Діагностична робота 7. Усне множення і ділення багатоцифрових чисел. Особливі випадки множення і ділення.

20 запитань
Запитання 1

Добуток чисел 100 і 4 дорівнює

варіанти відповідей

104

96

400

25

Запитання 2

Обчисли 50 ⋅ 3 =

варіанти відповідей

15од.

150

15с.

Запитання 3

Обчисли 600 : 2 =

варіанти відповідей

300

30

3 дес.

Запитання 4

Обчисли:

150 : 30 + 80 =

варіанти відповідей

5

85

58

Запитання 5

Обчисли:

8 ⋅ 9 - 72 : 9 =

варіанти відповідей

72

80

8

64

Запитання 6

Обери правильну відповідь до виразу:

800 : 20 =

варіанти відповідей

20

2

40

4

Запитання 7

Обери правильну відповідь до виразу:

60 ⋅ 4 =

варіанти відповідей

200

240

340

320

Запитання 8

Обери правильну відповідь до виразу:

40 ⋅ 8 - 120 =

варіанти відповідей

320

200

300

20

Запитання 9

Яке число отримаємо, якщо 50 збільшити у 4 рази?

варіанти відповідей

200

2 сот

2 од

20 дес

Запитання 10

Обчисли:

67 ⋅ 2 =

варіанти відповідей

134

143

120

Запитання 11

Обчисли вираз:

(64 - 10) ⋅ 5 =

варіанти відповідей

27

310

270

250

Запитання 12

Обчисли вираз:

64 - 10 ⋅ 5 =

варіанти відповідей

270

240

14

16

Запитання 13

Обчисли вираз:

60 ⋅ 5 : 100 =

варіанти відповідей

3

30

300

Запитання 14

Знайди значення виразу:

25 ⋅ 4 =

варіанти відповідей

210

200

120

100

Запитання 15

Знайди значення виразу:

70 : 10 ⋅ 8 =

варіанти відповідей

560

56

72

63

Запитання 16

Знайди значення виразу а : 4 + а ⋅ 10, якщо а = 40.

варіанти відповідей

10

400

440

410

Запитання 17

Розв'яжи рівняння

х : 100 =9

варіанти відповідей

х = 90

х = 900

х = 9

х = 100

Запитання 18

Розв'яжи задачу. Яка відповідь у тебе?

У чотирьох мішках 80 кг горіхів.

У скількох мішках буде міститись 180 кг горіхів?

варіанти відповідей

9 кг

20 кг

9 мішків

20 мішків

Запитання 19

Обчисли:

100 ⋅ 8 - (700 - 694) ⋅ 8 =

варіанти відповідей

752

72

32

742

Запитання 20

Розв'яжи рівняння

30 ⋅ a = 300

варіанти відповідей

а = 30

а = 10

а = 100

а = 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест