5-Б клас Підсумкова контрольна робота

Додано: 10 квітня
Предмет: Математика, 5 клас
13 запитань
Запитання 1

Округліть десятковий дріб 8,263 до десятих

варіанти відповідей

 8,2

 8,26

8,3

8,27

Запитання 2

Розташуй у порядку спадання числа: 0,506; 0,52; 0,059; 0,497; 0,0573

варіанти відповідей

0,52; 0,059; 0,059; 0,506; 0, 0573.

0,0573; 0,506; 0,059; 0,059; 0,52

0,0573; 0,059; 0,497; 0,506; 0,52

0,52; 0,506; 0,497; 0,059; 0,0573

Запитання 3

Визначіть всі правильні рівності:

варіанти відповідей

15% = 0,15

4% = 0,4

70% = 0,7

300% = 0,03

Запитання 4

Обчисліть: 11,5 - 8,3

варіанти відповідей

3,1

2,2

19,8

 3,2

Запитання 5

Виконати додавання, обираючи зручний порядок обчислень:

0,571+(2,87+1,129)

варіанти відповідей

4,299

5,87

4,87

4,57

Запитання 6

Розв'яжить рівняння

(х-5,48)+3,16=4,9

варіанти відповідей

 1,74

7,22

4,74

7,23

інша відповідь

Запитання 7

Скільки знаків після коми має бути в добутку 12,3 · 7,356 ?

варіанти відповідей

один

 три

 два

чотири

Запитання 8

Як читається десятковий дріб 5,046

варіанти відповідей

 п'ять цілих нуль сорок шість тисячних

п'ять тисяч сорок шість

п'ять цілих сорок шість тисячних

 п'ять цілих сорок шість сотих

Запитання 9

Яке із запропонованих чисел можна підставити замість а, щоб подвійна нерівність 3,7< а <3,9 була правильною?

варіанти відповідей

 3,83

3,699

3,08

3,901

Запитання 10

Що таке мішаний дріб?

варіанти відповідей

сума двох дробів

сума натурального числа і неправильного дробу записана без знаку "+"

сума натурального числа і правильного дробу записана без знаку "+"

дріб, у якого чисельник більший за знаменник 

Запитання 11

Розв'яжіть задачу. (Уважно читайте умову задачі).

Марійка використала 1,7 кг борошна на пиріг, а на печиво — на 450 г більше. Яку масу борошна використала Марійка?

варіанти відповідей

2,95(кг)

2,15(кг)

 3,75(кг)

3,85(кг)

Запитання 12

Виконайте дії:

варіанти відповідей
Запитання 13

Виконайте дії:

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест