Свято "Барвінкова країна"

Про матеріал
Прийняття другокласників до "Барвінкової країни". Свято відбувається у вигляді гри-подорожі. Діти отримують маршрутний лист та виконують цікаві завдання на різних станціях.
Перегляд файлу

СВЯТО «БАРВІНКОВА КРАЇНА»

 

Педагог-організатор: Доброго дня! Дорогі діти, сьогодні у вас незвичайне свято. Ми зібралися для того, щоб прийняти другокласників у шкільне об'єднання «Країна «Барвінкова». Щоб барвінчатами стати, треба багато знати, бути умілими, сміливими і розумними.

Хлопчики й дівчатка! На вас чекає весела гра-подорож до чудової Барвінкової країни!

 

Вхід барвінка.

 

Барвінок: Привіт, друзі!

Барвінок: Добрий день!

Я не забарився,  і на ваше свято сьогодні нарядився.

Чи впізнали ви мене, діти? Хто я такий?

(Діти: Барвінок)

Барвінок:Так. Я сміливий, активний, завзятий,

Звати мене - Барвінок Хрещатий.

 

Педагог-організатор: Ми впізнали, звичайно, тебе Барвінку. Ми на тебе чекали. Наше свято ми без тебе не уявляємо. Адже мандруємо ми до чудової Барвінкової країни.

 

У давнину люди говорили, що чарівний той край, де росте  барвінок. А росте барвінок в самих різних частинах України. То й цілу Україну ми можемо назвати барвінковим краєм. І в різних місцевостях барвінок має різні назви барвін - зілля, барвінець, барвінок хрещатий!

 

Барвінок: Мене ще й лагідно називають: барвінонько, барвінчик, барвінчичок.

 

Педагог-організатор: Барвінок - рослина вічнозелена і має чудові квіти. Кожна квіточка - п'ять блакитних пелюсток. В народі барвінок люблять  і поважають, бо він є символом вірності  і доброти.

Молодці малята, ви такі начитані й завзяті, ну справжні барвінчата!
 

Барвінок: Я завітав  сьогодні до вас, щоб допомогти вам потрапити до Барвінкової країни!

Ви вже знаєте хто я, а тепер  хочу познайомитися з вами.

 

Педагог-організатор: Загін, до переклику девізу приготуватись!
2-А, Б, В Голова загону: Загін ____________. Наш девіз... 

 

Барвінок: Чудово, загін ____________. Я думаю, що всі випробування, які я для вас приготував ви подалаєте.

Голова вашого загону отримує маршрутний лист з експрес-станціями. Ви всі разом знаходите кожну з них у нашій школі та виконуєте завдання. Там на вас чекають старшокласники з шкільного самоврядування. Також, вам допомагатиме

______________________________________________

 

______________________________________________

 

______________________________________________

 

Якщо ви правильно виконали всі завдання, отримуєте смайлик на кожній станції.

 

Я вам бажаю успіхів!!! Отож вперед, а я вас чекатиму у вашому класі.

 

Маршрутний лист

  • Здоров'я
  • Музична
  • Традиційна
  • Казкова

 

ЗАВДАННЯ

 

Станція «ЗДОРОВ'Я»

1) Для чого потрібні вітаміни? (Для нормального ростуі розвитку дитячого  організму)

2) Від чого оберігає людину правильне харчування? (Від хвороб)

3) Які правила відпочинку на природі ви знаєте? (Відпочивай активно, з добрим настроєм; не шкодь природі, не знищуй її, а милуйся нею.)

4) Назвіть ознаки неякісного стану продуктів харчування. (Неприємний запах, нетоварний вигляд, порушена упаковка, прострочений термін зберігання)

5) У яких продуктах містяться вітаміни? (В овочах, фруктах, молочних продуктах, рибі, крупах, житньому хлібі тощо)

6) Що таке мікроби? (Дрібні, частіше одноклітинні тварини або рослинні організми, які можуть бути шкідливими чи корисними)

7) Чим шкідливі хвороботворні бактерії та віруси? (Вони викликають захворювання.)

8) Для чого руки миють із милом? (Щоб мікроби не потрапили в організм людини і не викликали захворювання)

9) Скільки разів на день необхідно чистити зуби? (Двічі — вранці та ввечері)

10) Як захистити себе і родину від інфекційних захворювань? (Стежити за гігієною, правильно харчуватися, займатися спортом, уживати вітаміни, загартовуватися)

11) Вибери з переліку продуктів тільки ті, які можуть нашкодити здоров'ю: сметана, яблука, огірки, пепсі-кола, хліб, молоко, чіпси.

12) Який телефонний номер потрібно набрати у разі виникнення пожежі? (101) Номер служби «швидкої допомоги» (103) та Як викликати аварійну службу газу? (104)

 

Станція «МУЗИЧНА»

 

Музика з мультфільмів (відгадати)

  1. Король Лев 3
  2. Маша та Медвідь
  3. Рапунцель
  4. Крижане серце
  5. Красуня і чудовисько

 

Тести з музики


 

1. Назвати вид мистецтва:                                         

1) футбол  

2) музика   

3) телевізор

 

2. Музичні звуки записують:

1) літерами  

2) цифрами  

3) нотами

 

3. Скільки існує нот?

1) 5   

2) 6   

3) 7

 

4. Музикант, який створює музику:

1) майстер  

2) співак  

3) композитор

 

5. Який з маршів виконується найгучніше:

1) футбольний  

2) Запорізький 

3) «Марш дерев'яних солдатиків»

 

6. Хор — це група виконавців, які спільно:

1) танцюють   

2) малюють  

3) співають

 

7. Основні типи музики це:

1) хор, балет, опера

2) пісня, танець, марш

3) ритм, спів, танець

 

8. Який з цих танців виконується плавно й м'яко ?

1) козачок   

2) полька   

3) вальс

 

9. Український народний танець це :

1) полька   

2) гопак   

3) вальс

 

10. Старовинна слов'янська пісня, що виконується під час Новорічних та Різдвяних свят:

1) веснянка   

2) гаївка   

3) колядка

 

11. Пісня, яка традиційно виконується, щоб приспати дитину:

1) світанкова  

2) колискова  

3) вечірня


 

 

Вітаю вас, діти! Ви потрапили на станцію «ТРАДИЦІЙНА»!

Дуже хочу перевірити, які ви розумники й розумниці.

 

1) Назва держави, в якій ми живемо? Україна

2) Назва герба України. Тризубець

3) Рідні люди, які люблять один одного і живуть разом. Родина, сім'я

4) З чого тато вирізав Буратіно? З поліна

5) Назва місяця, що походить від слова «квітнути». Квітень

6) Які ви знаєте рослини, що є символами України? Калина, соняшник, мак, чорнобривці

7) В якому місяці розквітають проліски? У березні

8) Що росте тільки взимку? Бурулька

9) Скільки кольорів у веселки? 7

10) Ти ще й я, ще й ми з тобою. Скільки нас?

11) Тварина, у якої найдовша шия? Жирафа

12) Маленький друг Крокодила Гени, що має великі вуха? Чебурашка

 

Станція «КАЗКОВА»

 

1. Гра «Бюро літературних знахідок»

На столі - речі, які належать казковим героям. Відгадайте, кому.

Дзеркальце   (Білосніжка і сім гномів)

Кошик   (Червона Шапочка)

Стріла   (Царівна-жаба)

Черевичок   (Попелюшка)

Рукавичка (Мишка, Жабка, Заєць, Вовк, Кабан, Лисичка, Ведмідь)

Буквар   (Буратіно)    Яйце (Курочка-ряба)

Мука   (Колобок)      Ракушка   (Русалонька)

Корона   (Крижане серце)

 

2. Гра «Переплутанка»

Відновити переплутані слова-анаграми і прочитати імена героїв казок.

гуСнірокань  (Снігуронька), тіноБура  (Буратіно), пелюПошка (Попелюшка),  снілоБіжка  (Білосніжка),  каДюйвомоч  (Дюймовочка)

 

3. «Змагання детективів»

    Хто швидше знайде  спільне між  казковими героїнями – Попелюшкою, Білосніжкою і  Русалонькою.

    (Вони: добрі, розумні, ввічливі, справедливі,  правдиві,  доброзичливі, віддані, здатні на самопожертву).

 

Хто швидше  знайде відмінне між  падчерицею, рідною  дочкою та королевою з казки «Попелюшка».

Падчериця                       Дочка                                  Мачуха

Добра                                Зла                                      Пихата

Розумна                       Нерозумна                                Хитра

Трудолюбива                   Лінива                             Ніколи в житті

                                                                                 нічого не робила 

4. Знайдіть зайвого героя

1) Півник, Лисичка, Котик (Півник – птах)

2) Білосніжка, семеро гномів, Принцеса Анна  (Принцеса Анна  з іншої казки)

3) Ілля Муромець, Робін Гуд, Добриня Микитич (Робін Гуд, бо Ілля Муромець та Добриня Микитич – богатирі)

4) Королева Ельза, Принцеса Анна, Олаф (Олаф – сніговик)

5) Рапунцель, Паскаль, Свен (Рапунцель – людина)

6) Рапунцель,Спляча Красуня, Русалонька (Русалонька – русалка, інші – люди)

 

Свій клас

 

Барвінок:

Молодці, друзі!

Ви всі перешкоди подолали

І до чарівних воріт моєї країни

домандрували.

 

Радий вас зустріти

І до Барвінкової країни запросити.

Тільки, перш ніж до неї завітати.

Ви правила та закони моєї країни повинні знати.

 

Барвінок: Діти! Ви правила та закони Барвінкової країни знаєте?

Тоді їх дружно називайте
І  виконувати  не  забувайте.

(Відповіді дітей)

 

Педагог-організатор:Діти, а хто з вас знає справи барвінка? Ми б хотіли їх почути.

(Діти називають справи, якими займається барвінок)

  1. Барвінок – природи є син, охороняє птахів і тварин.

 

  1. Барвінок до праці завзятий, бавитись вміє і любить читати.

 

  1. Барвінок дружить зі спортом, хоча і не ставить всесвітніх рекордів.

 

  1. Барвінок спішить на підмогу, лагідний він, не образить нікого.

 

  1. Барвінок вміє дружити і чесним іменням батьків дорожити.

 

 

 

Правила жителів країни Барвінкової

 

У  Барвінковій  країні
Дуже добрі і чемні діти.

 

Всіх дорослих поважають
Меншим себе помагають.

 

Все  барвінки  хочуть  знати
Рідний край прагнуть вивчати,
В  скрині  кожної  родини
Долю неньки України,

 

Люблять  барвінки  дружити
І дружбою своєю дорожити.

 

Барвінки  природу  вивчають,
Люблять  її і охороняють,

 

Сильними  мріють  барвінки  стати
Тіло  своє  гартувати.

 

Вміють  барвінки  трудитися
А також в грі веселитися.

 

Барвінок: І  останнє  завдання -

 

Барвінок:А чи знаєте ви девіз жителів Країни Барвінкової? Тож дружно його називайте!

 

Девіз жителів Країни Барвінкової

Наша Барвінкова країна -

Це спільна для нас родина.

В цій країні живемо ми залюбки.

Доброзичливі, веселі, фантазери та мандрівники.

 

 

Педагог-організатор: Діти! Ось ви і стали колективом. Із маленьких квіточок-барвінків буде складатися ваш колектив. Ви будете носити дароване вам казковим Барвінком чудове ім'я «барвіночки».

 

Барвінок: Нагороджую вас дипломом, що ви дійсно тепер жителі Барвінкової країни!!! Вітаю вас, друзі. До нових зустрічей!!!       

 

 

 

1

 

docx
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку