Вид людської діяльності,що відображає дійсність у конкретно-чуттєвих
образах, відповідно до певних естетичних ідеалів.
Втілення загального уявлення про життя, природу, людину та людські взаємини в конкретних предметах, явищах, описаних у художньому творі.
Прадавні уявлення первісних людей про походження та закони Всесвіту.
Познач види міфів.
Праукраїнський міф про створення світу:
Антропогонічний міф — уявлення про походження людини і людства.
І сказав Сокіл юнакові: «Ти є ....., будеш Землю засаджувати лісами та гаями».
Кому адресовані ці слова.
Про кого ці слова: «Ви є чоловік і жінка.І зачнете ви рід людський. Вкусіть молодильні яблука і скупайтеся в Живій Воді».
Дара Корній — це письменницький псевдонім.Справжнє ім’я авторки —
Господар лісового царства, його дух-оборонець, хранитель, захисник.
Виберіть те,чого не любить Лісовик:
-невеликий словесно-музичний твір,призначений для співу.
пісні, що їх виконували під час обрядів відповідно до календарних циклів.
РІЗНОВИДИ КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВИХ ПІСЕНЬ
величальна календарно-обрядова пісня, яку виконували мелодійно,
прославляючи народження Ісуса Христа.
старовинна обрядова величальна пісня,яку виконують у Щедрий вечір.
це закличні пісні, якими зазивали весну, прославляли її прихід й оспівували
пробудження весняної природи, висловлюючи сподівання на добрий урожай.
у дні літнього сонцестояння (21–23 червня за старим стилем) біля ритуального вогнища під час обрядових дій виконували пісні
Поетичним творам, зокрема народним пісням, властивий прийом повтору. Це можуть бути повтори слів і сполучень слів на початку кожного рядка чи
строфи. Цей прийом називають
Повторення групи слів, рядка або кількох віршованих рядків наприкінці кожної строфи чи групи строф —це
Купайло,де ти зимувало?
До календарно-обрядових пісень літнього циклу НЕ належать
Магічне дійство, пов’язане з народженням Усесвіту та божества сонця Коляди, супроводжували словами
Календарно-обрядові пісні зимового, літнього та весняного циклів найчастіше пов’язані із вшануванням
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома