Тематичне оцінювання з тем "Відлік часу в історії. Де відбувається історія. Джерела до вивчення історії"

Про матеріал

Тематичне оцінювання з тем "Відлік часув історії. Де відбувається історія. Джерела до вивчення історії" складене на основі нової програми 2017 року з історії.

Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з тем «Відлік часу в історії. Де відбувається історія. Джерела до вивчення історії»

В-1

  1. (1б) Поясни значення історичних понять: Хронологія – це
  2. (1б) Експонат – це
  3. (1б) Викресли зайве із переліку: колір, штрихування, перехрещена зброя, літопис.
  4. (1 б)  Виберіть з переліку  писемне джерело і обведи.

Результат пошуку зображень за запитом "монета"Результат пошуку зображень за запитом "карта"Результат пошуку зображень за запитом "книга"Результат пошуку зображень за запитом "дівчина на фото"

  1. (1б) Співвіднеси рік-століття- тисячоліття:

980 р. –

1917 р.-

  1. (2б) Випиши парами
  1. Речові

А) легенда

  1. письмові

Б) прикраси

  1. усні

В) книга

  1. (3б) Дати розгорнуту відповідь. Які види джерел зберігаються в музеї?

Тематичне оцінювання з тем «Відлік часу в історії. Де відбувається історія. Джерела до вивчення історії»

В-2

  1.  (1б) Поясни значення історичних понять: археологія – це
  2. (1б) Історичне джерело –
  3. (1б) Викресли зайве із переліку: архів, бібліотека, музей, книга.
  4. (1 б) Виберіть з переліку  речове  джерело і обведи.

Пов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "берестяна грамота"Результат пошуку зображень за запитом "клинопис"Результат пошуку зображень за запитом "дівчина на фото"

  1. (1б) Співвіднеси рік-століття- тисячоліття:

476 р. –

1815 р. –

  1. (2б) Випиши парами:

1.Речові

А) казка

2.письмові

Б) монета

3.усні

В) літопис

  1. (3б)  Дати розгорнуту відповідь. Які види джерел зберігаються в бібліотеці?

 

 

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
3492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку