Департамент освіти і науки України
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ
з алгебри та початків аналізу
Тема уроку: «Степінь з раціональним показником та його властивості».
(І курс)
Розробила:
викладач математики В.Я. Дорофєєва
м Першотравенськ
2022 рік
Урок № 9
Дата: 27.10.2022р.
Тема: Степінь із раціональним показником та його властивості.
Мета:
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Епіграф уроку:
«У будь-якій науці, у будь-якому мистецтві найкращий учитель - досвід»
Сервантес
Хід уроку
I Організація класу. Повідомлення теми й мети уроку
Вчитель: (Слайд 1)Тема нашого уроку: «Степінь з раціональним показником і його властивості». Сьогодні ми розширимо знання про степінь і його властивості. Також ви маєте продемонструвати вміння застосовувати властивості степеня з цілим показником під час розв’язування різних завдань. Не забудьте проявляти кмітливість, рішучість, впевненість при розв’язуванні завдань. (Слайд 2)Я хочу звернути вашу увагу на слова Мігеля Сервантеса: «У будь-якій науці, у будь-якому мистецтві найкращий учитель - досвід». Ці слова ми візьмемо за епіграф нашого уроку. Сьогодні будемо набувати досвіду роботи зі степенями.
II. Мотивація вивчення. (Слайд 3-7)Чому ми вивчаємо степені? Бо степені навколо нас, вони полегшують обчислення різних величин. У наш час жодна з галузей науки не може обійтися без поняття степеня: степені в фізиці, хімії, географії, біології, астрономії.
ІІІ. Актуалізація опорних знань. (Слайд 8) Пригадаємо, що таке степінь та його властивості. (Слайд 9). Колективне виконання інтерактивної вправи «Знайди пару» Властивості степенів (learningapps.org). Пригадаємо ж властивості степенів (Слайд 10)
ІV. Вивчення нового матеріалу. (Слайд 11)
План вивчення:
V. Закріплення вивченого матеріалу.
Усно (колективне розв’язування вправ):
Завдання 1. Знайди помилку (Слайд 14-17) :
|
2. В якому з випадків правильно виконано дію?
|
3. В якому з випадків правильно виконано дію?
|
4.В якому з випадків правильно записано число 4 350 000 в стандартному вигляді?
|
(Слайд 18) Завдання 2. Виконай усно:
1.Спростити вираз:
2. Подайте вираз у вигляді степеня:
3.Обчислити:
Завдання 3. (Слайд 19-21) Виконай письмово:
1. Подайте вираз у вигляді кореня з числа: а1/8,
2. Подайте вираз у вигляді степеня з дробовим раціональним показником:
3. Знайти значення виразу:
VІ. Відпрацювання вмінь та навичок. (Слайд 22) Самостійна робота
Тестове завдання на сайті Всеосвіта за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/cvj191
VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія. Треба обрати стікер певного кольору: усе зрозуміло-зелений/не зрозуміло-жовтий, написати своє прізвище та смайлик, який відповідає настрою.
Оцінювання учнів.
VIIІ. Домашнє завдання (диференційоване) (Слайд 23):
Знайти значення виразу: