тематична музична розвага "Азбука безпеки"

Про матеріал
Конспект тематичної музичної розваги для дітей середнього дошкільного віку "Азбука безпеки"
Перегляд файлу

 

 

ТЕМАТИЧНА МУЗИЧНА РОЗВАГА

 

«АЗБУКА БЕЗПЕКИ»

 

Програмовий зміст:

Закріпити та поглибити знання дітей про правила безпечної поведінки в різноманітних побутових ситуаціях, на дорозі. Формувати вміння користуватися набутими знаннями у відповідних життєвих ситуаціях. Розвивати комунікативні здібності. Виховувати дбайливе ставлення до життя, свого здоров’я та оточуючих людей.

  Розвивати музичну пам'ять, увагу. Вчити рухатися по колу, реагувати на зміну темпу музичного супроводу. Виховувати дружнє ставлення один до одного.   

Обладнання:

Мольберт, ілюстрації за темою заходу, казковий будиночок, відерця, дитячі лопатки, лійки, хустинки.

 

Хід   розваги

(під музику «Прийшла весна» діти читають вірші)

 

Весна прийшла - усі радіють

Вже стільки світла і тепла.

І птахи кожен день співають,

Ми раді що прийшла весна. 

 

Сонечко ясне в вікно заглядає,

Промінчики теплі усім посилає.

Ми сонечко любо будем вітати,

І пісеньку гарну, веселу співати.

 

Ведуча: Тож усі ставайте і весну вітайте.

 

ПІСНЯ – ТАНОК «ПОСПІШАЄ ВЖЕ ВЕСНА»

 

Ведуча: У таку гарну пору року, всі мріють про подорож і ми з вами теж               відправимось у подорож.

Ведуча:  А ви любите  подорожувати?

Діти : Так.

Ведуча: Тоді я запрошую вас до «Країни Безпеки».

Щоб не пропустити нічого цікавого,  сідайте всі у потяг і вирушаємо у подорож.

 

                                               

(звучить музика, діти крокують по колу, зупиняються біля стільчиків, сідають).

 

Ведуча: Ми з вами зупинилися на зупинці  «Доброго  вогню».

  • Чому вогонь називають  Добрим?

(відповіді  дітей)

 

Ведуча: Так, діти, на вогні можна зварити обід, ще нагріти дім в холодну пору року.

               А коли немає світла, то полум’я свічки нам освітить приміщення.

             - А чи завжди вогонь  Добрий?

(відповідь дітей)

 

Ведуча: Погляньте, діти, ось стоїть дерев’яна  хатинка. Цікаво, хто в ній живе?

 

( із хатинки виходить Ведмедик з перебинтованою лапкою і сумкою на плечах)

 

Ведуча: Діти, погляньте, а хто це там іде?   (Ведмедик)

  • А чому в нього перебинтована лапка, як ви думаєте?

( припущення дітей: вдарив і болить;  може травмував чимось)

 

Ведуча: Ведмедику, чому в тебе перебинтована лапка?

Ведмедик: Я, грався сірниками та обпік собі лапку.

Ведуча: Діти, Ведмедик, напевне, не знає, що сірниками гратися не можна.

  • А чому не можна гратися сірниками? (може статися пожежа)
  • Яку службу треба викликати, якщо сталося лихо?

 

Діти: Пожежну службу – 101; 

Ведуча: А які ще служби ви знаєте

                (Аварійна газова служба – 104.

                  Швидка допомога – 103.

                  Поліція  -  102 ).

Ведуча: Давайте пограємо гру.

(звучить музика, вибігають діти з хустинками червоного кольору, танцюють «Танок вогню» біля хатинки. По закінченню діти кладуть хустинки на будинок і сідають на свої місця.

(Будинок «горить». Звучить музика, діти стають у коло, ведуть хоровод і співають)

          Тілі-бім,  тілі-бім,

          Загорівся гарний дім,

          Біжить курочка з відром,

          А конячка з помелом.

                                      

(дорослий дзвонить у дзвінок, усі діти біжать туди, де лежать відерця, лійка, лопатка  «гасять вогонь», забирають хустинки з хатинки)

 

Всі: Раз, раз, раз ,

        І вогонь погас.

 

Ведуча: Ось бачиш, Ведмедику, що треба робити при пожежі!

  • А що в тебе в торбинці?

Ведмедик: А це речі з якими я часто граюся. Подивіться

 

(викладає з торбинки: ножиці, запальничка,  відерце, голка)

 

Ведуча: Ой! Діти, а такими речами можна гратися? А чому ні?

 

(відповідь дітей: можна поранитись, вколотися голкою, підпалити приміщення)

  • От бачиш, Ведмедику, які небезпечні речі ти взяв з собою. Щоб уникнути біди, треба  завжди бути обережними і не гратися небезпечними речами.

        Ось про це і мова йде,

        Якщо будеш обережним,

        То можливості вогню

        Можуть бути необмежними.

 

 ПІСНЯ «ВОГОНЬ – ДРУГ,  ВОГОНЬ ВОРОГ» 

 

Ведуча: Ну що, Ведмедику, зрозумів, що вогнем і небезпечними речами гратися не можна.

               Ми запрошуємо у подорож по «Країні Безпеки».  Продовжуємо нашу подорож.

 

(звучить музика, діти крокують по колу, зупиняються біля стільчиків)

 

Ведуча: Наступна наша зупинка «Обережна»

  • Цікаво, чого можна навчитися на цій зупинці?
  • Наприклад, як себе поводити, коли ти сам залишився вдома.

 

(біля іншої стіни залу стоїть хатинка Колобка).

 

Колобок:  Я сам залишився вдома.

                   Моя бабуся пішла в ліс по гриби.

                   Мені так сумно, гратися нізким.

 

( до хатинки приходить Коза, стукає)

                                         

Коза: Хто в цій хатинці живе. Дуже хочу дізнатися (стукає). Ме – е – е!

Колобок : Хтось мені стукає у двері…

Я двері не відчиню, бабуся йдучи до лісу, наказала мені нікому не відчиняти двері, та й сам знаю, що чужому двері відчиняти небезпечно.

Коза: Мені ніхто тут не відчиняє. Піду, може мені де - інде відкриють.

Ме – е – е. (коза іде)

Ведуча: Отже, Колобок двері не відчиниа. А чи вірно він зробив?  (так)

               А яке ви знаєте правило?

 

Дитина: Не відчиняти нікому двері, навіть не наближатися до них, коли хтось стукає або дзвонить у двері – якщо залишився  вдома один, сам без дорослих і не впізнаєш по голосу рідних або знайомих людей.

Ведуча: Отже, Колобок дуже правильно вчинила, двері Козі не відкрила.

               - А ви теж так себе поводите?

Ведуча: Ви бачите, зупинка дійсно «Обережна».

  • Які правила поведінки з незнайомцями ви знаєте?

Діти:  - Не розмовляти з незнайомцями.

- Ніколи не сідати в машину до незнайомця.

- Нікому, ніколи не відчиняти двері.

- Не брати подарунки від чужих людей.

Колобок: Хоч ми зовсім ще маленькі,  проте пам’ятайте.

                  Оці правила безпеки, добре всі вивчайте.

 Ведуча: На цьому наша подорож по зупинці «Обережна» закінчується.

 А ти Колобочку, будь теж обережний, сідай до нашого потягу.

Наша мандрівка продовжується.

 

(звучить музика, діти крокують і сідають на місця)

(виходить  Зайчик з м’ячем   і   Їжачок з журналом)

 

Зайчик: Їжачку, досить тобі той журнал читати. Ходімо пограємо у футбол.

Їжачок: Але ж нам завдали прочитати оповідання. Дуже цікаве….

Зайчик: Ах! Ти! Слухай мене, і будеш розумний.

               По дорозі до озера ми пограємо в м’яч.

Їжачок: Гаразд, вмовив. (граються м’ячем)

Ведуча: Діти, чи можна гратися м’ячем біля дороги?

              А чому не можна? (відповідь дітей)

                 

Ведуча: Так, біля дороги та на дорозі гратися небезпечно. По дорозі їде різноманітний транспорт  і може статися лихо, якщо не дотримуватись правил поведінки на вулиці.

- не гратися біля дороги.

- не перебігати через дорогу.

                                        

- переходити дорогу  в спеціально відведеному місці або на світлофорі.

Отже, Зайчик та Їжачок тепер будуть знати, що гратися біля дороги небезпечно.

 

Ведуча: Діти, сьогодні ми пригадали правила безпечної поведінки з вогнем, на дорозі, і коли залишаєтесь в дома самі. Тож користуйтеся набутими знаннями у своєму житті.

 

ТАНОК ДРУЖБИ

 

 

 

docx
Додано
25 лютого 2021
Переглядів
897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку