Е.Сетон-Томпсон "Снап"

Додано: 12 лютого
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
11 запитань
Запитання 1

Якою була провідна тема творчості Е. Сетона-Томпсона?

варіанти відповідей

світ рослин

світ людей

світ тварин

світ фантастики

Запитання 2

Оповідач отримав подарунок від друга (оповідання "Снап: історія бультер'єра")

на ...

варіанти відповідей

Різдво

Хеллоуїн

День Святого Мартіна

День народження

Запитання 3

Повне ім'я Снапа -..

варіанти відповідей

Джинджер

Снаппі

Снапджинджер

Снап-Джинджерснап

Запитання 4

Чи переміг Снап вовка в останній сутичці?

варіанти відповідей

так, але загинув сам

ні, вовк був сильнішим і вбив Снапа

ні, Снап злякався величі вовка і спостерігав за його сутичкою з собаками здалеку

Снап не брав участі в останній сутичці

Запитання 5

Яку національну літературу представляє Е. Сетон-Томпсон?

варіанти відповідей

англійську

німецьку

шотландську

канадську

Запитання 6

З ким залишився Снап вдома, коли оповідач відправився в подорож?

варіанти відповідей

З рідною тіткою оповідача

З братами Пенруф

З другом оповідача

З хазяйкою квартири

Запитання 7

На кого полювали фермери?

варіанти відповідей

На ведмедя

На вовка

На тигра

На вепра

Запитання 8

Чим закінчилось перше полювання Снапа з іншими псами на молодого вовка?

варіанти відповідей

пси тільки поранили вовченя за плече

пси не змогли упіймати молоде вовченя

вовченя врятували люди

пси убили вовченя, але Снапа було поранено

Запитання 9

Кого описано в уривку: "Його безстрашний вигляд, м’язистий тулуб і смертоносні щелепи налякали задовго до безпосередньої зустрічі"?

варіанти відповідей

Снапа

вовкодава

старого вовка

дога

Запитання 10

Якого кольору собак не було на полюванні?

варіанти відповідей

Не було сірих собак

Не було плямистих собак

Не було рудних собак

Не було чорних собак

Запитання 11

У якому рядку подано риси характеру Снапа?

варіанти відповідей

Дружелюбність, привітливість

Безстрашність, відданість

Гордість, егоїзм

Відлюдькуватість, нерішучість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест