Способи формування в учнів позитивного ставлення до навчання.

Про матеріал
Поданий матеріал призначений для використання в навчальних закладах для стимулювання розвитку в учнів позитивного ставлення до навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: Вчитель англійської мови. Петінова О. М. Способи формування в учнів позитивного ставлення до навчання. Пояснення учням значущості навчання для особистості та суспільства

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Широка соціальна мотивація. Мотивація пов’язана з перспективним розвитком особистостіКомунікативна мотивація. Мотивація навчання

Номер слайду 5

Бажання заслужити похвалу вчителя. Страх перед покаранням. Звичка виконувати вимоги дорослих. Честолюбство. Пізнавальний інтерес. Прагнення утвердитися в класі. Бажання одержувати високі бали. Прагнення заробити винагороду. Прагнення заробити винагороду.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Формування позитивного ставлення до вивчення іноземної мови

Номер слайду 11

Нестандартний початок уроку

Номер слайду 12

Залучення учнів до колективної роботи

Номер слайду 13

Застосування різних видів наочності

Номер слайду 14

Застосування творчих завдань. Створення ігрових ситуацій. Використання інтерактивних технологій, мультимедійних презентацій

Номер слайду 15

Використання проектної діяльності

Номер слайду 16

Створення позитивного мікроклімату

Номер слайду 17

Створення ситуації успіху1. Не бійтеся ставити хороші оцінки, якщо спостерігаєте хоча б мінімальний успіх учня. Адже не відчувши, що таке "відмінно", учень не буде до нього прагнути.2. На уроках надавайте дитині можливість почувати себе особистістю піднімайте не тільки самооцінку, але й самовпевненість у хорошому розумінні цього поняття. Називайте дитину на ім'я, створюйте ситуації успіху і довіри.

Номер слайду 18

3. Кількість і різноманітність позитивних, у тому числі й спеціально створюваних педагогом, ситуацій і обставин визначають можливість підтримання інтересу до навчальної діяльності і досягнення успіху.4. Створюйте якомога більше епізодів, випадків, ситуацій, в яких учень може взяти участь - у нього буде більше можливостей знайти себе.5. Нормою педагогічної діяльності повинно стати ставлення до дитини, як до рівного, що виключає право педагога на грубість, різкість, зневажливий тон.6. Ви повинні бути цікавими як особистість - непередбачувана, загадкова, особлива.

Номер слайду 19

pptx
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
867
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку