1. Перевір правильність значення виразів. Оберіть той, який розв’язано неправильно.
Визнач порядок дій і знайди значення виразу.
49 – (8 + 6 - 5) + 50 − 5 =
Перевір і визнач, в якій нерівності неправильний знак.
Виконай дії з іменованими числами. Знайди значення виразу.
42 дм + 4 дм - (34 дм – 4 дм) =
Знайди значення виразу зі змінною:
11 + 8 - (р - 6), якщо р = 11,
Обчисли периметр фігури.
Прямокутник має сторони завдовжки 5 см і 3 см. Знайди периметр прямокутника.
Розв’яжіть задачу. Оберіть правильну відповідь.
Біля моржа чатували 15 птахів. Раптом злетіли 6 бакланів і 5 чайок. Скільки птахів залишилося біля моржа?
Розв’яжіть задачу. Оберіть правильну відповідь.
Рибалка Соня зловила 20 окунів, 5 коропів, а карасів стільки, скільки коропів і окунів разом. Скільки карасів зловила рибалка?
Розв’яжіть задачу. Оберіть правильну відповідь.
В Антарктиці мешкають птахи: альбатрос і поморник. На скелях сиділо 8 альбатросів, а поморників - на 3 більше. Скільки поморників стало після того, як ще 5 прилетіли?
Розв’яжіть задачу. Оберіть правильну відповідь.
До свята діти виготовили 12 синіх гірлянд, а зелених - на 6 менше. Скільки всього гірлянд виготовили діти?
Встав пропущені знаки арифметичних дій, щоб утворилась істинна рівність. Оберіть правильну відповідь.
19 … 5… 9 = 5
Логічне завдання. Оберіть правильну відповідь.
Оля, Таня, Юля та Іра варили варення. Дві дівчинки варили варення зі смородини, дві інші – з вишні. Таня та Іра варили з різних ягід, Іра і Оля – теж. Іра варила варення з вишні. Яке варення варила кожна дівчинка?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома