Як правильно тримати молоток
необхідно брати за рукоятку так, щоб рука знаходилася на відстані 20-30 мм від кінця рукоятки. Рукоятку обхвачують чотирма пальцями і притискують до долоні; при цьому великий палець накладають на вказівний і всі пальці міцно стискують.
необхідно брати за рукоятку так, щоб рука знаходилася на відстані 20-30 мм від кінця рукоятки. Рукоятку обхвачують двома пальцями і притискують до долоні; при цьому вказівний палець накладають на середній і всі пальці міцно стискують.
необхідно брати за рукоятку так, щоб рука знаходилася на відстані 20-30 мм від кінця рукоятки. Рукоятку обхвачують трьома пальцями і притискують до долоні; при цьому середній палець накладають на вказівний і всі пальці міцно стискують.
необхідно брати за рукоятку так, щоб рука знаходилася на відстані 20-30 мм від кінця рукоятки. Рукоятку обхвачують пятьма пальцями і притискують до долоні; при цьому великий палець накладають на вказівний і всі пальці міцно стискують.
Що таке викрутка
застосовується для чищення і змащення каналу ствола, а також каналів і порожнин інших частин автомата.
використовуються при складанні і розбиранні автомата. Виріз на кінці викрутки призначений для вгвинчування мушки та її вигвинчування, а бічний розріз - для закріплення протирки на шомполі.
використовується для чищення каналу ствола розчином для чищення ствола (P4G).
Йоржик це
застосовується для чищення і змащення каналу ствола, а також каналів і порожнин інших частин автомат
служить для зберігання мастила; її носять у кишені сумки для магазинів.
використовується для чищення каналу ствола розчином для чищення ствола (P4G).
Шомпол це
із кришкою служить для зберігання протирки, йоржика, викрутки, вибивача і шпильки
застосовується для чищення і змащення каналу ствола, каналів і порожнин інших частин автомата. Він має головку з отвором для вибивача, нарізку для нагвинчування протирки або йоржика.
застосовується для чищення і змащення каналу ствола, а також каналів і порожнин інших частин автомата.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома