екстернат 9 клас основи здоров'я

Додано: 14 травня
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
13 запитань
Запитання 1

Що робити, якщо потрапили під завал? 

варіанти відповідей

тихенько чекайте, поки розберуть завал;

якщо є можливість - скористайтеся телефоном; привертайте увагу звуками і

кличте на допомогу;

швидко самі розбирайте завал;

Запитання 2

При венозній кровотечі необхідно: 

варіанти відповідей

накласти джгут вище місця поранення;

обробити навколо рани спиртовим розчином;

накласти давлячу пов'язку на місце поранення, або нижче місця поранення;

Запитання 3

До позитивних чинників способу життя не належить:

варіанти відповідей

доброзичливе ставлення до людей; 

уміння спілкуватися й конструктивно розв’язувати конфлікти; 

фізична активність, раціональне харчування, відповідальні стосунки між   

 статями;

Запитання 4

Самовизначення – це:

варіанти відповідей

розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень; 

нерозуміння свого місця в людському суспільстві й свого призначення в житті; 

засіб оволодіння досвідом інших людей; 

засіб оволодіння власним досвідом.

Запитання 5

Екологічна безпека означає:

варіанти відповідей

забезпеченість доходом, достатнім для задоволення насущних потреб;

доступність видовищ; 

захист від екологічних катастроф та екологічного забруднення; 

можливість жити в тому суспільстві, яке визнає основні права людини.

Запитання 6

До чинників ризику репродуктивного здоров’я не належать:

варіанти відповідей

сприятливий для здоров’я спосіб життя; 

уживання шкідливих речовин (тютюн, алкоголь, наркотики); 

негативні чинники екологічного середовища;

негативні спадкові чинники. 

Запитання 7

Пам’ять, що полягає в збереженні й відтворенні всіх видів образів (зорових, слухових, рухових, дотикових, нюхових, смакових), називають:

варіанти відповідей

руховою пам’яттю; 

емоційною пам’яттю; 

образною пам’яттю;

словесно-логічною пам’яттю.


Запитання 8

Вкажіть причини швидкого поширення ВІЛ на території України:


варіанти відповідей

використання ін’єкційних наркотиків; 

безладні статеві зв’язки в молодіжному середовищі; 

порушення моральних правил поведінки;

наявність моральності, високий рівень культури.


Запитання 9

Що є особистим захистом від ВІЛ:


варіанти відповідей

наявність моральності й відсутність ранніх статевих зв’язків;


відмова від наркотиків; 

використання презерватива; 

знання про шляхи передачі вірусу.


Запитання 10

Вкажіть, що означає слово „стигма” у перекладі з грецької мови:


варіанти відповідей

„тавро”, „ярлик”; 

„форма”, „обсяг”; 

„крапка”, „місце”;


Запитання 11

Оберіть серед рівнів загроз ті, що належать до особистого рівня загроз:

варіанти відповідей

лісові пожежі на великих територіях;    

порушення правил поведінки на воді;

забруднення навколишнього середовища, високий рівень радіації; 

харчове отруєння;

нестача чистої питної води;

уживання шкідливих речовин (тютюн, алкоголь, наркотики). 

Запитання 12

Продовольча             безпека.

       

варіанти відповідей

Реформування умов для інвестицій. Енергетична безпека.Забезпечення умов для стабільного розвитку економіки

Ефективне функціонування єдиної системи цивільного  захисту.

Захист внутрішнього ринку від продуктів, що шкодять здоров’ю людей та навколишньому середовищу.

Впровадження у виробництво екологічно безпечних енергозберігаючих технологій, переробка відходів.

Участь України в міжнародному співробітництві у сфері боротьби із міжнародною злочинністю та тероризмом.

Запитання 13

Екологічна     безпека.

       

варіанти відповідей

Реформування умов для інвестицій. Енергетична безпека.Забезпечення умов для стабільного розвитку економіки

Ефективне функціонування єдиної системи цивільного  захисту.

Захист внутрішнього ринку від продуктів, що шкодять здоров’ю людей та навколишньому середовищу.

Впровадження у виробництво екологічно безпечних енергозберігаючих технологій, переробка відходів.

Участь України в міжнародному співробітництві у сфері боротьби із міжнародною злочинністю та тероризмом.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест