Тематичний тиждень "МУЛЬТФІЛЬМИ"

Про матеріал
Модельний тиждень "Мультфільми" Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: За що ти любиш мультфільми? Хто створює мультфільми? Як створюють мультфільм? Мій улюблений мультфільм Термін навчання: Завдання тижня: 1. Ознайомити дітей з мультиплікацією як видом мистецтва та основними техніками. 2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість. 3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами. 4. Розвивати уміння розв’язувати приклади з додавання й віднімання двозначних чисел без переходу через розряд . 5. Ознайомити з історією виникнення та розвитку мультиплікації; з поняттями: анімація, зйомка, сценарій, кадр , титри. 6. Ознайомити дітей з технологією створення мультиплікаційних фільмів 7. Розширити знання учнів про такі професії, як сценарист, художник- аніматор, оператор зйомки, звукооператор. 8. Сприяти становленню у дитини усвідомленого відношення до вибору та оцінки якості, споживаної нею мультпродукціі. 9. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки. 10. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Очікувані результати тижня: На кінець тижня учні знатимуть: назви найпопулярніших українських мультфільмів;  типи мультфільмів та етапи їх створення;  назви 3 – 5 професій мультиплікаторів;  правила вибору якісних мультфільмів й безпечної поведінки під час їх перегляду. та вмітимуть:  створювати мультфільм, який допоможе не тільки розвинути творчі здібності, але й згуртує «аніматорів», навчить дітей працювати в команді, принесе масу позитивних емоцій дітям;  розповідати про улюблений мультфільм;  виготовляти персонажів і декорації для зйомки власних мультфільмів,  освоюючи і використовуючи навички ліплення, малювання, аплікації, конструювання;  уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;  придумувати ідеї для сценарію ;  взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;  висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання;  ділитися своїми почуттями та емоціями від побаченого, прослуханого та почутого;  безпосередньо брати участь у знімальному процесі, озвучувати своїх героїв працювати з пристроєм фото і відео техніки; придумувати сценарії;  дотримуватися правил обрання і перегляду мультфільмів .
Перегляд файлу

Автор: Пейчева С.О.

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

За що ти любиш мультфільми?

Хто створює мультфільми?

Як створюють мультфільм?

Мій улюблений мультфільм

Термін навчання:

Завдання тижня:
 

  1. Ознайомити дітей з мультиплікацією як видом мистецтва та основними техніками.
  2. Розвивати творчі здібності та емоційну чутливість.
  3. Збагатити активне мовлення учнів новими словами.
  4. Розвивати уміння розв’язувати приклади з додавання й віднімання  двозначних чисел без переходу через розряд .
  5. Ознайомити з історією виникнення та розвитку мультиплікації; з  поняттями: анімація, зйомка, сценарій, кадр , титри.
  6. Ознайомити дітей з технологією створення мультиплікаційних фільмів
  7. Розширити знання учнів про такі професії, як сценарист, художник- аніматор, оператор зйомки, звукооператор.
  8. Сприяти становленню у дитини усвідомленого відношення до вибору  та оцінки якості, споживаної нею мультпродукціі.
  9. Навчати організовувати власне робоче місце, дотримуватися безпечних прийомів праці та правил безпечної поведінки.
  10. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

 

Очікувані результати тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
назви найпопулярніших українських мультфільмів;

  •  типи мультфільмів та етапи їх створення;
  • назви 3 – 5 професій мультиплікаторів;
  • правила вибору якісних мультфільмів й безпечної поведінки під час їх перегляду.
    та вмітимуть:
  •  створювати мультфільм, який допоможе не тільки розвинути творчі здібності, але й згуртує «аніматорів», навчить дітей працювати в команді, принесе масу позитивних емоцій дітям;
  • розповідати про улюблений мультфільм;
  • виготовляти персонажів і декорації для зйомки власних мультфільмів,
  • освоюючи і використовуючи навички ліплення, малювання, аплікації, конструювання;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
  • придумувати ідеї для сценарію ;
  • взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
  • висловлювати власну думку, відповідати на поставлені запитання;
  • ділитися своїми почуттями та емоціями від побаченого, прослуханого та почутого;
  • безпосередньо брати участь у знімальному процесі, озвучувати своїх героїв працювати  з пристроєм фото і відео техніки; придумувати сценарії;
  • дотримуватися правил обрання і перегляду мультфільмів .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За що ти любиш мультфільми?

 

 

№ з/п

Приклади навчальної діяльності

Очікувані результати учіння

  1.                

Ранкова зустріч.

 

Уживає відповідну до ситуації
спілкування (тематики тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміку тощо).
Підтримує та приймає інших.

  1.                

Визначення теми
інтегрованого тижня

Вправа   «Дешифрувальник»

лічить до 100 в прямому і зворотному порядку

  1.                

Техніка «Асоціативна парадигма» до слова

 «мультфільм»

Уживає відповідну до ситуації спілкування
лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)
Вправляється у правильній вимові й наголошуванні слів (тематика тижня)
Вживає велику/ малу літеру у власних/ загальних
назвах
Висловлює свій погляд, шануючи гідність інших

  1.                

Бесіда з перегляду          «Мультиплікаційного калейдоскопу»

 

Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмах) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.
Пояснює, чому щось у творі подобається, а щось – ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо).
Відстоює думку, що не треба замовчувати негідну поведінку інших.
Пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду:
- сприймає твір мистецтва, добираючи із запропонованих ті слова, які співзвучні особистим емоціям та враженням;
- характеризує мелодії пісень персонажів мультфільму, визначає темп музики (повільно, помірно,
швидко);
- обговорює з однолітками свої враження від мистецтва, проблемні питання; описує своє розуміння,пояснює свою позицію;
- пояснює вчинки персонажів на основі переглянутого твору та власного досвіду.

  1.                

Тестування за допомогою LEGO, обговорення і складання правил для обрання й перегляду мультфільмів

представляє інформацію графічно (рисунки, схеми, таблиці)

перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх, удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

визначає, кому і для чого призначений медіатекст обговорює зміст і форму медіатексту;

спостерігає за словесними і несловесними засобами в медіатексті.

  1.                

Створення мультфільму «Розсипані кадри»       (зібрати послідовно кадри з мультфільмуі переказати)

називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування.
 

  1.                

Підведення підсумків заняття. «Дерево успіху».

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хто створює мультфільми?

 

№ з/п

Приклади навчальної діяльності

очікувані результати учіння

1

Ранкова зустріч.

Читання розповіді про типи мультфільмів в авторському кріслі   та магістерській шапочці.

З увагою сприймає усні репліки вчителя й
однокласників (вітання, знайомство,
запитання, прохання) й доречно реагує на
усну інформацію

 

2

Складання «Словничка мультяшних професій» (прийом «передбачування» з’єднання пар: назва - тлумачення)

 

3

Перегляд уривку з мультфільму "Як я став аніматором"

https://vimeo.com/51555570

 

 

 

Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільми)
Називає зображених у мультфільмі учасників
спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить
висновок про настрій, емоції учасників
спілкування
Уживає відповідну до ситуації спілкування
лексику
Спілкується з учителями, однокласниками
обговорює з однолітками свої
враження від мистецтва, проблемні питання;

 описує своє розуміння,пояснює свою позицію

4

 Проведення екперементу    «Оживи героя»

- ниточки до фігурок

- фігурки на палички

- магніти

- перегортання малюнків на блокноті

- програми компютерні:

« Студія «Мульти-пульти»», мульт-онлайн.
(в групах)

Ділиться своїми почуттями та емоціями від
прослуханого та побаченого.
Уживає відповідну до ситуації спілкування
(тематика тижня) лексику і несловесні
засоби (жести, міміка тощо)
Провадить (самостійно або в групі) прості
спостереження / досліди; застосовує за
потреби найпростіші засоби й обладнання

5

Рольова гра: «В майстерні сценаріста»

Мозковий штурм для скарбнички ідей сценарію. Колективне складання сюжету на задану тему. Вправа «Від кожного по реченню , а разом - сценарій» Читання й обговорення сюжетів.

Уживає відповідну до ситуації спілкування

лексику.

Спілкується з учителями, однокласниками

обговорює з однолітками свої

враження від мистецтва, проблемні питання.

Ставить запитання до усного повідомлення й

відповідає на запитання.

Уважно вислуховує думку співрозмовника,

висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.

5

Рефлексія Підведення
підсумків. Смайли.
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як створюють мультфільм?

 

 

№ з/п

Приклади навчальної діяльності

очікувані результати учіння

  1.  

Ранкова зустріч.

Привітання.
Створення тематичного ряду слів із використанням
прищепок.

Використовує голос (тембр, темп, інтонація) і
мову тіла (міміку, жести, рухи) для привітання
Уживає відповідну до ситуації спілкування
(тематика тижня) лексику
Лічить до 10 в прямому і зворотному порядку

  1.  

Бесіда за малюнками-слайдами:

«Створюю мультфільм: крок за кроком»

https://sites.google.com/site/multakmistectvo/home/ak-stvoriti-multfilm

Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику

Спілкується з учителями, однокласниками

Сприймає монологічне висловлювання
(художній опис).
Ділиться своїми почуттями та емоціями від
прослуханого та побаченого.

  1. 3

 

 

    3.

Розташуйте етапи створення мультфільму в правильній послідовності

https://learningapps.org/view2402487

Об’єднується з іншими дітьми у групу для
навчання.

  1.  

Міні-проект «В мультяшній лабораторії» ( створення образів, фону)

(в центрах, осередках за вподобаннями в різних техніках: ліплення, малювання, аплікації, конструювання)

Ставиться з повагою до інших осіб, їхнього походження.
Залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього/ неї, до спілкування, гри, навчання.
Придумує образи і створює їх різними знайомими засобами художньої виразності.
Бере участь у колективному виконанні творчого задуму.

Створює моделі відомих двовимірних (площинних) та тривимірних (об’ємних) фігур із підручного матеріалу (пластиліну, глини, соломки, конструктора тощо).

Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати; добирає конструкційні матеріали за їх властивостями для виконання практичної роботи (використання паперу, пластмаси, деревини, металу, пінопласту та інших матеріалів для макетування)

З допомогою дорослих та самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів та ін.)
Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику й несловесні засоби (жести,
міміка тощо)

4.

Кадрування й монтаж власних мультфільмів

створює прості медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) з допомогою вчителя/ вчительки

5.

Вправа « Стоп – кард»

- фіксує здобуту інформацію / дані словами, зображеннями, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв

6.

Рефлексія «Чарівний пензлик настрою»

 


 

Ділиться своїми думками та емоціями від почутого та побаченого.

Розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало.
Описує зміни власних емоцій, почуттів,настрою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій улюблений мультфільм

 

№ з/п

Приклади навчальної діяльності

Очікувані результати учіння

  1.  

 

 

Ранкова зустріч.

Вправа (незакінчене речення «Я люблю мультфільм…, тому що…»)

Сприймає усну інформацію, доречно реагує на усні репліки вчителя й однокласників.
Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення.

  1.  

 

 

 

Презентація-перегляд власних мультфільмів.

Не боїться представляти результати діяльності;

 описує свій задум, пояснює, наскільки вдалося втілити свій задум.
Демонструє іншим результати власної діяльності;
описує, спираючись на запитання дорослих, чого
хотів / -ла досягти.
Уважно вислуховує думку співрозмовника,
висловлює свій погляд, шануючи гідність інших

  1.  

 

Гра «Міцний горішок»      («розбити» горішки й  правильно скласти  в горішок назву мультфільму, імена героїв, ідею, відомі вислови )

 

  1.  

Розгадування кросвордів, ребусів.

Розгадує та створює ребуси.
 

  1.  

Діалог «Мій улюблений мультфільм»

Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення Спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення

розповідає про твір мистецтва (музичний твір, картину, мультфільм, дитячу телепередачу, виставу тощо), які вразили.

  1.  

Рольова гра: «Озвуч  мультфільм»

( 1 хв. без звуку)

Створює невеликі висловлення на тему, яка його / її хвилює.
Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення.

  1.  

Розучування пісні А.Мігай «Мультики»

http://www.minus.lviv.ua/static/pluses/user/3992/5262141254679874700/multykymygaj.mp3.orig.mp3

 

Уважно сприймає твір мистецтва, виявляє свої враження від нього різними художніми засобами (звуками, кольорами, лініями, мімікою, рухами).
Співає вивчені дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері;

виконує нескладні ролі в інсценізаціях; рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом).

  1.  

Складання списку-рейтингу «Раджу для перегляду: 10 найкращих мультфільмів»

(проведення опитування)

висловлює думку про почуте (що подобається, а що – ні), обґрунтовує свої вподобання 

  1.  

Підведення підсумків
заняття. Рефлексія «Мене
найбільше
вразило…»

 

Встановлює дружні стосунки з дітьми
своєї та іншої статі.
Ставить запитання до усного повідомлення й
відповідає на запитання
Уважно вислуховує думку співрозмовника,
висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 лютого 2023
Переглядів
490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку