6 клас НУШ "Пізнаємо природу". Узагальнення до розділу 4 "Пізнаємо взаємозв'язки в природі" (за модельною навчальною програмою "Пізнаємо природу". 5-6 класи (інтегрований курс)" авт. Біда Д.Д., Гільберг Т.Г., Колісник Я.І.)

Додано: 26 березня
Предмет: Природничі науки, 6 клас
20 запитань
Запитання 1

Наука, яка вивчає взаємозв'язки між організмами та між організмами й середовищем, називається

варіанти відповідей

ботаніка

зоологія

екологія

астрономія

Запитання 2

Спосіб співіснування різних організмів

варіанти відповідей

конкуренція

подразнення

живлення

симбіоз

Запитання 3

Перерахувати чинники неживої природи, що визначають особливість водного середовища

варіанти відповідей

поширення звукових коливаннь

мала кількість кисню

відсутність великих перепадів температур

постійний тиск

Запитання 4

Оберіть паразитів тварин

варіанти відповідей

повитиця, воші, аскарида, трутовик

комарі, кліщі, омела, петрів хрест

березка, блохи, фітофтора, п'явка

гострик, аскарида, коростяний свербун, комарі

Запитання 5

До штучних угрупувань відносяться

варіанти відповідей

озеро, болото, луки, канали

сад, ставок, лісосмуга, город

ліс, степ, теплиця, річка

парк, поле, зоопарк, оранжерея

Запитання 6

До способу захисту у тварин від хижаків відноситься

варіанти відповідей

захисні колючки

жалкі клітини

гіркий сік

отруйні рідини

шипи

маскування

Запитання 7

До зоопланктону належать

варіанти відповідей

ціанобактерії

дафнія

діатомові водорості

ламінарія

Запитання 8

Регулярні зміни біологічних процесів, що збігаються з періодичними змінами в природі - це ...

варіанти відповідей

мімікрія

конкуренція

біоритми

угруповання

Запитання 9

Вказати найбільш поширені взаємозв'язки грунтових угрупувань

варіанти відповідей

просторові

поселення

харчові

поширення

Запитання 10

Вибрати надземні яруси лісового угрупованя

варіанти відповідей

ярус чагарників

ярус трав'янистих рослин

опале листя

деревостан

підлісок

сухі гілки

Запитання 11

Виберіть зі списку продуцентів

варіанти відповідей

червоні водорості

бактерії

трава

ягідний кущ

дощові черв'яки

дерева

Запитання 12

Оберіть з переліку синантропні організми

варіанти відповідей

домова миша

куриний кліщ

стриж

ластівка міська

лелека білий

міль

білка

рудий тарган

Запитання 13

Ланцюг живлення або харчовий ланцюг - це ...

варіанти відповідей

сукупність живих організмів, які пристосувалися до спільного проживання в певному середовищі існування

боротьба за ресурс, який існує в обмеженій кількості

взаємовигідне співжиття організмів

послідовність організмів, пов'язаних харчовими звязками

Запитання 14

Обрати вірний ланцюг живлення

варіанти відповідей

трава → лисиця → заєць → вовк

водорості → карась → окунь → щука

горобець → комахи → зерно → шуліка

дощовий черв'як → комахи → лелека → жаба

Запитання 15

За особливостями умов розрізняють середивище існування ...

варіанти відповідей

морське, організмове, повітряне, грунтове

повітряне, водне, наземне, грунтове

грунтове, організмове, повітряне, прісне

водне, наземно-повітряне, грунтове, організмове

Запитання 16

До добових біоритмів відноситься

варіанти відповідей

зимова сплячка їжака

закривання і відкривання квітів у певний час

линяння зайців

накопичення поживних речовин у коренеплодах

Запитання 17

Найпоширеніші в Україні грунти, що займають майже 65 % території є ...

варіанти відповідей

лучні

чорноземи

сірі лісові

дерново-підзолисті

Запитання 18

Взаємовігідне співжиття організмів ....

варіанти відповідей

акула - риба-приліпала

квіткові рослини - комахи-запилювачі

дерево - омела

водорості - гриби (лишайник)

Запитання 19

Зв'язки проживання спостерігаються ....

варіанти відповідей

коли організми використовують чи створюють споруди з матеріалів для проживання

спостерігають в організмів, які мешкають на поверхні або всередині тіла рослин, гртбів і тварин

виникають тоді, коли одні організми живляться іншими

Запитання 20

До тварин-планеристів належать

варіанти відповідей

летюча змія

дрізд

білка-летяга

махаон

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест