Автор: Пейчева С.О.
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання: За що ти любиш мультфільми? Хто створює мультфільми? Як створюють мультфільм? Мій улюблений мультфільм |
Термін навчання:
Завдання тижня:
Очікувані результати тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
назви найпопулярніших українських мультфільмів;
За що ти любиш мультфільми?
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
|
Ранкова зустріч.
|
Уживає відповідну до ситуації |
|
Визначення теми Вправа «Дешифрувальник» |
лічить до 100 в прямому і зворотному порядку |
|
Техніка «Асоціативна парадигма» до слова «мультфільм» |
Уживає відповідну до ситуації спілкування |
|
Бесіда з перегляду «Мультиплікаційного калейдоскопу»
|
Називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмах) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. |
|
Тестування за допомогою LEGO, обговорення і складання правил для обрання й перегляду мультфільмів |
представляє інформацію графічно (рисунки, схеми, таблиці) перевіряє, чи є в написаному тексті помилки, виправляє їх, удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова) визначає, кому і для чого призначений медіатекст обговорює зміст і форму медіатексту; спостерігає за словесними і несловесними засобами в медіатексті. |
|
Створення мультфільму «Розсипані кадри» (зібрати послідовно кадри з мультфільмуі переказати) |
називає зображених на світлинах (малюнках, у мультфільмі) учасників спілкування, їхні дії та ознаки дій; робить висновок про настрій, емоції учасників спілкування. |
|
Підведення підсумків заняття. «Дерево успіху». |
Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших |
Хто створює мультфільми?
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
очікувані результати учіння |
1 |
Ранкова зустріч. Читання розповіді про типи мультфільмів в авторському кріслі та магістерській шапочці. |
З увагою сприймає усні репліки вчителя й
|
2 |
Складання «Словничка мультяшних професій» (прийом «передбачування» з’єднання пар: назва - тлумачення) |
|
3 |
Перегляд уривку з мультфільму "Як я став аніматором"
|
Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільми) описує своє розуміння,пояснює свою позицію |
4 |
Проведення екперементу «Оживи героя» - ниточки до фігурок - фігурки на палички - магніти - перегортання малюнків на блокноті - програми компютерні:
« Студія «Мульти-пульти»», мульт-онлайн. |
Ділиться своїми почуттями та емоціями від |
5 |
Рольова гра: «В майстерні сценаріста» Мозковий штурм для скарбнички ідей сценарію. Колективне складання сюжету на задану тему. Вправа «Від кожного по реченню , а разом - сценарій» Читання й обговорення сюжетів. |
Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику. Спілкується з учителями, однокласниками обговорює з однолітками свої враження від мистецтва, проблемні питання. Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших. |
5 |
Рефлексія Підведення
|
|
Як створюють мультфільм?
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
очікувані результати учіння |
|
Ранкова зустріч.
Привітання. |
Використовує голос (тембр, темп, інтонація) і |
|
Бесіда за малюнками-слайдами: «Створюю мультфільм: крок за кроком» https://sites.google.com/site/multakmistectvo/home/ak-stvoriti-multfilm |
Уживає відповідну до ситуації спілкування лексику Спілкується з учителями, однокласниками
Сприймає монологічне висловлювання |
3. |
Розташуйте етапи створення мультфільму в правильній послідовності |
Об’єднується з іншими дітьми у групу для |
|
Міні-проект «В мультяшній лабораторії» ( створення образів, фону) (в центрах, осередках за вподобаннями в різних техніках: ліплення, малювання, аплікації, конструювання) |
Ставиться з повагою до інших осіб, їхнього походження. Створює моделі відомих двовимірних (площинних) та тривимірних (об’ємних) фігур із підручного матеріалу (пластиліну, глини, соломки, конструктора тощо). Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати; добирає конструкційні матеріали за їх властивостями для виконання практичної роботи (використання паперу, пластмаси, деревини, металу, пінопласту та інших матеріалів для макетування)
З допомогою дорослих та самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів та ін.) |
4. |
Кадрування й монтаж власних мультфільмів |
створює прості медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) з допомогою вчителя/ вчительки |
5. |
Вправа « Стоп – кард» |
- фіксує здобуту інформацію / дані словами, зображеннями, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв |
6. |
Рефлексія «Чарівний пензлик настрою»
|
Ділиться своїми думками та емоціями від почутого та побаченого.
Розповідає про те, що його/її вразило, схвилювало. |
Мій улюблений мультфільм
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
|
Ранкова зустріч. Вправа (незакінчене речення «Я люблю мультфільм…, тому що…») |
Сприймає усну інформацію, доречно реагує на усні репліки вчителя й однокласників. |
|
Презентація-перегляд власних мультфільмів. |
Не боїться представляти результати діяльності;
описує свій задум, пояснює, наскільки вдалося втілити свій задум. |
|
Гра «Міцний горішок» («розбити» горішки й правильно скласти в горішок назву мультфільму, імена героїв, ідею, відомі вислови ) |
|
|
Розгадування кросвордів, ребусів. |
Розгадує та створює ребуси. |
|
Діалог «Мій улюблений мультфільм» |
Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення Спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення розповідає про твір мистецтва (музичний твір, картину, мультфільм, дитячу телепередачу, виставу тощо), які вразили. |
|
Рольова гра: «Озвуч мультфільм» ( 1 хв. без звуку) |
Створює невеликі висловлення на тему, яка його / її хвилює. |
|
Розучування пісні А.Мігай «Мультики» http://www.minus.lviv.ua/static/pluses/user/3992/5262141254679874700/multykymygaj.mp3.orig.mp3
|
Уважно сприймає твір мистецтва, виявляє свої враження від нього різними художніми засобами (звуками, кольорами, лініями, мімікою, рухами). виконує нескладні ролі в інсценізаціях; рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом). |
|
Складання списку-рейтингу «Раджу для перегляду: 10 найкращих мультфільмів» (проведення опитування) |
висловлює думку про почуте (що подобається, а що – ні), обґрунтовує свої вподобання |
|
Підведення підсумків |
Встановлює дружні стосунки з дітьми |