«Технологія формування критичного мислення в учнів на уроці англійської мови у сучасній школі»

Про матеріал
Системне запровадження методів і прийомів технології розвитку критичного мислення в школі є прийнятим і оптимальним у викладанні англійської мови. Важливі ключові характеристики, які має критичне мислення: Свободу та самостійність(здатність висловити ідею незалежно від інших). Інформація для нього – відправна, а не кінцева точка для розвитку (потрібно опрацювати величезну кількість матеріалів). Починається з постановки питань та проблем, які потрібно вирішити (перший крок до того, аби навчити учнів критичному мисленню полягає в тому, щоб допомогти їм розгледіти безкінечну кількість питань навколо). Використовує переконливу аргументацію (коли людина знаходить власне вирішення і підкріплює його розумними доказами). Є соціальним процесом (будь-яка думка перевіряється і відточується тоді, коли ми ділимося нею з іншими; коли ми сперечаємось, обговорюємо, заперечуємо і обмінюємося думками з іншими – ми поглиблюємо свою позицію).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Технологія формування критичного мислення в учнів на уроці англійської мови у сучасній школі»

Номер слайду 2

З точки зору психології критичне мислення – це таке мислення, яке має наступні характеристики: - глибина - послідовність - самостійність - гнучкість - швидкість - стратегічність

Номер слайду 3

З точки зору педагогіки критичне мислення – це таке мислення, яке має наступні характеристики: - аналітичність - асоціативність - самостійність - логічність - системність

Номер слайду 4

Для ефективного формування критичного мислення викладач повинен разом з учнями пройти через три стадії: виклику осмислення рефлексії

Номер слайду 5

Завдання фази виклику: активізувати наявні в учнів знання та зв’язки з матеріалом, що вивчається; пробудити пізнавальний інтерес до матеріалу; допомогти учням самим визначити напрям при вивченні теми.

Номер слайду 6

«Знаю-хочу знати-дізнався»

Номер слайду 7

Прогнозування за ілюстрацією

Номер слайду 8

Асоціація. Кошик ідей.

Номер слайду 9

Дерево припущень.

Номер слайду 10

Завдання фази осмислення: допомогти активно сприймати навчальний матеріал; допомогти співвіднести засвоєні знання з новими.

Номер слайду 11

Технологія «6 капелюхів»

Номер слайду 12

“Рибна кістка“

Номер слайду 13

Ромашка Блума

Номер слайду 14

Завдання фази рефлексії: допомогти учням самостійно узагальнити навчальний матеріал; допомогти самостійно визначити напрям подальшого вивчення матеріалу.

Номер слайду 15

Кластер

Номер слайду 16

Сінквейн Maths Important subject Adding, subtracting, multiplying Usually difficult, sometimes easy Numbers

Номер слайду 17

Есе

Номер слайду 18

Висновки Отже, системне запровадження методів і прийомів технології розвитку критичного мислення в школі є прийнятим і оптимальним у викладанні англійської мови. Важливі ключові характеристики, які має критичне мислення: Свободу та самостійність(здатність висловити ідею незалежно від інших). Інформація для нього – відправна, а не кінцева точка для розвитку (потрібно опрацювати величезну кількість матеріалів). Починається з постановки питань та проблем, які потрібно вирішити (перший крок до того, аби навчити учнів критичному мисленню полягає в тому, щоб допомогти їм розгледіти безкінечну кількість питань навколо). Використовує переконливу аргументацію (коли людина знаходить власне вирішення і підкріплює його розумними доказами). Є соціальним процесом (будь-яка думка перевіряється і відточується тоді, коли ми ділимося нею з іншими; коли ми сперечаємось, обговорюємо, заперечуємо і обмінюємося думками з іншими – ми поглиблюємо свою позицію).

ppt
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку