Спортивні ігри під час прогулянки на групі подовженого дня.

Про матеріал
На чому повинен акцентувати дитячу увагу вихователь при проведенні фізичних вправ, рухливих, народних та спортивних ігор?
Перегляд файлу

Спортивні ігри під час прогулянки на групі подовженого дня.

 

Під час прогулянки на групі подовженого дня діти грають у спортивні ігри: хокей, футбол, баскетбол, волейбол, проводяться веселі естафети («лінійна естафета з бігом», «зустрічна естафета», «біг з веденням м'яча», «слалом з м'ячем»), стрибають зі скакалками, катаються на санках, лижах і ковзанах.

При проведенні фізичних вправ, рухливих, народних та спортивних ігор вихователь повинен акцентувати дитячу увагу на тому що, потрібно дотримуватися правила поступового підвищення фізичного навантаження та зниження її в кінці занять. Для цього у заключній частині  використовують прийоми ходьби з різними рухами рук та ігри малої інтенсивності.

Оздоровчий ефект занять фізичними вправами і рухливими іграми, крім інших умов, багато в чому залежить від правильного дозування навантаження, тому потрібно уважно стежити за будь-яким проявом зовнішніх ознак стомлення учнів.

 

Характеристика зовнішніх ознак стомлення

Зовнішні ознаки

Невелике

Середнє

Виражене

Забарвлення шкіри

Легке

Значне

Блідість або синюшність

Пітливість

Незначна

Велика

Надмірна

Вираз обличчя

Спокійне

Напружене

Страдницьке

Характер дихання

Прискорене, рівне

Прискорене, періодично глибокі вдихи і видихи

Різко прискорене, поверхневе й аритмічне

Координація рухів, уваги

Чітке виконання команд

Невпевнені рухи, нечітке виконання команд

Тремтіння кінцівок, відставання при ходьбі від групи

Скарги

Немає

Втома, біль у м'язах, серцебиття

Запаморочення, головний біль, шум у вухах, нудота, слабкість

 

При вираженому стомленні одразу потрібно пропонувати  учням виконувати  вправи на відновлення дихання і переключати їхню увагу на інше заняття, не пов'язане з попереднім  навантаженням.

Якщо в складі групи  є  учні, віднесені за станом здоров'я до спеціальної медичної групи або тимчасово звільнені від занять фізичною культурою, то таким дітям даються  різні доручення, не пов'язані з безпосереднім виконанням фізичних вправ: допомагати в суддівстві, бути контролером на етапах естафет, лічильником очок та ін.

Прогулянки дають дитині певний соціальний досвід, дають можливість відчути себе учасником життя. Вона ніби  виходить в реальний світ і сама вибирає, з чим стикнутися, що споглядати, повз що пройти, перетворити по-своєму. Сама вибудовує для себе події дня.

Враховуючи інтереси учнів, вихователь  прагне викликати в них творчу самостійністьта активність, намагається, щоб щоденні заняття були емоційними і доступними і   відповідали за своїм характером основній меті - забезпеченню активного відпочинку учнів, формуванню здорового та безпечного способу життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку