Пневмоторакс розвивається під час поранення:
Які ознаки вивиху в суглобі?
Визначте правильну послідовність алгоритму дій при наданні домедичної допомоги постраждалим при підозрі на травму грудної клітки:
1. викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги
2. якщо у постраждалого відсутнє дихання, розпочати серцево-легеневу реанімацію
3. переконатися у відсутності небезпеки
4. провести огляд постраждалого, визначити наявність свідомості, дихання
5. забезпечити постійний нагляд за постраждалим до прибуття бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги
При наданні домедичної допомоги постраждалим при підозрі на травму грудної клітки:
Як називаються ушкодження, обумовлені дією тупого або гострого предмета....
За відсутності стандартної оклюзійної пов'язки, можна використати
Стан, що виникає внаслідок травматичного ушкодження головного мозку, його оболонок, судин, кісток черепа і зовнішніх покривів голови - це ...
Травма голови може виникнути після
Ознаками черепно-мозкової травми є
Домедичну допомогу при ЧМТ мають надавати ...?
Як можна промити очі, якщо в них потрапили хімічні розчини?
Яка небезпека може виникнути внаслідок потрапляння лугів на очі?
Що треба робити після потрапляння в очі негашеного вапна?
Як треба діяти, якщо з пораненого очного яблука відбувається витік рідини?
Постраждалого з підозрою на травму хребта, за наявності загрози на місці події, необхідно
Паталогічний стан, що гостро виникає в разі порушення кісткової цілісності хребців у наслідок дії прямого та непрямого травмувального чинника - це
Ознаки перелому хребта
Які переломи завжди супроводжуються кровотечею?
Зміщення суглобових поверхонь дотичних кісток з порушенням цілісності суглоба – розривом суглобової капсули і пошкодженням всього зв’язкового апарату це
Зазначте правильне визначення, що таке іммобілізація
Ознаки проникаючої травми живота
Чим змочують органи при випадінні їх з черевної порожнини
Що означає надати протишокового стану:
Класифікація переломів залежно від причин виникнення:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома