Тематичні контрольні роботи. Зарубіжна література. 10 клас. І семестр

Про матеріал

Тематичні контрольні роботи з зарубіжної літератури за вивченими темами І семестру в 10 класі (академічний рівень) побудовані за чотирма рівнями відповідно до вимог чинних програм.

Перегляд файлу

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 10 клас РУЩИНСЬКА  АЛЛА  ДМИТРІВНА

 

 

 

 

Тема № 1

 

Фредерік Стендаль

Роман «Червоне і чорне

(Хроніка ХІХ століття)»

 

Тематична контрольна робота № 1

Написати контрольний твір на одну з тем:

 

  1. Внутрішня драма Жульєна Сореля.

 

  1. Конфлікт Жульєна Сореля із суспільством як сюжетний стрижень роману.

 

  1. Кохання як віддзеркалення сутності особистості (образи пані де Реналь та Матильди де Ла-Моль).

 

  1. Символічність назви роману та її трактування через кольори: червоне і чорне.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема № 2

 

Оноре де Бальзак. Чарльз Діккенс

Тематична контрольна робота № 2

І рівень.

Вибрати правильну відповідь (12 х 0,25 бала = 3 б.)

  1. Оповідач познайомився з Гобсеком таким чином:

А

винаймав у нього помешкання 

Б

разом працювали в адвокатській конторі

В

мали спільних родичів

Г

здавав помешкання Гобсеку

Д

були сусідами

 

  1. Про кого з персонажів так сказано:

«… Ніколи він нічого не досягне, зате буде найщасливішим і найпоряднішим із людей»

А

Гобсека,

Б

Ернесто де Ресто

В

Максима де Трая

Г

Дервіля

Д

графа де Ресто

 

  1. Яким чином графиня де Ресто залишила своїх дітей без спадку?

А

витратила усі гроші чоловіка 

Б

Розділила дітей на своїх і чоловікових

В

спалила заповіт чоловіка

Г

віддали всі гроші коханцеві

Д

спалила «фідеїкоміс» – контррозписку

 

  1. Визначте неправильне твердження:

Ставши господарем майна графині де Ресто, Гобсек …

А

будував ферми

Б

жив великим паном

В

здав будинок у найм

Г

відкрив школу для бідних

Д

відписав майно онуці своєї сестри

 

  1. Олівер мав прізвище Твіс, тому що…:

А

переховувався від робітного дому

Б

його так назвав суддя

В

його так назвав містер Бамбл

Г

це було прізвище матері

Д

це було прізвище батька

 

  1. До дев’яти років Олівер жив…:

А

у робітному домі

Б

на вихованні у бідла Бамбла

В

у майстра Сауерберрі

Г

на фермі місіс Менн

Д

зі своїми батьками

 

  1. Олівер побився з Ноєм через те, що той…:

А

з’їв його обід

Б

поскаржився на нього Бамблу

В

заважав йому спати

Г

образив трунаря

Д

ганьбив його матір

 

  1. Укажіть, хто вперше у свідомому житті Олівера благословив його:

А

священик

Б

містер Бамбл

В

джентльмен у білому жилеті

Г

маленький сирота Дік

Д

мама

 

  1. Ким доводиться Олівер Монксу?

А

сином

Б

онуком

В

племінником

Г

братом

Д

дядьком

 

  1. Ким доводиться міс Роза Оліверу?

А

сестрою

Б

хрещеною

В

матір’ю

Г

тіткою

Д

бабусею

 

  1. Що сталося з Ненсі? 

А

міс Роза дала їй грошей і Ненсі виїхала за кордон

Б

вона не захотіла залишати Сайкса, а той жорстоко її вбив

В

її заарештували і посадили у в’язницю

Г

вона стала покоївкою міс Рози

Д

одружилась

 

  1. Олівера усиновив …:

А

Лосберн

Б

Сайкс

В

Браунлоу

Г

Сауерберрі

Д

Фейджин

 

ІІ рівень. 

Установити відповідність (3 завдань х 4 відповіді х 0,25 бала = 3 б.)

 

  1. Установити відповідність:

Герой

Вчинок

1

Гобсек

А

Безрозсудно віддається почуттям

2

Дарвіль

Б

Неочікувано отримує спадок

3

Анастазі де Ресто

В

Переконаний, що «з усіх сил людства варто домагатися … золота»

4

Фанні Мальво

Г

Вступає до колегії адвокатів

 

 

Д

Використовує психологічний шантаж щодо коханок

 

  1. Установити послідовність:

А

Гобсек і Дервіль у графині де Ресто

Б

Гобсек у Фанні Мальво

В

граф де Ресто у Дервіля

Г

позика Дервілю

  1. Установити відповідність:

Дійова особа

Вчинок

1

Олівер Твіст

А

За вміння красти прозивався Спритним Пройдою

2

Місіс Мен

Б

Розплатився за порятунок друга власним життям

3

Ненсі

В

Мстився за образливі прізвиська «шкура», «жебрак»

4

Доукінс

Г

Поборов Природу і вдихнув повітря

 

 

Д

«Вигодовувала» слабких дітей для робіт у робітному домі

 

  1. Установити відповідність:

Дійова особа

Вчинок 

1

Дік

А

Усиновив сироту

2

Місіс Мейлі

Б

Жорстоко вбив люблячу людину

3

Браунлоу

В

Зазнав нападу озброєних грабіжників

4

Сайкс

Г

Благословив товариша

 

 

Д

Замучив в димарях кількох хлопчиків

 

  1. Установити послідовність:

А

Олівер вчиться красти

Б

Олівер плакальник у Сауерберрі

В

Пораненого Олівера кинули в канаві

Г

Зубожіле подружжя Бамбл конає в робітному домі

 

  1. Установити послідовність:

А

Загибель Сайкса і його пса

Б

Гаррі стає священиком і одружується з Розою

В

Проноза потрапляє до в’язниці

Г

Фейджин у в’язниці чекає страти

 

ІІІ рівень.

Дописати речення (3 завдання х 1 б. = 3 б.)

 

  1. Структура «Людської комедії» Оноре де Бальзака така: ____________ .
  2. Чарльз Діккенс спирався, за переконанням Т.Сільман на такі два основних типи світогляду:  _____________________________________ .
  3. Через образ Олівера Твіста Ч.Діккенс проводить ідею _____________ .

 

ІV рівень. Виконати творче завдання (3 б.)

  1. Написати сиквейн на один з образів творів Оноре де Бальзака «Гобсек» чи Чарльза Діккенса «Пригоди Олівера Твіста»:

Гобсек

Олівер Твіст

Дарвіль

Сайкс

Джек Доукінс

Фейджин

 

 

ВІДПОВІДІ

І рівень.

1

А

7

Д

2

Г

8

Г

3

Д

9

Г

4

Д

10

Г

5

В

11

Б

6

Г

12

В

 

ІІ рівень.

 

1

2

3

4

13

В

Г

А

Б

14

Б

Г

В

А

15

Г

Д

Б

А

16

Г

В

А

Б

17

Б

А

В

Г

18

В

А

Б

Г

 

 

 

Тема № 3

 

Ф.М. Достоєвський.

 «Злочин і кара»

Тематична контрольна робота № 3

І рівень.

Вибрати правильну відповідь (12 х 0,25 бала = 3 б.)

  1. Поштовхом до написання роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара» став:

А

Досвід власного життя

Б

Запис спостережень навколишнього життя

В

Опис конкретного випадку в пресі

Г

Літературний експеримент

Д

Вимоги стилю письма

 

  1. Новаторство роману Ф. Достоєвського полягає в …

А

змішанні стилів

Б

змішанні стилів і напрямів

В

соціальному авантюризмі

Г

політичній злободенності

Д

поліфонізмі викладу

 

  1. За жанром роман Ф. Достоєвського «Злочин і кара» є  

А

Соціально-психологічним

Б

Детективно-реалістичним

В

Авантюрно-філософським

Г

Філософсько-психологічним

Д

Романтично-психологічним

 

  1. Вставними конструкціями в романі є:

А

Вставні оповідання

Б

Листи, сни

В

Щоденникові записи героя

Г

Ретроспекція

Д

Марення і видіння

 

  1. Метою злочину Раскольникова є:

А

Збагачення

Б

Наслідування ідеалу

В

Перевірка теорії

Г

Помста

Д

Маніакальна насолода

 

  1. Ідеалом Раскольникова є:

А

Наполеон

Б

Магомет

В

Ньютон

Г

Каплер

Д

Македонський

 

  1. Теорію своєї ідеї Раскольников виклав у статті:

А

«Про злочин»

Б

«Про кару»

В

«Про владу»

Г

«Дві категорії людей»

Д

«Про надлюдину»

 

  1. Раскольников вірив і підпадав під:

А

силу розуму і тверезого розрахунку

Б

силу особливих впливів і збігів

В

силу серця і власної інтуїції

Г

силу історичного поступу

Д

силу справедливого покарання

 

  1. Як довго формувалася ідея героя?

А

1 рік

Б

3 роки

В

1,5 роки

Г

1 місяць

Д

3 місяці

 

  1. Кому Раскольников зізнається у злочині?

А

Порфирію Петровичу

Б

І.П. Пороху

В

Свидригайлову

Г

Разуміхіну

Д

Соні Мармеладовій

 

  1. Яке ім’я випадає з логічного ряду? 

А

Раскольников

Б

Разуміхін

В

Лужин

Г

Свидригайлов

Д

Альона Іванівна

 

  1. Що зможе воскресити Раскольникова?

А

Любов

Б

Каяття

В

Каторга

Г

Признання злочину

Д

Співчуття іншим

 

ІІ рівень. 

Установити відповідність чи послідовність

(6 завдань х 4 відповіді х 0,5 бала = 3 б.)

 

  1. Установити відповідність:

Герой

Вчинок

1

Раскольников

А

Не дав своїй наречені приданого

2

Разуміхін

Б

Взяв на утримування вдову з трьома дітьми

3

Лужин

В

Урятував дітей із пожежі

4

Мармеладов

Г

Свідчить про підлий підклад 100 карбованців

 

 

Д

Знав шляхи заробітку для власного утримування

 

  1. Установити послідовність:

А

Зізнання у вбивстві

Б

Приїзд матері

В

Зустріч з Лужиним

Г

Вбивство лихварки

 

  1. Установити відповідність:

Дійова особа

Деталь 

1

Альона Іванівна

А

Стілець під дверима

2

Авдотья Романівна

Б

Євангеліє

3

Свидригайлов

В

Ключі

4

Соня Мармеладова

Г

Пістолет

 

 

Д

Закон

 

  1. Установити відповідність:

Літературний герой

Представляє: 

1

Порфирій Петрович

А

Здоровий глузд

2

Соня Мармеладова

Б

Аморальність

3

Разуміхін

В

Підлість

4

Свидригайлов

Г

Християнська любов

 

 

Д

Закон

 

  1. Установити послідовність:

А

Дуня стріляє у Свидригайлова

Б

Дуня дає згоду на одруження з Лужиним

В

Катерина Іванівна з дітьми на вулиці співає і танцює

Г

Радіон садовить Соню поряд з Дунею і матір’ю

 

  1. Установити послідовність:

А

Смерть Катерини Іванівни

Б

Смерть доньки квартирної хазяйки

В

Смерть Мармеладова

Г

Смерть Лизавети

 

ІІІ рівень.

Дописати речення (3 завдання х 1 б. = 3 б.)

 

  1. Достоєвський змальовує світ, де право існування купується ціною _____

_____________________________________________________________.

  1. Достоєвський показує суд над  __________________________________ .
  2. Суперечливість образу Раскольникова полягає в тому, що він мріє одночасно про роль __________________________________________ _ .

 

ІV рівень.

Виконати творче завдання (3 б.)

 

  1. Дати розгорнуту доказову відповідь:

 

І в

Чи була зізнання Раскольникова його каяттям?

ІІ в

Як характеризують Свидригайлова його вчинки і чим є його шлях для Раскольникова?

ІІІ в

Які шляхи вдосконалення дійсності бачить Раскольников, якою є його теорія?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДПОВІДІ

 

І рівень.

 

1

В

7

А

2

Д

8

Б

3

Г

9

Г

4

Б

10

Д

5

В

11

Б

6

А

12

А

 

ІІ рівень.

 

 

1

2

3

4

13

В

Д

Г

Б

14

Г

Б

В

А

15

В

Б

А

Г

16

Д

Г

А

Б

17

Б

Г

В

А

18

Г

Б

В

А

 

ІІІ рівень.

19. … постійних домовленостей із совістю.

20. … історією і прогресом, які нищать людське в людині.

21. … властителя і спасителя людства (Наполеона і Христа).

 

 

 

Краматорська ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області Україна 

 

docx
Додано
27 травня 2018
Переглядів
13013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку