Принципи:- розвитку (передбачає врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів);- самодіяльності (має на меті діяльнісний підхід, за якого учні відчувають себе співучасниками навчального процесу, а ідеї вчителя повністю оволодівають ними)- самоорганізації (передбачає спонукання учнів до організації свого робочого місця, здійснення самоперевірки). Формування творчої особистості
вміти самостійно вчитися й працювати з різними джерелами інформації; мати особисту точку зору й уміти її аргументувати;вміти бачити проблеми; вміти застосовувати свої знання для розв’язання життєвих проблем; мати культуру спілкування, тобто працювати в команді й знаходити консенсус щодо різних переконань та думок. Технологія розвитку критичного мислення
Патріотизм - любов до Батьківщини, до свого народу, одне із найглибших почуттів, розвинутих і закріплених багатовіковими традиціями країни і народу. Основою національно-патріотичного виховання учнів є формування патріотичних поглядів і переконань, які розвиваються та закріплюються у процесі їх навчально пізнавальної та суспільно корисної діяльності. Технологія виховання патріотизму
Колективні творчі справи - це сукупність певних дій на загальну користь та радість. Це справа колективна, тому що планується, готується, здійснюється і обговорюється всіма учасниками. Вона творча, тому що на кожній стадії її здійснення і учні, і педагоги ведуть пошук найкращих шляхів вирішення спільного завдання; бо справа не робиться по шаблону, завжди розкриває нові можливості її учасників. Технологія колективних творчих справ
Активно застосовуються інтерактивні форми роботи: ток-шоу, інформаційні вітальні, конференції, інтелектуальні ігри, заочні подорожі, флеш-моб, екскурсії, настільні ігри, ярмарки, огляди-конкурси, тренінги, диспути, презентації, виставки дитячої творчості, книжкові виставки, стінгазети, тематичні стенди, відеоролики тощо.Інформаційно-комунікаційні технології
розширюють кругозір, пізнавальну діяльність; вчить застосовувати знання, уміння, навички у практичній діяльності, формувати уміння і навички, які необхідні у практичній діяльності;розвиває трудові навички; виховує самостійність, співпрацю, колективізм, товариськість, комунікативність, увагу, пам'ять, мову, мислення, уміння порівнювати, зіставляти, знаходити оптимальні рішення; пристосовує до умов середовища.Ігрові технології
Сучасні технології виховання дозволяють коригувати рівень вихованості учнів, створюють умови для саморозвитку та самореалізації особистості, її успішної соціалізації в суспільстві. Тому сьогодні у шкільній освіті на перший план висувається завдання створення сприятливих умов для виявлення і розвитку здібностей учнів, задоволення їхніх інтересів та потреб, розвитку навчально-пізнавальної активності та творчої самостійності. Висновок