Флеш-картки характеристики діяльнісного підходу

Додано: 6 грудня 2023
Предмет: Фізична культура, 3 клас
5 запитань
Запитання 1

Значуща гра

варіанти відповідей

Діяльність має бути пов'язаною з досвідом,життям та середовищем дитини.Значущість-це те,що знаходить відгук дітей,і надає розуміння,що те,що вони роблять,допоможе вирішити певний виклик,а також поєднати знання,вміння,бажання,і побудувати цілісну картину світу.Значущість-це важливість і актуальність чогось для кожної окремої дитини

діяльність відбувається у взаємодії у парах

Запитання 2



Соціальна гра-



варіанти відповідей

діяльність відбувається в парах або в командах,у взаємодії з дорослими,коли діти діляться думками одне з одним чи педагогом,обговорюють ідеї,спільно шукають рішення на виклик,домовляються,шукають спільне,підтримують один одного і разом радіють.

діяльність надає можливість шукати різні варіанти

Запитання 3


Мотивуюча гра-

варіанти відповідей

– діяльність надає 

можливість шукати різні варіанти, починати 

знову з новими ідеями та припущеннями. 

Діяльнісний підхід не фокусується на 

фінальному результаті, а надає перевагу 

процесу, що є одним із ключових факторів 

створення мотивації. 

діяльність відбувається у 

взаємодії у парах або в командах, у 

взаємодії з дорослим, коли діти діляться 

думками одне з одним чи педагогом, 

обговорюють ідеї, спільно шукають рішення 

на виклик, домовляються, шукають спільне, 

підтримують один одного і разом радіють

Запитання 4

 

Радісна гра-

варіанти відповідей

 розвиток і навчання відбувається тоді, 

коли дитина відчуває радість і задоволення від 

процесу. Це зумовлено тим, що коли дитині цікаво і 

вона є активно включеною в процес, то в організмі 

виділяється допамін – нейромедіатор, який 

відповідає за мотивацію, цілеспрямованість, уміння 

перемикати увагу, наполегливість, творчість.

уміння 

перемикати увагу, наполегливість, творчість.

Запитання 5


Активна гра-

варіанти відповідей

діяльність передбачає 

можливість для кожної дитини бути як 

фізично так і ментально включеною у 

процес.Дитина має бути активним 

учасником процесу, а не пасивним 

спостерігачем чи слухачем.

розвиток і навчання відбувається тоді, 

коли дитина відчуває радість і задоволення від 

процесу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест