Сприймання людиною інформації

Про матеріал
Мета : навчальна: сформувати розуміння понять «інформація», «спосіб сприйняття»; навчити дітей самостійно добирати приклади інформації за способом сприйняття. розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховна: виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки; уважність та спостережливість; інформаційну культуру учнів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Обладнання та наочність: проектор, комп’ютери. Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики
Перегляд файлу

Урок 2

2 клас

Дата _______________

Тема: Сприймання людиною інформації.

Мета :

  • навчальна: сформувати розуміння понять «інформація», «спосіб сприйняття»; навчити дітей самостійно добирати приклади інформації за способом сприйняття.
  • розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки;  уважність та спостережливість; інформаційну культуру учнів.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: проектор, комп’ютери.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики

Хід уроку

І. Організаційний етап

Пролунав дзвінок веселий.

Всі готові? Все готово?

Ми не відпочиваємо,

Ми працювати починаємо.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація навчальної діяльності.

Фронтальне опитування

-      Як ви розумієте слово «інформатика»?

-      Що означає слово «інформація»

-      Де ми будемо вивчати інформатику? Як називається цей клас?

-      Які правила поводження в кабінеті інформатики?

-      Які правила поводження з комп’ютером ви знаєте?

-      Що ми будемо вивчати на уроках інформатики?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з елементами бесіди.

-      Закрийте очі на хвилинку! Що ви відчуваєте? Як ви сприймаєте інформацію коли у вас відкриті очі?

-      Правильно ви її бачите за допомогою наших оченят! Як ви думаєте, як називається інформація, яку ми сприймаємо за допомогою очей?

-      Правильно, зорова!

-      Наведіть приклади зорової інформації!

-      Молодці! А тепер давайте закриємо наші вушка!!! Ми будемо щось чути?

-      То як називається наступний орган чуття?

-      Як називається інформацію, яку ми сприймаємо за допомогою органів слуху?

-      Правильно , слухова!

-      Наведіть приклади слухової інформації!

-      Уявіть ситуацію коли ви нюхаєте квіточку. Ви вже мабуть здогадалися, який орган чуття бере в цьому участь.

-      Як називається інформація, яку ми сприймаємо за допомогою органів нюху?

-      Наведіть приклади нюхової інформації!

-      Наступний орган чуття – орган смаку!!! Як ви думаєте, який це орган?Правильно, це наш язичок! Які смаки ми відчуваємо язичком?

-      Як ви думаєте , як називається інформація, яку ми сприймаємо за допомогою нашого органу смаку?

-      Наведіть приклади смакової інформації!

-      І останній орган чуття – це органи дотику. Як ви думаєте, які це органи?

-      Правильно це можуть бути пальчики наших рук. Яку ми інформацію ними відчуваємо?

-      Як називається інформація, яку ми відчуваємо за допомогою органів дотику?

-      Молодці! Наведіть приклади дотикової інформації.

IV. Усвідомлення набутих знань

Інтерактивна гра «Сприймання інформації»

https://learningapps.org/21145344

Вчитель запитує учнів, яка інформація буває за способом сприйняття? Потім разом з учнями класифікують назву інформації за способом сприйняття з її зображенням.

V. Фізкультхвилинка

Відео: Robot Dance (Танець робота)

https://www.youtube.com/watch?v=dOnDFDJA9D4

VІ. Формування вмінь та навичок

  1. Інструктаж учителя

Сьогодні ми продовжимо знайомитися з клавіатурою та комп’ютерною мишкою. Вона нам допоможе працювати з комп’ютером.

Нам потрібно запам’ятати ось цю велику клавішу. Вона називається ПРОПУСК або ПРОБІЛ. З її допомогою ми гратимемо в гру «Лісова галявина», «Стрільці по яблуках».

Коли я скажу «натиснути пропуск», ви повинні натиснути.

Ми будемо використовувати клавішу ПРОПУСК для того, щоб почати грати в наші цікаві ігри.

Це наша комп’ютерна мишка.

Ми сьогодні будемо використовувати ліву кнопку мишки. Ліва кнопка мишки є в нас головна. З її допомогою ми вказуємо на об’єкт, вибираємо її.

Підняли ліву ручку.

А тепер пальчиком показали де на нашій комп’ютерній мишці де є ліва кнопочка. Запам’ятали її.

Молодці!

  1. Практична робота

Учні повторюють правила поведінки за комп’ютером

Учні працюють з програмним комплексом «Сходинки до інформатики».

Тренажер «Стрільці по яблуках»

  1. Релаксація

Гімнастика для очей

Раз, два –

Рівно голова!

Три, чотири, п’ять –

Нумо очі закривать!

Шість, сім –

Розплющують очки всі!

На вісім знов позакривали,

Міцненько так їх потримали

Та й все спочатку розпочали.

П’ять разів отак зробили, за комп’ютер знову сіли.

VІІ. Підбиття Підсумків уроку

Гра «мікрофон»

Закінчіть речення:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати…

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку