“Розвиток
пізнавального інтересу
особистості учня під час
навчально-виховного процесу” використати цей матеріал під час педагогічної ради, дуже цікава тема.
Якщо хочеш виховувати в дітях сміливість розуму, інтерес до серйозної інтелектуальної роботи,самостійність, як особисту рису,вселити в них радість творчості,то створюй такі умови,щоб іскорки їхніх думок утворили царство думки,дай їм можливість відчути себе в ньому володарями. Ш. Амонашвілі
Якості якими повинен володіти вчитель,щоб його відносини з учнями сприяли появі цікавості до предмету:1. Ерудиція вчителя, вміння пред’явити учням необхідні вимоги і послідовно ускладнювати пізнавальні інтереси2. Захопленість предметом,досконале його знання, любов до роботи,уміння спонукати до пошуку різних рішень пізнавальних завдань
Дивергентний спосіб мисленя характеризується такими основними особливостями: ШВИДКІСТЬ- здатність висловити максимальну кількість ідей. ГНУЧКІСТЬ – здатність висловлювати широке розмаїття ідей. ОРИГІНАЛЬНІСТЬ – спроможність породжувати нові нестандартні ідеїЗАКІНЧЕНІСТЬ – здадність удосконалювати свій “ продукт” або надавати йому довершеного вигляду
Вітчизняним дослідником творчості А. Луком визначено такі творчі здібності:1. Здатність бачити проблему там,де її не бачать інші;2. Здатність під час розмовної операції заміняти кілька понять одним;3. Здібність застосовувати навички,набуті під час вирішення одного завдання з метою вірішення іншого ;4 . Спроможність сприймати дійсність цілісно не поділяючи її на частини ;5 . Здатність пам’яті видавати потрібну інформацію в потрібну хвилину;6. Гнучкість мислення ; 7. Здатність бачити речітакими ,як вони є;8. Легкість сприймання ідей ;9. Творча уява ; 10. Здатність доводити деталі первинного задуму до вдовсконалення .
Рекомендації з підготовки до уроку1. Вчитайся в розділ програми, який потрібно вивчати на певному уроці2. Сформуй задум уроку , його мету ( навчальну, виховну,розвивальну) і завдання уроку3. Вибери найоптимальніші методичні прийоми та методи4. Продумай структуру та зміст уроку і все зафіксуй в плані-конспекті
Читання з розумінням;Уміння висловлювати свою думку усно і письмово;Критичне та системне мислення;Здатність логічно обгрунтовувати позицію;Творчість, ініціативність;Вміння конструктивно керувати емоціями;Оцінювати ризики;Приймати рішення;Розв’язувати проблеми; - Здатність співпрацювати з іншими людьми. Навчати дітей за діяльнісним підходом, що дасть можливість їм мати наскрізні вміння: