Діагностичний тест за темою " Ділення на двоцифрові числа "

Додано: 16 травня 2022
Предмет: Математика, 4 клас
Тест виконано: 299 разів
8 запитань
Запитання 1

Скільки цифр у частці чисел 124960 : 32 ?

варіанти відповідей

5

4

3

6

Запитання 2

Обчисли і вкажи правильну відповідь 70 308 : 18

варіанти відповідей

3906

3608

3918

3909

Запитання 3

Знайди 3/5 від 50150

варіанти відповідей

18 060

30 090

30 060

30 030

Запитання 4

Обчисли 264 км 762 м : 27 , вкажи частку у метрах:

варіанти відповідей

96 м 06 см

9608 м

98 км 06 м

9806 м

Запитання 5

Знайди частку: 40 800 : 40

варіанти відповідей

10 200

1 200

10 020

1 020

Запитання 6

Розв"яжи і вкажи правильний результат 17 кг 706 г : 26

варіанти відповідей

6 кг 086г

686 г

681 г

6 кг 81г

Запитання 7

Швидкість автобуса по шосе 90 км/год, а по ґрунтовій дорозі - на 30 км/год менша. Яку відстань проїхав автобус , рухаючись по шосе 4 год і 6 год - по ґрунтовій?

варіанти відповідей

1) 90 + 30=120 (км/год) - шв. автобуса на ґрунтовій дорозі;

2) 90 * 4 = 360 (км) - автобус проїхав по шосе;

3) 120 * 6 = 720 (км) - автобус проїхав по дорозі;

4) 360 + 720 = 1080 (км)

Відповідь: 1080 км проїхав автобус.

1) 90 - 30 =70 (км/год) - шв. автобуса на ґрунтовій дорозі;

2) 90 * 4 = 360 (км) - автобус проїхав по шосе;

3) 70 * 4 = 280 (км) - проїхав автобус по дорозі;

4) 360 + 280 = 840 (км)

Відповідь: всього автобус проїхав 840 км.

1) 90 - 30 = 60 (км/год) - шв. автобуса на ґрунтовій дорозі;

2) 90 * 4 = 360 (км) - автобус проїхав по шосе;

3) 60 * 6 = 360 (км) - автобус проїхав по дорозі;

4) 360 + 360 = 720 (км)

Відповідь: автобус проїхав 720 км

1) 90 * 4 = 360 (км) - автобус проїхав по шосе;

2) 30 * 6 = 180 (км) - автобус проїхав по ґрунтовій дорозі;

3) 360 + 180 = 540 (км) - всього автобус проїхав по дорозі;

Відповідь: всього автобус проїхав 540 км.

Запитання 8

Ластівка пролітає за 2 години 240 км. З якою швидкістю вона літає?

варіанти відповідей

120 км /год

480 км/год

140 км/год

60 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест