Свято "Посв’ята в п’ятикласники"

Про матеріал
Сценарій проведення свята "Посв’ята в п’ятикласники". Мета заходу: згуртувати клас, проявити таланти та здібності учнів.
Перегляд файлу

1

 

СЦЕНАРІЙ СВЯТА

“Посвята у п’ятикласники”

Звучить спокійна музика

Класний керівник: Доброго дня, шановні вчителі, батьки, діти! Сьогодні у нас незвична зустріч. Нинішнє свято – це сходинка до нашого спільного зближення, до родинного єднання. Випускники 4 класу стали учнями середньої школи. Наші діти дружні, завзяті працьовиті, шумні і невгамовні, непосидючі  і веселі, щебетухи, фантазери і мрійники, одним словом – звичайні п’ятикласники. Я вірю, що в цих дітей попереду сходинки славних звершень, перемог і здобутків.

А ми, вчителі, разом із батьками та друзями, маємо в цьому допомогти, бо і самі колись були п’ятикласниками

 

ВЕДУЧА: Вони – меткі і милі

Веселі, життєрадісні, енергійні

Пунктуальні,

Ну просто янголи,

Тихі, кмітливі, лагідні, активні, симпатичні,

Низенькі і високі, кирпаті і не дуже, Вони вже п’ятикласники!!!

Отже, надаємо слово Вам, дорогі учні!

 

ВІРШІ пятикласників:

Учень 1:

Сьогодні ми зібралися на свято, у п’ятикласники посвята.

Тож, любі гості, раді вас вітати і свято наше розпочати!

 

Учень 2:

Ось і школа – вчителька сказала, - це не просто гарний дім,

І не просто класи,-

Треба знати це усім!

 

Учень 3:

Нас до класу дзвоник кличе, заливається щодня,

Радо він допомагає здобувати всім знання!

 

Учень 4:

Як же добре на світі жити, кожен день пізнавати нове, всіх любити, з усіма дружити,

Ти навчаєш, школо, мене!

 

Учень 5:

Діти, я не знаю,

Чи ви помічали, чи ні

Зовсім дорослими ми стали

І самостійними людьми

 

Учень 6:

Дитинство не міняється у школі

Єдина зміна – це, звісно, ми

А ми міняємось: хто швидко, хто поволі

І вже стаємо дорослими людьми

 

 

 

Учень 7:

Хоч ми і не ликом шиті,

Обіцяєм добре вчитись,

Щоб раділи наші батьки,

І директор, і вчителі!

 

Учень 8:

Ми обіцяєм вчитися старанно,\

Гав на уроках не ловити,

Поводитися чемно, гарно,

І вчителів своїх любити!

 

Учень 9:

Будем вчитись ми сумлінно!

І  поводитись відмінно!

Щоб батьки могли радіти,

Що в них гарні діти!

 

Учень 10:

Йти до школи не боюсь!

Що не вмію, то навчусь!

Вчитель в школі допоможе,

Він усе світі може!

 

Учень 11:

Школо наша, школо, приголуб нас, мила,

Пригорни усіх нас, як голуб під крила!

 

Учень 12:

Ти нас усіх научиш, як у світі жити,

Як зло оминати, як добро чинити!

 

 

Учень 13:

Хоча ще маленькі та скоро підростаєм,

Швидко все вивчаєм, власні “Я” розвиваєм!

 

Учень 14:

Уклін низькій Вам, Нене, і вчителям, і друзям, й Україні рідній – усі наші заслуги!

 

ВЕДУЧИЙ:     Звучить: “ПІСНЯ ПРО НАШУ НЕНЬКУУКРАЇНУ”

 

ВЕДУЧА:   Подивіться на учнів, які зібралися сьогодні  в класі! Це вже не першачки, яких батьки привели за руку до школи….

Пропонуємо Вам переглянути які були наші діточки в молодшій школі і тепер – “Які ми були, і які ми стали…”

 

 

Звучить пісня:  “Батьки мої”

 

ВЕДУЧА:     А колись давно наші батьки були також п’ятикласниками..

 

 

ВЕДУЧИЙ: Наші учні щодня нагадують батькам про 5 клас, виконуючи домашнє завдання..

 

 

Сценка мами і учня

.

(Інсценізація: учень з подушкою в руках сидить на стільці і розказує вірш. Розкидані книжки, одяг.  Мама допомагає йому.)

 

Життя сучасного учня.

Син.  Чому мені зранку так тяжко вставати,

І руки  - не руки, і ноги, як з вати,

А сон такий милий і ще мені сниться,

Хіба доведеться у школу спізниться?

І тут мене бідного жаль розбирає.

Який  я нещасний, чи хтось про це знає?

Щоденно я мушу до школи ходити,

Сидіти, читати, писати, лічити,

«Зубрити» англійську,

Читати  українську,
З історії  дати напам’ять вивчати,

Ще й м’яч підкидати,

Ну, як же я можу усе це встигати?

Якби це прокинувсь я зранку чи вдень

І сталося б чудо для всіх нас дітей:

За школою став би великий  басейн,

Де можна купатися хоч б цілий день,

На даху росли б виноград і грушки,

Цукерок б висіли великі мішки,

Комп’ютер у кожному класі стояв,

Кожний, хто хоче стрибав і співав!!!

А ж  чую:

Мати: « Вже пізно! До школи вставай! Ні з ким не сварися,

Не крутись і не бийся!

Порядок в поличці своїй наведи,

Свій одяг на місце бери поклади,

Купи молока, помідорів,газети,

Уроки. дивись, не забудь, відроби…!»

Син: - І далі ще пунктів усього є сто…

Як шкода, що вже це, напевно не сон!

І тут мене знову жаль розбирає,

Який я нещасний, чи хтось про це знає?

Усі разом: Знаєм! Знаєм!

ВЕДУЧИЙ: Давайте сьогоднішній день вважати Днем народження                             5 класу.  А День народження – це завжди свято!

 

ВЕДУЧА: У нас пройдуть конкурси і змагання, під час яких ви продемонструєте свої здібності, розум та артистичність, позмагаєтесь за право носити звання учня 5 класу 

 

 

ВЕДУЧИЙ: П’ятикласники, ви готові до випробувань? (ТАК)

 

ВПРАВА “Дерево корисних порад”:

ВЕДУЧА: Погляньте на дошку, тут росте “Дерево корисних порад”. Я ставитиму Вам питання чи озвучувати ситуацію, яка може відбутися з вами, а ви, добре розміркувавши, відповідайте на них. Відповіді кожного із вас допоможуть нам краще зрозуміти, які правила прийняті в нашій школі, та усвідомити свою поведінку в різних шкільних ситуаціях. На дошці є листочки, де написана правильна відповідь на запитання. Ваше завдання – вибрати її і помістити на дерево. (Учні ставлять листочки з правильними відповідями на дерево)

 

 

 

 

 

 

 

До школи приходити як?.........ВЧАСНО

На уроках слухати вчителя як?......УВАЖНО

У їдальні не можна….?.....................БІГАТИ, СКАКАТИ, ШУМІТИ

Речі мають бути …..?......................У ПОРЯДКУ

Шкільне майно……..?......................БЕРЕГТИ

Для чого приходити до школи?....НАПОЛЕГЛИВО ВЧИТИСЯ

Якщо на уроці ти щось не зрозумів, що потрібно зробити?.. ПЕРЕПРОСИТИ ВЧИТЕЛЯ І ПЕРЕПИТАТИ

 

ВЕДУЧИЙ: Діти, це важливі правила і норми поведінки для кожного, яких вам сліддотримуватись. Напевно, кожний із вас зрозумів, що ці мудрі і корисні поради допоможуть вам іти шкільним шляхом..

 

ВЕДУЧА: У вас нові вчителі, нові кабінети, предмети – загалом вражень вистачає! Для того, щоб ви пригадали імена та по-батькові вчителів та їхні предмети, пропоную виконати завдання: “Назви урок – назви вчителя”

 

Учень 1:

Що математика – складна наука, то кожен із нас знає,

І натуральні числа й кути уві сні пам’ятає.

                                                          (Вчитель – Оксана Богданівна)

Учень 2:

Математику знаю на дванадцять,

Люблю й десять, й одинадцять,

Відмінниця – я, учителька це знає,

І гарну оцінку в щоденник виставляє!

 

 

 

 

 

 

Учень 3:

Рідна мова теж важлива: читання і граматика,

Де розділових знаків нива і літер дивна пластика!

                               (Вчителі – Лідія Володимирівна і Ольга Львівна)

Учень 4:

Вчитель мови нас навчала,

Щоб ми рідну мову знали,

Бо вона милозвучна і чиста,

Бо вона незрівнянно барвиста!

 

Учень 5:

Розташування міст і сіл,

Країни дивовижні,

Меридіани, гул вітрів, степи, моря і крижні

                                                  (Вчитель – Наталя Степанівна)

Учень 6:

Історик знає свій предмет,

Він для нас авторитет,

Розповідає  про давні віки,

Пам’ятає всі дати й роки

 

Учень 7:

Рідну мову треба знати,

Й іноземну теж вивчати.

Міжнародне спілкування –

Запорука процвітання!

 

Учень 8:

“Стендап”, “сиддаун”, “хав а ю”, “Good luck” “Good moning” “What are your”- це іноземні слова.

 

 

Учень 9:

Вчитель! Скільки сили треба,

Щоб навчати нас усіх,

І терпіння, і бажання,

І надії, і сподівання!

Вчитель наш – найкращий у світі

Допоможе в хвилину важку,

І нехай тільки посмішки й квіти

Він знайде на своєму шляху!

 

ВЕДУЧА: Гадаю, кожен зі мною погодиться, що за цікавість, майстерність викладу навчального матеріалу ми завдячуємо нашим вчителям.

 

 

ВЕДУЧИЙ: Молодці, діти!

 

 

ВЕДУЧА: А зараз я пропоную охарактеризувати ваш клас, який він, або яким ви хотіли б його бачити надалі.

У вас є слова – підказки, прошу вийти і вибрати слово, яке характеризує клас і помістити на дошку.

 

 

ВПРАВА “Ми і наш клас”

 

 

ВІДПОВІДІ УЧНІВ

 

– дружні, організовані, згуртовані, працьовиті, добрі, ввічливі, розумні, чемні, відповідальні, доброзичливі

 

 

 

ВЕДУЧИЙ: Діти, кожен із вас – часточка цілого класу і всі окремі “Я” становлять загальне “Ми”. А загальне  “Ми” не може існувати без окремих “Я”. Хором промовимо якості, записані на плакаті. Ми організовані, дружні, класнючі.

 

 

ВЕДУЧА:    А зараз діти заспівають пісню “Наш дружній клас”

 

ВЕДУЧИЙ:  Вміли поспівати, вмієм і на інструментах грати. Наші дорогі п’ятикласники вміють грати і на гітарі, і на фортепіано, і на окулеле. Пропонуємо послухати.

ВЕДУЧА:   У школі не обійтися без веселих пригод та історій.

 

УЧЕНЬ 1:

Чому ти вириваєш аркуші з підручника?

А я не вириваю, тільки прочитані,

Щоб помилково не читати одне й те ж саме!

 

УЧЕНЬ 2:

Тату, Вас викликають до школи – каже Петрик татові

-Чого б це?

-Та… За малювання

-А хіба ти так погано малюєш?

-Та ні, не за те, що погано, а за те, що малюю на партах!

 

УЧЕНЬ 3:

Щось ти, ……………., довго сидиш за підручниками, - каже сестра

Не можу розв’язати задачу – озивається

А хіба вчителька  не пояснювала?

Та пояснювала, але я в той час був зайнятий.

Можна поцікавитися, чим саме?

А я думав, як стати відмінником!

 

ВЕДУЧА: Молодці! Ви показали свої вміння і таланти, виконали усі завдання, довели, що ви гідні носити звання п’ятикласника!

Прошу вас підвестися і дати урочисту обіцянку:

 

 

Вступаючи в ряди учнів середньої школи перед обличчям своїх товаришів, перед обличчям батьків, перед обличчям вчителів урочисто обіцяємо:

 

ВЕДУЧИЙ Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого -  ОБІЦЯЄМО!

 

ВЕДУЧА Не доводити вчителів до температури кипіння – 100 градусів - ОБІЦЯЄМО!

 

ВЕДУЧИЙ Бути швидкими і стрімкими, але не перевищувати швидкість 60 км/год при пересуванні шкільними коридорами -  ОБІЦЯЄМО!

 

ВЕДУЧА Витягати з учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички - ОБІЦЯЄМО!

 

ВЕДУЧИЙ Вчитися на “добре” та “відмінно” -  ОБІЦЯЄМО!

 

ВЕДУЧА  Бути гідними дітьми свої батьків -  ОБІЦЯЄМО!

 

 

ВЕДУЧИЙ Обіцяємо бути гідними звання п’ятикласника -  ОБІЦЯЄМО!

 

УЧЕНЬ ВИМОВЛЯЄ БУКВУ І ТРИМАЄ НА ЛИСТОЧКАХ СЛОВА

Ось ми уже п’ятикласники:

П – перспективні

Я – яскраві

Т – талановиті

И – життєрадісні

К – кмітливі

Л – лагідні

А – артистичні

С – сміливі

Н – найкращі

И – миролюбні

К – креативні

И – п’ятикласники!!!!!

 

ВЕДУЧИЙ   А зараз класний керівник вручить Вам значки п’ятикласника!

 

Скільки доріг ще треба буде пройти дітям у житті? Тому бажаємо Вам, дорогі діточки, удачі, світлого і прекрасного майбутнього. Ідіть до нього, мрійте про нього, трудіться для нього, і тоді воно обов’язково настане! Щастя вам, здоров’я, веселого настрою, доброго навчання! Щоб росли розумними, поважали старших, любили й захищали менших, гарно вчилися на радість своїм батькам і рідним, були гідними дітьми нашої України!

 

ВЕДУЧА: Ми вдячні всім, хто завітав на наше свято, і хочемо від щирого серця побажати: Хай зілляються воєдино діти, школа і батьки, як одна родина!!

 

 

 

docx
Додано
5 травня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку