Свято "Учитель – садівник, що ніжно пестить квіти"

Про матеріал
Цей сценарій можна і потрібно доповнити різними номерами художньої самодіяльності: піснями, танцями, жартами.
Перегляд файлу

 

Голос за сценою.  Якщо люди самі не вміють літати, нехай навчать літати своїх дітей.

Літати високо, далеко, красиво. І настане час, коли діти розкриють крила і полетять. Нехай дорослі просто підуть за дітьми, щоб оберігати їх від падіння. І тоді вийде, що вони теж летять…

 

Учити літати…

Учити мріяти…

Учити творити…

Це призначення педагога!

 

Ведучий.  Доброго дня, шановні гості, дорогі наші вчителі! У прекрасну пору року приходить до нас освітянське свято. Це час, коли шелестить золотим листям осінь і приносить нам свої щедрі дари.

 

Ведуча. Сонце стає лагідним і бажаним, небо – синім і глибоким. Усі фарби стають насиченими і теплими. Усе це лише підкреслює, як ми любимо Вас, дорогі вчителі. Для вас – ці теплі осінні акорди.

Ведучий: Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.

Ведуча: Так хочеться подарувати вам долі світлої.

Ведучий: Ангела – спасителя.

Ведуча: Мрії блакитної.

Ведучий: Надії на краще.

Ведуча: Любові неземної.

Ведучий: Краси золотої.

Ведуча: Та багато побажань і сердечних вітань.

Ведучий: Тож прийміть їх у свою адресу.

Заходять: Доля, Ангел, Мрія, Надія,

Любов, Краса, Побажання.

Пісня «День учителя»

Доля: Це я – рідна ваша учительська доля.

Чвалаю за вами усюди поволі.

Стомилась я дуже за вами встигати,

Немає спокою ні в будні ні в свята.

Пишу я конспекти, у зошитах вся,

Ще й пораю вдома мале порося.

Сиджу я у школі нашій,

А вдома нема вареної каші.

Коли ж працюватиму тихо, поволі?

Таке мені щастя - учительській долі.

 

Ангел: Учительський ангел -  моя спеціальність,

Не дуже-то втішна буває реальність…

В день свята, Всевишнього стану благати,

Щоб дав вчителям він достойну зарплату.

Бо то не для неї – городи і хлів.

Хіба ж не почує Господь моїх слів?

 

Мрія: Учительська мрія - звичайна для вас:

Щоб школа красива, просторий щоб клас,

Учнів багато вступило до нас.

І все щоб блищало у школі тій,

І вчитель підручник дає геть усім.

А ще телевізор, комп’ютер у клас,

Новітні програми – це теж, все для вас.

Прекрасно, коли з вами я, ваша мрія.

Повірте, здійснити себе я зумію,

Бажаю вам всім не втрачати мене,

І ваша надія вже вас не мине.

 

Надія: Кажуть, остання вмирає надія.

Жива я, жива, помирати не смію.

Квітуча я в вас. Я завжди буду поряд,

Ніколи не зраджу ні вас, а ні школу.

Лишайтесь з надією в серці завжди.

То разом спасемо любов від біди.

 

Любов: Ох, важко мені з вчителями бува,

Коли не прийду, а в них часу нема.

То пише конспекти, то книжку читає.

І з тих книжечок про любов тільки знає,

Кохані мої,озирніться довкола.

Не буде любові не буде нікого:

Ні долі, ні мрії, надія помре.

Красива любов, а як буде краса,

То світ ми врятуєм від болю і зла.

 

Краса: Мені з вами добре, вітаю зі святом,

Мене ви вбачаєте часто й багато.

Красиві в вас душі, обличчя натхненні,

Учитель – красиве, почесне імення.

Прийміть же вітання, учителі,

І знайте – лишили ви слід на землі.

 

Побажання:   Тепер вже останнє слово моє,

Бо я – побажання – для вас головне.

Хай доля учительська красивою буде,

А школа хай рідна про вас не забуде,

Рятує хай ангел – спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час.

Хай мрія прекрасна веде вас в життя,

Щоб ладилось все і велось до пуття.

Хай ваша надія вам живить серця,

Натхнення і творчість дає без кінця.

Не зникне хай віра в казки й чудеса,

Хай будуть із вами любов і краса.

Пісня «Любим вчительку свою»


 

1.Вічні теми…

Давні теореми…

Сива пам’ять і космічний вік…

Ти – учитель.

Ти сіяч не дремний

І невтомний мудрий садівник.

Знаєш ти предивні таємниці ,

Розум твій розпалює вогонь.

Журавлі, лелеки і синиці

Воду п׳ють у тебе із долонь.

 

 

 

 

2.Лікар ти, котрий лікує душі

І до сонця повертає всіх,

Капітан – у морі, а на суші –

Ти наставник юних, молодих.

 

3.Ти коваль, поет і будівничий,

Добротворець і дозорець ти.

До дітей тебе веде і кличе

Світлий образ нашої мети.

А в дорозі – люди знамениті,

Кожний з них – кровиночка твоя…

Не згасає й світиться у світі

Пісня, хліб і вчителя ім’я .


 

Учень. А зараз, давайте, послухаймо наймолодших учнів школи.

Виступ учнів 1 класу

 

(Звучить музика з програми «Світське життя»)

Катя Осадча:    Доброго усім дня! Я-Катя Осадча! І наш спеціальний випуск присвячений вчителям. Але не простим педагогам, а тим, які навчали наших «селебретіз»)Отже!

Дивіться , це ж Карл Едуардович у модному шарфі! Поважний вчитель літератури!(виходить хлопчик  у образі вчителя літератури)

Катя Осадча: Карле Едуардовичу, скажіть, а хто з ваших учнів став відомим?

 

Карл Едуардович: Катю…Ти знаєш, багато хто! От , приміром, Віталік Козловський! Вивчали ми творчість Шекспіра, а він бубнить під ніс : Шекспір напише, Шекспір напише.. Кажу йому: « Віталіку! Шекспір – видатний письменник  16-го сторіччя. Що ж він вже напише! Тільки потім я зрозумів, що це він пісню готував нову!

( приспів  пісні «Шекспир напишет не про нас»)

 

Катя Осадча:    Дякую-дякую, Карле Едуардовичу! А ми зустрічаємо вчителя біології! Це дама на шпильках останньої колекції дизайнера «Кривойду» – Жанна Жанівна!

Жанна Жанівна! Скажіть, а кого, власне , навчали ви?

  працюю в школі дуже давно! Але запам’ятався мені один хлопчик, який на урок біології прийшов з  Богданом.

Катя Осадча:    -Це, напевно, його брат чи друг?

-Аби ж то! Це ж Бодька! Павук! (дістає з сумочки іграшкового павучка та кидає у глядачів)

( звучить приспів «Бодя павук» Дзідзьо)

Катя Осадча:    -Які цікаві в нас гості! Але ми перериваємось  на невеличку рекламу!

(Реклама)

 Чоловік. Люди добрі! Оце оженився на свою голо¬ву! Взяв жіночку, гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені! 

Пісня «Підманула, підвела».

Чоловік Як ішли ми під вінець,
Ти казала: продавець,
А ти вчителька була,
Підманула, підвела!
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!

Вчителька
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела                                                                                                                                         Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!

Чоловік
А із школи як прийдеш,
На стіл зошити кладеш.
Пишеш, пишеш, а чого?
Може, в тебе вже «того»?
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!

 вчителька
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела,
Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!

Чоловік
Ось поїду у райвно,
Хай розводить нас воно:
Тобі зошити й книжки,
Мені діти й пелюшки!
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого,
З ума-розуму звела!

вчителька
Я ж тебе підманула,
Я ж тебе підвела,
Я ж тебе, молодого,
З ума-розуму звела!

 

Катя Осадча:    З вами знову я – Катя Осадча! І ми зустрічаємо поважного вчителя географії  – Алісу Микитівну!

 

Катя Осадча:    : Алісо Микитівно, скажіть, а хто вам запам’ятався з учнів?

 

  • Олег Винник. Тоді він ще був просто Олежиком і збирав не стадіони глядачів, а папірці, які розкидав по класу!

Катя Осадча:    -Він тоді вже був такий гарненький та вихований?

-О, так! Подарують мені букети на свято, а Олежик каже: « Давайте , Алісо Микитівно, допоможу нести!» Я кажу: «давай!»  А він бере  квіти – вклоняється, каже «спасибі» і йде з ними додому!

Або вчимо водні ресурси – він мені співає про моря і океани, вчимо поняття «туман» – і тут він з піснями. Невгамовний!!! А коли я йому робила зауваження він так  і  казав «Дайте мені помріяти!»

(Звучить пісня  О.Винника «Дай мені помріяти»)

Катя Осадча:    -Хвилинку! Невже це…Ні , це справді він. Вчитель малювання – Петро Петрович!

Доброго дня!

-Вітаю, Катю! Я вчитель малювання Віталіка Кличка!

Катя Осадча:    -А хіба ж він малює?

-Звичайно! Вже не одного суперника розмалював!

Катя Осадча:    -Скажіть, а як він навчався з інших предметів?

-На математиці рахував тільки до 12

Катя Осадча:    -Чому?

-А навіщо більше? у боксі лише 12 раундів.

(Звучить пісня для бою)

Катя Осадча:    -Які цікаві в нас гості! Але ми перериваємось  на невеличку рекламу!

(Реклама)

Сценка

Вчитель.  Добрий день, діток-ко. А де інші чолові-чок. Ну що ж гаразд. Тема сьогоднішнього уроку «Інтеграл матричної системи». Цю тему проходять на 3-му курсі інституту, а ви тепер у третьому класі, ну… я поспішаю.

 На домашнє завдання вам було скласти матрицю 100 на 100. Хто ж у нас піде відповідати? І так, подивимось по журналу, хто у нас давно не відповідав. До дошки, у нас сьогодні піде відповідати… Хто ж відповідати піде сьогодні? Цікаво всім. Може, домашнє завдання, біля дошки, покаже нам… Ну давайте, до дошки піде сьогодні Пе-тре-н, Пе-тре-нко. Петренко, є у класі? Немає. Тоді піде Пе-тре-нче-нко. А де Петренченко. Він обіцяв мені «Боржомі». Немає Петренченка. Шкода. Пе-тре-ній… Петреній обіцяв мені зарядку для «Нокії». Шкода.

 Тоді до дошки піде Пе-тро-сян. Петросян тут? Петросян! Петросяна немає.

 Може, тоді піде відповідати Пе-трен-чак. А… Петренчака немає. Пе-трусь-ків. Петруськів! Де Петруськів?

 Та що ж таке? Ну добре. Тоді піде відповідати Падалка, Падалка! Падалка, до дошки! Виходи негайно. Падалка у нас у 4-му класі, а у нас 3-ій. Значить відповідати піде Пе-трен-ко.

 

Директор. Андрій Борисович, Андрій Борисович, добрий день. У вас щось із відвідуванням не дуже.

 

Вчитель. Так-так…

 

Директор. Прийшов наказ із району. Кілька учителів звільняють, по старості на пенсію.

 

Вчитель.Що ви говорите.

 

Директор. Так, так. Отже, звільняти ми будемо Андрі-я, Андрі-я Бо-ри-со-вича, Борисовича Рош-ко-ва, Рош-ко-ва.

 

Вчителька. Шановні вчителі! Запрошуємо вас на сцену…

Побутьте учнями і релаксуйте з нами.

Флешмоб

 

Катя Осадча:     З вами знову я – Катя Осадча! А ми вітаємо нашу чудову Анжеліку Антонівну! Першу вчительку Ольги Фреймут!

 

-Доброго дня усім!

 

Катя Осадча:    -Невже ви дійсно вчили цю знамениту ведучу? Яка вона була у дитинстві?

 

-Оля була завжди серйозна!Вона з дитинства дбала про порядок! Підемо ми з нашим   1 класом до їдальні – усі за столи, а вона хвать  шапочку і так і рветься на кухню!!! Усі чергові протирають пилюку вологою ганчіркою, лише Оля Фреймут –білими перчатками! Доречі, чи знаєте ви, чому Фреймут завжди на підборах?

 

Катя Осадча:    -Ні, не знаю, цікаво)

 

-Щоб краще діставати до нашого з вами  павутиння ! Така вона і зараз – Олюся-Чистюся!

(Звучить музика з програми «Інспектор»)

Катя Осадча:    -Я дякую нашим вчителям! А зараз у нас невеличка реклама.

 (Реклама)

Пісня «Дума вчитель»

Катя Осадча: З вами знову я, ваша Катя Осадча. Так, як сьогоднішній випуск присвячений вчителям, то я приїхала в одну сільську школу, щоб дізнатись, як же тут святкують це свято, а також я хочу поспілкуватися із вчителями та учнями.

Доброго дня, шановні вчителі!


А зараз ми влаштуємо для вас невеличку лотерею.

Участь приймають усі вчителі.

 

1 • Скільки років вашій школі? (___)

2 • Скільки класних кімнат у школі? (____)

3 • Скільки сходинок у сходах? (___)

4 • Скільки вікон у вчительській кімнаті? (__)

5 • Двері до кабінету директора відчиняються від

     себе чи на себе? (___)
6 • Якого кольору штори в їдальні?(_______)

7 • Скільки учнів у 9 класі?(____)

8 • Скільки важить цілий шматок крейди?  (___)

9 • Якими методами Ви володієте, щоб розпізнати учня, який списує?

10 • Як звали Вашу першу вчительку, чим вона Вам запам’яталась? 

11 • Чи пам’ятаєте ви імена учнів з якими Ви сиділи за партою протягом шкільних років?

12 • Який шкільний предмет Вам подобався найбільше. Чому?

13 • Яка різниця між учнями 1 та 9 класів? 

14 • Як Ви гадаєте, а чи були ви бешкетником у школі? Розкажіть про найсмішніший випадок з Вашого шкільного життя?             

15 • Що  вас спонукало стати учителем?

16 • Як відноситься Ваша сім`я до вашої професії?

 

Катя Осадча: З цим завданням ви впорались на відмінно. А тепер я хочу почути, про що ви думаєте і мрієте.

Капелюх

  • Олександре Івановичу, що ви думаєте про шашу дирекцію?

(Всі баби як баби, ти королева)

  • Дізнаємося, про який вид транспорту мріє Галина Леонівна?

(Лісапед)

  • Якої думки про себе Ігор Миколайович?

(Я музикант)

  • Які думки накрили Лесю Богданівну?

(Мої фінанси)

  • Надіє Степанівно, що ви думаєте про свого чоловіка?

(Юний орел)

  • Наталіє Ігорівно, які думки у вас виникають, коли ви спілкуєтеся з важкими дітьми?

(Чому у мене купа дивних речей)

  • Дізнаємося, про що найчастіше думає Дарія Ярославівна?

(Весілля у Карпатах)

  • Дізнаємося, які враження у Марії Данилівної від літньої відпустки?

(Запис на польській мові)

  • Марія Данилівна вже й думає на польській мові

 

Катя Осадча: А зараз послухаємо, як відпочивали влітку ці неймовірні вчителі.

Пісня «Посадили буряки»

 

Катя Осадча: Я дуже хочу поспілкуватися з дирекцією цієї школи. Тому запрошую їх на середину залу.

Інтерв’ю з дирекцією

1.Маріє Данилівно, що ви можете розповісти про своє у нашій школі?

Гоп, гоп, гоп

2.Любове Василівно, ми знаємо, що у вас багато клопотів, постійна перевірка зошитів, журналів, складання планів, написання наказів. А як довго засиджуєтесь над паперами?

                                                               З вечора до рання

3. Маріє Данилівно, як ви відновлюєте свої сили після важкого навчального року?

(Я піду в далекі гори)

4. Любове Василівно, а які думки вас переповнюють вкінці навчального року?

                                           Я вільна

5. Маріє Данилівно, що ви думаєте про невдячних учнів?

 

6.А тепер поділіться вашими планами на майбутнє. Любове Василівно, що ви плануєте робити найблищим часом?

(А я, а я на морі…)

7. Маріє Данилівно, що кажуть вчителі, коли хочуть відпроситися?

(Відпусти, я благаю відпусти)

8. Любове Василівно, які ваші роздуми відносно підвищення заробітної плати?

(Цей сон, цей сон)

9. Маріє Данилівно, як ви почуваєте себе на посаді директора школи?

(У селі я сама файна)

10. Любове Василівно, як учень проситься вийти у туалет, що ви йому відповідаєте?

(Я кажу «ні»)

11. Маріє Данилівно, що вам кажуть вчителі, коли ідуть у відпустку?

(Не шукай мене, бо я на морі)

12. Любове Василівно, що ви плануєте отримати в подарунок від наших учнів?

(Білі троянди)

13.А зараз останнє запитання. Маріє Данилівно, що ви хочете побажати всім вчителям?

(Щастя і добра)

-Дуже дякуємо, що ви поділилися з нами своїми думками.а тепер ми хочемо презентувати  вам жартівливий ролик .

 

Відео-привітання


 


1.Земля без праці щедро не зародить,

Порожні зерна в колос не підуть.

І сонце гордо тільки там лиш сходить,

Де мудрі вчителі дітей ведуть.

 

2.Учителю! Важка твоя робота.

Орати й сіяти, полоти бур’яни.

Та урожай побачити охота –

Яка ж людина піде у світи?

 

3.Дитина йде до школи – чисте поле:

Посій що хочеш – виросте усе.

Укинеш зерна злоби – зійдуть болем

І вітер їх далеко рознесе…

 

4.Добра зернятка дуже вже дрібненькі,

І сходять довго – треба їх глядіть.

Але якщо зійдуть в малих серденьках,

Не страшно тих дітей у світ пустить.

5.То хто ж вони,  відважні педагоги,

Що вибрали професію святу?

Вони ступили на важку дорогу,

Вони щодня в майстерності ростуть.

 

6.Макети дивні роблять і співають,

І шиють одяг, і печуть торти,

Картини пречудові вишивають

І вміють влучну відповідь знайти,

 

7.І жарти сиплять, і частують медом,

Моделі запускають літаків –

Учителю усе уміти треба,

Бо він – творець дитячої душі.

 

8.Художник голки, пензля а чи слова,

Професор такту, майстер до сердець.

Освітлює знанням усе довкола.

Учитель – то достойний знань вінець.


 

Ведуча: Ми пишаємось, що нам пощастило навчатися саме в цій

             школі і саме у цих вчителів.

Ведучий: І вибачте, якщо ми іноді завдаємо вам прикрощів.

Ведуча: Насправді ми дуже поважаємо вас і вашу працю.

Ведучий: І ми будемо старатись виправдати ваші сподівання і стати

                гордістю нашої школи.

Ведуча: І сьогодні поклавши руку на Закон про освіту, ми урочисто клянемось:

І учень. Ніколи не приходити в школу…

ІІ учень. … з невивченими уроками.

І учень. Ніколи не вітатися з учителями…

ІІ учень. …тримаючи в роті жуйку.

І учень. Ніколи не розкривати підручники…

ІІ учень. …брудними руками.

І учень Ніколи не розв’язувати задачі…

ІІ учень. ..списуючи їх у сусіда по парті.

І учень. Ніколи не робити домашнє завдання…

ІІ учень. …на уроці фізкультури.

І учень. Ніколи не чергувати в класі…

ІІ учень. …як-небудь.

І учень. Ніколи не попереджати батьків про батьківські збори…

ІІ учень. …за 5 хвилин до їх початку.

І учень. Ніколи не закінчувати семестр…

ІІ учень. …з поганими оцінками.

 

І учень. А ще ми хочемо сказати вчителям : Ми вас любимо!

 

ІІ учень. І хочемо, щоб ви більше посміхалися.

 

І учень. І не лише в день свого професійного свята.

 

ІІ учень. Бажаємо вам завжди бути у хорошому настрої.

 

І учень. Навіть якщо ми іноді його псуємо.

 

Пісня «Школа наша найкраща в світі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
19 серпня 2019
Переглядів
968
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку