етика в сфері обслуговування

Додано: 1 березня 2023
Предмет: Етика, 10 клас
Тест виконано: 82 рази
6 запитань
Запитання 1

Спеціаліст «сфери послуг» при взаємодії з клієнтом повинен проявляти:

варіанти відповідей

делікатність

тактовність

байдужість

тривожність

Запитання 2

Етапи успішної взаємодії спеціаліста сфери послуг з клієнтом:

варіанти відповідей

визначити потреби і бажання клієнта


влаштувати з клієнтом конфлікт


розпізнати психотип клієнта


продемонструвати клієнту, що ви тут "головний"

Запитання 3

Неспішний, незворушний, має стійкі прагнення і настрій, слабкий в прояві емоцій і почуттів. Наполегливий, спокійний і врівноважений - це...

варіанти відповідей

Меланхолік

Сангвінік

Флегматик

Запитання 4

Швидкий, пристрасний, поривчастий, імпульсивний і неврівноважений, з різко мінливим настроєм з емоційними спалахами - це

варіанти відповідей

Меланхолика

Сангвінік

Холерик

Запитання 5

Товариський, комунікабельний, рухливий, легкий, безтурботний в спілкуванні, може бути безвідповідальним, зі швидкою реакцією на все що відбувається - це.

варіанти відповідей

Флегматик

Меланхолік

Холерик

Сангвінік

Запитання 6

Визначте психологічний ефект, коли при оцінці людини, судження про якусь одну характеристику людини розповсюджується на всю особистість вцілому, і, проявляється цей ефект здебільшого при сприйнятті незнайомих людей.


варіанти відповідей

Ефект новизни


Ефект стереотипу

Ефект первинності

Ефект ореола

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест