Г.Гейне

Додано: 19 листопада 2022
Предмет: Зарубіжна література, 9 клас
Тест виконано: 261 раз
22 запитання
Запитання 1

Назвіть художній напрям, останнім представником якого називав себе Г.Гейне:

варіанти відповідей

бароко;

класицизм;

романтизм;

реалізм.

Запитання 2

Національність Г.Гейне:

варіанти відповідей

єврей;

німець;

шотландець;

француз.

Запитання 3

Як звали дівчину, котра стала першим коханням майбутнього поета:

варіанти відповідей

Маргарита;

Гретта;

Софі;

Амалія.

Запитання 4

Справжнє ім'я  Генріха Гейне, тобто те, що дали при народженні:

варіанти відповідей

Гаррі;

Генріх;

Гретта;

Густав.

Запитання 5

В якій країні Гейне прожив останні 25 років свого життя:

варіанти відповідей

Німеччина;

Англія;

Франція;

Шотландія.

Запитання 6

"Книга пісень" - таку збірку має ще один із поетів доби Відродження.

Хто він:

варіанти відповідей

В.Шекпір;

Дж.Боккаччо;

М.Сервантес;

Ф.Петрарка.

Запитання 7

Епілогом (не повязані з темою кохання) є два цикли збірки:

варіанти відповідей

"Північне море";

"Знову на Батьківщині";

"Ліричне інтермецо;

"Страждання юності";

"З подорожі на Гарц".

Запитання 8

Вкажіть назву вірша, в якому утверджується ідея, що у кожного своя історія розлуки:

варіанти відповідей

«Коли розлучаються двоє…»;

«Не знаю, що стало зо мною…»;

«Вечірні промені ясні…»;

«Чому троянди немов неживі…».

Запитання 9

"Через нерозділене кохання природа здається неживою" - це ідея якого твору:

варіанти відповідей

«Вечірні промені ясні…»;

«Самотній кедр на стромині…»

«Чому троянди немов неживі…»

«Вмирають люди і роки…».

Запитання 10

Вкажіть назву твору, в основі якого лежить німецька легенда про дівчину - красуню:

варіанти відповідей

«Вмирають люди і роки…»;

«Не знаю, що стало зі мною…»;

«Самотній кедр на стромині…»;

«Коли розлучаються двоє…».

Запитання 11

Ідеєю якого твору є наступні слова:" Уособлення чоловіка та жінки, які в розлуці, і можливо, ніколи не зустрінуться":

варіанти відповідей

«Не знаю, що стало зі мною…";

«Вечірні промені ясні…»;

«Чому троянди немов неживі…»;

«Самотній кедр на стромині…».

Запитання 12

Жанр твору «Не знаю, що стало зо мною…»:

варіанти відповідей

ода;

балада;

поема.

Запитання 13

Анафора - це єдинопочаток. Який вірш має такий художній прийом:

варіанти відповідей

«Чому троянди немов неживі…»;

«Вмирають люди і роки…»;

«Самотній кедр на стромині…».

Запитання 14

"Кохання — це фатальна, ірраціональна сила, що несе страждання й загибель".

Це ідея якого твору:

варіанти відповідей

 «Коли розлучаються двоє…»;

«Не знаю, що стало зі мною…»;

«Вечірні промені ясні…».

Запитання 15

Хто з композиторів створив романс на вірш Г.Гейне "Коли розлучаються двоє...":               

варіанти відповідей

Берліоз;    

Лисенко;

Шуман.

Запитання 16

У створенні збірки "Книга пісень" Гейне використовував ...

варіанти відповідей

творчість митців різних країн;

власні спостереження;

фольклорні мотиви;

східні мотиви.

Запитання 17

Домінуючим почуттям у віршах Гейне є:


варіанти відповідей

почуття розчарування у коханій;

почуття трагічної самотності;

почуття гіркоти образи;

почуття приреченості.

Запитання 18

Сила першого почуття, муки нерозділеного кохання - тема циклу

варіанти відповідей

"Юнацькі страждання"

"Ліричне інтермецо"

"Знову на батьківщині"

"Північне море"

Запитання 19

На якій річці рибалки зустрічали казкову красуню на скелі?

варіанти відповідей

Темза

Сена

Рейн

Дунай

Запитання 20

Що уособлює Кедр у вірші "На півночі дикій..."?

варіанти відповідей

красивого юнака

молодого хлопця

тугу за коханою та недосяжним ідеалом

Запитання 21

Природа у "Книзі пісень" Г. Гейне постає:

варіанти відповідей

у реальному зображенні

у фантастично-містичному зображенні

одухотвореною силою почуттів ліричного героя

Запитання 22

"Матрацова могила" - це період у житті Гейне, коли він

варіанти відповідей

8 років був прикутий до ліжка від хвороби на сухоти спинного мозку

був політичним емігрантом (покинув рідну країна і виїхав до Франції)

навчався в Геттінгенському університеті

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест