Тема. Задачі на знаходження суми та різниці.

Про матеріал
Тема. Задачі на знаходження суми та різниці. Мета: закріпити навички розв’язування задач на знаходження суми та різниці. Таблиця 4. Розв’язування арифметичних задач є не тільки важливим засобом формування в учнів математичних понять, запобігання формалізму у їх засвоєнні, а й посилює розвивальний ефект вивчення математики, впливаючи на розвиток математичного мислення учнів і їхнє оволодіння загальними прийомами міркування
Перегляд файлу

Урок №_______                 Дата:_______________

Тема. Задачі на знаходження суми та різниці.

Мета: закріпити навички розв’язування задач на знаходження суми та                                

            різниці.

Таблиця 4.

Табл мат-1

     Розв’язування арифметичних задач є не тільки важливим засобом формування в учнів математичних понять, запобігання формалізму у їх засвоєнні, а й посилює розвивальний ефект вивчення математики, впливаючи на розвиток математичного мислення учнів і їхнє оволодіння загальними прийомами міркування (див. табл. 4).

Усно:

Задача № 1. Полунична цукерка коштує 10 к., а сливова на 5 к. дешевше. Скільки коштує сливова цукерка?
                                                           Розв’язання
10 – 5 = 5 (к.)
Відповідь: 5 к. коштує сливова цукерка.
Задача № 2. Полунична цукерка кошту є 10 к., а бублик на 5 к. дорожчий. Скільки коштує бублик?

                                                         Розв’язання
10 + 5 = 15 (к.)

Відповідь: 15 к. коштує бублик.
Висновок: перша задача на зменшення числа на кілька одиниць, а друга —
на збільшення числа на кілька одиниць.

 

Завдання для заняття
 

  1. Маса слона дорівнює 7 т 230 кг, що на 6 т 560 кг більше від маси жирафи, а маса жирафи на  2 т 900 кг менша від маси носорога. Яка маса жирафи і яка маса носорога? (3 т 570 кг)

 

 

 

 

 

  1. Маса кроля 4 кг 400 г, а маса зайця 3 кг 850 г. На скільки грамів маса кроля більша від маси зайця? (на 1050 г)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Учень мав 4 грн. Першого дня він витратив 1 грн. 60 к., другого — 90 к. Скільки грошей залишилося в учня? (1 грн 50 к.)

 

 

 

 

 

 

 

  1. Мама купила 56 пташенят. Серед них були курчата, каченята і гусенята.
    Курчат і гусенят разом було 42, а каченят  на 4 менше, ніж гусенят.
    Скільки було курчат, каченят і гусенят окремо? (32; 14; 10)

 

 

 

 

 

 

 

  1. Земельну ділянку трикутної форми потрібно обгородити дротом. Скільки потрібно дроту, якщо одна сторона ділянки дорівнює 45 м, друга на 12 м довша за першу, а третя на 7 м коротша за другу? (1522 м)

 

 

 

 

 

 

  1. У місті А проживає 359 126 жителів, що на 15 139 жителів більше, ніж у місті N. Скільки людей проживає в обох містах разом? (703113 людей)

 

 

 

 

 

 

 

  1. У Михайлика б зошитів у клітинку зеленого кольору і 4 зошити в лінійку синього кольору. На скільки більше зошитів у клітинку, ніж у лінійку у хлопчика? (на 2 зош.)

 

 

 

 

 

 

 

Домашнє завдання:

  1. На одній полиці є 32 книжки, а на іншій — на 14 книжок менше. Скільки книжок на обох полицях? (50 кн.)
  2. На першому винограднику росте 4120 кущів винограду, що на 430 кущів більше, ніж на другому. Скільки кущів винограду росте на другому винограднику? (4550 кущів)

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
799
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку