

89

 

Практичне заняття. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах «гібридної війни».

§55-56

 

90

 

Соціально-економічне становище України.

§55-56

 

91

 

Угода про асоціацію між Україною і ЄС. Безвізовий режим для громадян України в країни ЄС.

§55-56

 

92

 

Релігійне життя.

§55-56

 

93

 

Створення Православної церкви України. Надання Томосу.

§55-56

 

94

 

Особливості розвитку культури

§57-58

 

95

 

Реформи в освіті. Тенденції розвитку науки.

§57-58

 

96

 

Українці в світі. Зв’язки з українською діаспорою.

§57-58

 

97

 

Навчальний проект. «У 1918 р. Україна здобула незалежність, у 1991 р. – відновила, сьогодні – захищає».

10-11 кл.

 

98

 

Узагальнення з розділу 6

§51-58

 

99

 

Урок контролю (і корекції) навчальних досягнень учнів з розділу 6.

§1-58

 

100

 

Річна контрольна робота.

Тести ЗНО

 

101

 

Урок узагальнюючого повторення

Тести ЗНО

 

102

 

Урок узагальнюючого повторення

Тести ЗНО

 

103

 

Урок узагальнюючого повторення

Тести ЗНО

 

104

 

Урок узагальнюючого повторення

Тести ЗНО

 

105

 

Урок узагальнюючого повторення

Тести ЗНО

 

 

docx
Додано
12 серпня 2020
Переглядів
2233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку