Тематичне оцінювання."Фізика як природнича наука.Пізнання природи"

Про матеріал
Підсумкове тематТема.Тематичне оцінювання знань по темі: «Фізика як природнича наука. Пізнання природи». Мета уроку: • навчальна: контроль та оцінювання знань,умінь і навичок учнів з вивченої теми; • розвивальна: розвивати практичні вміння та навичкі, логічне мислення учнів; • виховна: сприяти вихованню в учнів культури мовлення,відповідальності перед товаришами. ичне оцінювання проводиться у вигляді тестування.
Перегляд файлу

Тема.Тематичне оцінювання знань по темі: «Фізика як природнича наука. Пізнання природи».

Мета уроку:

  • навчальна: контроль та оцінювання знань,умінь і навичок учнів з вивченої теми;
  • розвивальна: розвивати практичні вміння та навичкі, логічне мислення учнів;
  • виховна: сприяти вихованню в учнів культури мовлення,відповідальності перед товаришами.

Методичні рекомендації.

Підсумкове тематичне оцінювання проводиться у вигляді тестування.Приклад контрольної роботи на два варіанти.

Предмет: фізика                                                                   клас:   7

Прізвище, ім’я ________________       Дата  ________________      Варіант____  

 

Контрольна робота №1 з теми: «Фізика як природнича наука.Пізнання природи».

Початковий і середній рівні (6 балів)

Завдання 1-6 містять по чотири варіанти відповідей, серед яких тільки одна правільна.Виберіть одну правільну відповідь і позначте її у бланку відповідей.

 

1.Позначення фізичних величин:

Варіант 1                                                                                                Варіант 2

довжина, площа,  об’єм                                                           час, маса,  температура

А) L,t,m

Б) L,S,V

В) t,m,T,t

Г) V,S,m

 

 

 

2.Одиниці вимірювання фізичних величин:

 Варіант 1                                                                                                Варіант 2

  час,об’єм                                                                                                 площа,маса

А) с, м2

Б)  м2, кг

В) с, м3

Г) м3, кг

 

 

 

3.З наведеного переліку назовіть фізичні тіла та речовини:

 

Варіант 1                                                                                                Варіант 2

лінійка,кисень                                                                                            капля,срібло

А)лінійка- фізичне тіло,кисень речовина

Б)крапля-речовина,

срібло-фізичне тіло

В)крапля-фізичне тіло,срібло-речовина

Г)лінійка-речовина,

кисень-фізичне тіло

 

 

 

4.Виразіть в основних одиницях:

Варіант 1                                                                                                Варіант 2

10 хв.15с                                                                                                       200мг

А) 61,5с

Б)615с

В)0,0002кг

Г)0,002кг

 

 

 

Достатній рівень (3 бали)

     До кожного рядка, позначеного буквою, доберіть твердження, позначене цифрою,і впишіть її в таблицю.

5. Установіть відповідність між фізичною величиною та її одиницею.

                          Варіант 1

А

 

Б

 

В

 

А)Маса,m                                                                 1. м;  

Б)довжина,L                                                            2. кд;

       В) сила світла,J                                                        3. кг;                                                      

                      Варіант 2

А

 

Б

 

В

 

А)Термодинамічна температура,Т                     1. А   

Б)час, t                                                                        2. К

В)сила електричного струму,I                               3. с

 

Високий рівень (3 бали)

У завданні  6 розв’яжіть задачу.

6.

Варіант 1.

Кахельна плитка має форму прямокутника розмірами 10×20 см. Скільки таких плиток знадобиться, щоб викласти стінку розмірами 2×3 м?

 

Варіант 2.

Довжину ребра кубика збільшили в 2 рази. У скільки разів змінився внаслідок цього об’єм кубика?

 

docx
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
Розділ 1. Фізика як природнича наука
Додано
20 серпня 2019
Переглядів
3441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку