Тема: Лічба предметів. Число і цифра 2. Порівняння предметів. Відношення між числами більше, менше. Написання цифри 2.

Про матеріал
Навчально-реабілітаційні цілі: вдосконалювати навички лічби; ознайомити дітей з числом і цифрою два; формувати уміння порівнювати групи предметів за кількістю, встановлювати відношення між числами «більше», « менше», ознайомлення зі знаком «більший», «менший»; Розвивально-реабілітаційні цілі: розвивати логічне мислення, графічні навички, кмітливість, зосередженість, пам'ять. Реабілітаційно-виховні цілі: виховувати уважність, вміння слухати і виконувати завдання та любов до предмету.
Перегляд файлу

Тема: Лічба предметів. Число і цифра 2. Порівняння предметів. Відношення між числами більше, менше. Написання цифри 2.

 

Навчально-реабілітаційні цілі: вдосконалювати навички лічби; ознайомити дітей з числом і цифрою два; формувати уміння порівнювати групи предметів за кількістю, встановлювати відношення між числами «більше», « менше», ознайомлення зі знаком «більший», «менший»;

 

Розвивально-реабілітаційні цілі: розвивати логічне мислення, графічні навички, кмітливість, зосередженість, пам'ять.

 

 Реабілітаційно-виховні цілі: виховувати уважність, вміння слухати і виконувати завдання та любов до предмету.

 

Демонстраційний матеріал: картки із зображенням цифри 2, картки із знаками «більше», «менше», набір геометричних фігур, силуетні картки із зображенням яблук, груш.

 

Хід заняття

 

І – Організаційний момент.

  1. Ранкова молитва.
  2. Віночок спілкування.

ІІ – Повторення вивченого матеріалу

1. Називання чисел від 1 до 10; від 2 до 6; від 5 до 10; від 3 до 7; від 4 до 8; від 10 до 1; від 8 до 3; від 5 до2; від 7до1. ( Хором, всі діти.)

2. Називання сусідів числа.

3. Лічба предметів, виставлених на набірному полотні.

4. Викладання дітьми заданої вчителем - реабілітологом  кількості предметів.

5. Гра « Зайвий предмет».

На набірному полотні виставлено ряди фігур.

 

6. Вправа з логічним навантаженням .

У бабусі є онучка Аліночка, кіт Барсик, песик Шарік.

Скільки внуків у бабусі? (Жодного внука, тільки внучка – Аліночка).

 

ІІІ – Вивчення нового матеріалу.

 

  1. Практична робота.

- Діти, у кожного з вас є набір геометричних фігур.

- Знайдіть і покладіть один червоний кружечок. До нього додайте ще один жовтий кружечок . Скільки стало кружечків? Як отримали два кружечки?

- Покладіть один жовтий трикутник. До нього додайте ще один червоний трикутник. Скільки стало трикутників?

- Як отримати два предмети? ( До одного додати ще один.)

1+1=2

 

2. Робота з демонстраційним матеріалом.

Вчитель – реабілітолог пропонує дітям  поставити силуетний малюнок яблук.

  • Скільки яблук ви бачите? Як зробити, щоб стало 2 яблука? Яке число отримали? Отже, якщо до одного додати ще один, то отримаємо два.
  • У математиці говорять: якщо до одного додати один, то отримаємо два. Або 2 – це 1 і 1.
  • Як же отримали число 2 із числа 1?
  1. Ознайомлення з цифрою 2.

Вчитель-реабілітолог демонструє картку із зображенням цифри 2 і читає вірш.

На малюнку цифра два.

Подивись, яка вона.

Шию двійка вигинає,

Хвостик довгий вона має.

  • На  що схожа цифра 2?  А чи є навколо предмети, які нагадують цю цифру?
  • Вчитель-реабілітолог пропонує дітям розглянути малюнки і назвати все, чого зображено по два.

 

  • Чого буває тільки по два? (Дві ноги, дві руки, два ока, два вуха.)
  • Якщо по два то це пара.
  • Скільки може бути в парі предметів? (Тільки два.)

Робота в зошитах.

Вчитель-реабілітолог  пропонує дітям провести пальчиком по написаній цифрі 2, написати її в повітрі, а потім написати цифру 2 в клітинках.

4. Цікаві вірші.

Ніби лебідь вигнув шийку,
Випливає цифра двійка.
Два – це пара:
Дві сестрички,
Дві руки, дві рукавички,
Ока два, по два крила
Є і в півня, і в орла.

 

5. Фізкультхвилинка.

Раз — підняти руки вгору,
два — нагнутися додолу.
Не згинайте, діти, ноги,
як торкаєтесь підлоги.
Три, чотири — прямо стати,
будемо знову починати.

6. Робота з демонстраційним матеріалом.

 На набірному полотні предметні малюнки.

                

 

- Скільки груш зліва? Скільки груш справа? Де менше?
(Під малюнками вчитель - реабілітолог виставляє цифрові картки.)

Яке число менше — 1 чи 2?

У математиці для порівняння чисел використовують спеціальні знаки. Слово "менше" позначається знаком "<" (вчитель-реабілітолог показує картку - <).
- Запис 1 < 2 читається так: "один менше двох". (Діти повторюють.)
Аналогічно проводиться робота на порівняння чисел 2 > 1, 1 = 1.

 

7. Дидактична гра «Складання візерунок з геометричних фігур».

Вчитель-реабілітолог роздає дітям набір геометричних фігур(кругів та квадратів) різного кольору та розміру. Діти викладають візерунки

 

IV – Підсумок заняття.

  • З якою цифрою ми сьогодні познайомились?
  • Яке завдання вам сподобалося найбільше?
  • Я дякую вам за цікаву спільну працю?


docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 лютого 2022
Переглядів
676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку