Стаття "Стем на уроках географії"

Про матеріал
На STEM-уроці кожна діяльність чітко зрозуміла учням, лабораторні прилади, об’єкти робототехніки безпосередньо залучені до структури заняття. Розробити такі заняття – справа не з легких, адже вчитель має мислити комплексно і сам бути готовим підвищувати свій рівень знань з деяких галузей, експериментувати та бути терплячим, очікуючи на бажаний результат. Якщо ви готові до освітнього челенджу – скористайтеся порадами, які допоможуть створити хороший STEM-урок.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ. ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ STEM-ОСВІТИ

Номер слайду 2

Затребувані професії: - програмісти, - IT-фахівці, - інженери, - професіонали в галузі високих технологій на стику з природничими науками; - фахівці біо- та нано-технологій. При залучені 1% населення України до STEM-професій - підвищення ВВП на  $50 млрд за рік Потреба в цих спеціалістах вдвічі більша. Перспективи економічного розвитку України

Номер слайду 3

критичне мислення;комунікації українською та іноземними мовами;інформаційна грамотність та використання ІКТ;спостереження;проектування;дослідниціка діяльність;вміння створювати інтерактивні моделі;підприємливість;вміння брати на себе відповідальність;командна робота. Навички, які повинні мати випускники для набуття STEM – професій:

Номер слайду 4

Номер слайду 5

розвиток інтересу до навчальних предметів природничо-математичного циклу; формування дослідницьких навичок; розвиток творчого та критичного мислення; подолання відповідних стереотипів. Завдання STEM-освіти:

Номер слайду 6

проектно-орієнтований,проблемно-орієнтований,практико-орієнтований. Основні підходи до викладання шкільних дисциплін у STEM - освіті:

Номер слайду 7

Слабкі сторони та загрози STEM - освіти:відсутність навчених фахівців;відстуність у школах приладів;низькоякісний інтернет;недостатній рівень інформаційної безпеки;складність у впровадженні;важкість у експлуатації.

Номер слайду 8

СТЕМ – ОСВІТА на уроках географії

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Підготувати проекти. Віртуальна подорож визначними місцями Дніпропетровської області : при вивченні економічних районів у 9 класі + інформатика. Здійснити подорож вздовж певної паралелі (меридіану), описати побачене, обрати засоби пересування, розрахувати економічно вигідний маршрут: при вивченні материків та океанів в 7 класі + математика. Спрогнозувати зміни меж природних зон при підвищенні температури на 5˚С, визначити зміни флори та фауни зони (затрат населення на будівництво будинків, їх опалення): при вивченні природних зон в 6, 7, 8 класах + біологія, математика.

Номер слайду 11

Підготувати проекти. Скласти казку «Подорож краплі води», враховуючи роботу гідростанцій, підвищення температури: при вивченні гідросфери в 6 класі + біологія, математика, фізика. Скласти «Бізнес-план підприємства» для дітей 15 – 16 років, який можливо реалізувати в межах школи: в курсі факультативу «Ділова активність» + географія, економіка

Номер слайду 12

Визначити основні шляхи подолання сировинної, енергетичної, продовольчої проблем людства (глобальні проблеми в 10 класі, географія + біологія + хімія + економіка)Пошукова робота

Номер слайду 13

Дослідницька робота

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Проектна діяльність «Географія українського борщу»

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Формування початкової економічної та підприємницької культури в учнів – це підготовка молоді до життя в суспільстві з новими ринковими відносинами. Учити МИСЛИТИ – значить учити ЖИТИ!

Номер слайду 19

STEM – освіта покликана формувати в учнів економічну культуру, діловитість, підприємництво, економічне та раціональне алгоритмічне мислення учнів, критичну самооцінку, вводить в поняття ринкових відносин, готує до професійного самовизначення.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кірєєв Сергій Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Рева Віталіна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Географія, Майстер-класи
Додано
31 травня 2021
Переглядів
5834
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку