Тематичне оцінювання № 5 . Тема" Країни Східної та Центральної Європи " .

Про матеріал
Тематичне оцінювання з всесвітьої історії для 10 класу . Тема №5 . " Країни Східної та Центральної Європи " ,
Перегляд файлу

                               Тематичне  оцінювання № 5

Тема . Країни Центральної та Східної Європи .

           

       Варіант 1.

Початковий рівень.

1.  Хто ці державні діячі ?

а.  Юзеф Пілсудський - ….;

б . Томаш Масарик - ….;

2. Що означають ці дати для Польщі і Чехії ?

а. 7 листопада 1918 р . - …,

б.  28 жовтня 1918 р. - …;

3. Поясніть значення слів  :

«тісняки « - це …;

« санація « - це ..;

4. Закінчіть речення .

За польською конституцією 1935 року президент відповідав тільки перед  …;

5.  Яку територію було захоплено у Чехословаччини внаслідок Мюнхенської домовленості ?

6.  Скільки років тривала боротьба польського народу за свою незалежність ?

 

Середній рівень.

 

1Які основні перетворення в Чехословаччині намітив перший уряд республі

ки ?

2.  Які факти свідчать про те , що режим Хорті мав авторитарний характер ?

3. До якої форми державного правління відносяться ці країни :

Польща -…;

Чехословаччина - …;

Угорщина - …;

Румунія - …;

Болгарія - …;

Югославія - ..;

 

Достатній рівень .

 

1.  Які причини призвели до створення антирадянського фронту

в Угорщині ?

2.  Які особливості  історичного  розвитку південних слов’янських народів .

Чому серед них об’єднавчі настрої були сильнішими від незалежницьких ?

3. З якими подіями в історії пов’язані ці імена ?

а. Томаш Масарик ;

б. Олександр Стамболійський;

в. Олександр Цанков.

 

Високий рівень.

 

1. Чому політики стверджують , що « Косово є відкритою раною в сербській національній політиці « ?

2. Чи мало під собою підгрунтя  гасло , що висунуте ППС : « Демократія з Післудським .   Пілсудський з демократією» ?

 

 

 

 

 

 

 

Варіант 2.

 

Початковий рівень

1 Хто ці державні  діячі ?

 А. Іон Антонеску - …;

 Б. М. Хорті - …;

2. Поясніть значення слів :

- « тісняки « - …;

 - « Залізна гвардія « - …;

3. Які території увійшли до складу Королівства сербів , хорватів , словенців ? Підкресліть .

А. Сербія;

Б. Хорватія;

В. Каталонія;

Г. Македонія;

Д . Баварія;

Е. Далмація ;

Є. Словенія ;

Ж . Боснія.

4. Закінчіть речення .

Депутат Народної скупщини зобов’язувався говорити і писати … .

5. Яка держава протягом 1918 року анексувала Бесарабію та Буковину ?

6. До якої держави відійшло Закарпаття , всупереч рішенням Національного

з’їзду ?

 

Середній рівень.

 

1. Що таке « віденський арбітраж « ?

2. У чому полягає суть судетської пробеми  ?

3. Що проголосила Відовданська конституція ,

 

Достатній рівень .

 

1. Яку роль відіграв Ю. Пілсудський в історії Польщі ?

2. Яка відмінність між державними  переворотами 1923 1934 рр.. в Болгарії ?

3. Які причини того , що в 20 – х роках у Чехословаччині відбувся досить успішний розвиток промислового виробництва ?

 

Високий рівень.

 

1. Розкрийте сутність німецько – румунського договору 1939 року .

2. Порівняйте хортістський  режим , італійський фашизм , німецький нацизм .

Що спільне в цих ідеологіях , а що відмінне ?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2021
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку