Тема: Школа рухів.1 клас

Про матеріал
Завдання: 1 ) Повторити та закріпити стройові вправи, різновиди ходьби, бігу. 2 ) Формувати правильну поставу. Удосконалити навички учнів виконувати вправи для формування правильної поста¬ви. Розвивати швидкість, спритність, координація рухів. 3 ) Виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізичною культурою.
Перегляд файлу

Тема: Школа рухів.

Завдання:

1 ) Повторити та закріпити стройові вправи, різновиди ходьби, бігу.

2 ) Формувати правильну поставу. Удосконалити навички учнів виконувати вправи для формування правильної поста­ви. Розвивати швидкість, спритність, координація рухів.

3 ) Виховувати стійкий інтерес до постійних занять фізичною культурою.

Обладнання та інвентар: свисток.

Місце проведення: спортивна зала .

 

Хід уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

 

 

І. Підготовча частина

8-10 хв.

 

1. Шикування.

 

 

 

 

 

 

2. Повідомлення теми і завдань уроку.

 

30 с

 

 

 

 

 

 

30 с

Клас, в одну шеренгу ставай – Рівняйсь! Струнко! Вільно!

По порядку номерів розподілись!

Звернути увагу на спортивну форму.

Звернути увагу на чіткість команд, правильність вимови.

Чітке повідомлення завдань уроку.

– Тема нашого сьогоднішнього уроку :

організаційні вправи, стрибки з гімнастичної лави з висоти до 40 см із м'яким приземленням, рухлива гра.

 

 

 

3. Інструктаж з техніки безпеки.

 

30 с

Чітко.

4. Стройові вправи.

 

 1 хв.

Чітко, голосно.

 - Наліво! Раз - два!  - Направо! Раз - два! – Кругом! Раз - два! В обхід по залу за направляючим кроком руш!

 

5. Ходьба:

- звичайним кроком;

- на носках;

- на п‘ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи.

 

 

 

15 м

 

Слідкувати за поставою. Підборіддя паралельно до підлоги. Лопатки зведені.

Руки за голову.

Руки на поясі.

 

Клас! Бігом руш!

 

 

 

6. Біг:

-  звичайний;

- з високим підніманням стегна;

- із закиданням гомілки назад;

- приставним кроком лівим боком;

- приставним кроком правим боком.

 

30 м

Темп виконання повільний, стежити за дистанцією.

Дотримуватись дистанції. Спину тримати рівно.

 

7. Вправи на відновлення дихання:

1- 2-вдих через ніс, руки вгору;

3-4-видих, опускаємо руки.

 

10 – 15 м

 

В русі. Спина рівна. Глибоко вдихаємо і повільно видихаємо. Тримаємо дистанцію.

8.Перешикування.

 

1хв.

Перешикування в колону по два.

- На  1-й, 2-й - розподілись!

- Перші номери стоять на місці.

- Другі номери 4 кроки вперед, на витягнуті руки - розімкнись!

 

9. Загально розвиваючи вправи на місці:

 

 

1) В. п. — стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1 – нахил голови вперед;

2 – в. п.;

3 – нахил голови назад;

4 – в. п.

 

6 разів

Звернути увагу на поставу, на правильне положення рук, нахили робити чітко вперед, назад.

 

 

2) В. п.—  стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1 – нахил голови вліво;

2 – в. п.;

3 – нахил голови вправо;

4 – в. п.

 

6 разів

Звернути увагу на поставу, на правильне положення рук, нахили робити чітко вліво, вправо.

 

3) В. п.— стійка ноги нарізно, руки до плечей;

1 – 4 колові рухи вперед;

5 – 8 колові рухи назад.

4 - 6 разів

Звернути увагу на поставу, на правильне положення рук, оберти робити чітко.

 

4) В. п.— стійка ноги нарізно, права рука вгорі, ліва внизу;

1 – 2 – відведення прямих рук вперед і назад;

3 – 4 – зміна положення рук, те ж саме.

 

4 -6разів

Звернути увагу на поставу, нагадати, що руки не повинні бути зігнутими.

 

5) В. п.—  стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1 – нахил тулуба вперед;

2 – в. п.;

3 – нахил тулуба назад;

4 – в. п.

 

4-6 разів

Звернути увагу на правильне положення рук, нахили робити чітко.

 

6) В. п - стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1 – нахил тулуба вліво;

2 – в. п.

3 – нахил тулуба вправо;

4 – в. п.

 

4-6 разів

Звернути увагу на правильне положення рук, нахили робити, якомога нижче та чітко.

7) В. п.— вузька стійка ноги нарізно, руки вперед долонями донизу;

1 – мах лівою ногою до правої руки;

2 – в. п.;

3 – мах правою ногою до лівої руки;

4 – в. п.

 

3 – 4 рази

Звернути увагу на положення рук.

8) В. п. — ноги нарізно, руки на поясі;

1 - 4 – стрибки  на правій нозі;

5 – 8 – стрибки на лівій нозі;

9 – 12 – стрибки на обох ногах.

3 - 4 рази

Слідкувати за поставою. П’ятки не відривати від підлоги. Темп виконання середній.

 

9) В. п.—  ноги нарізно, руки вздовж тулуба;

Вправа на відновлення дихання;

1-2  вдих через ніс, підтягнутися на носочки, руки дугами через сторону вгору;

3-4 видих через рот, опускаємо руки.

 

1. Перешикування в колони по 2.

 

3 – 4 рази

 

Слідкувати за поставою. Глибокий вдих, повільний видих.

 

 

ІІ. Основна частина

20 хв.

 

1) Вправи для формування правильної поста­ви

 

2) Рухлива гра:

«Слухай сигнал»

12 – 15хв.

 

 

 

3 – 5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

Показ і пояснення вчителя.

Виконується групою.

 

Ігровий метод організація діяльності.

 

Учні йдуть по колу або пересуваються майданчиком у вільному напрямку. Коли вчитель подасть сигнал в обумовний спосіб (свист­ком або плесне у долоні) один раз, учні повинні набути пози «лелеки» (стояти на одній нозі, руки в сторони) або іншої, обумовленої раніше, пози. Якщо вчитель подасть сигнал двічі, учні повинні набути пози «жабки» (присісти, п’яти разом, носки й коліна в сторони, руки між ступнями ніг на підлозі). На третій сигнал учні відновлюють ходьбу.

 

ІІІ. Заключна частина

 

3 - 5 хв.

 

1. Шикування класу.

2. Вправи на відновлення дихання.

3. Підсумок уроку.

Організований вихід із спортивної зали до класу.

1 хв.

1 хв.

 

2 - 3 хв.

- Клас! В одну шеренгу шикуйсь!

 

 

Вербальне оцінювання.

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку