Г. Тютюнник "Вогник далеко в степу"

Додано: 20 січня 2023
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 126 разів
24 запитання
Запитання 1

Який автобіографічний мотив є у творі "Вогник далеко в степу"?

варіанти відповідей

письменник теж намагався врятувати друга і вчительку;

  письменник теж ішов в далекий Слов'янськ по сіль;

 письменник теж учився в ремісничому училищ.

Запитання 2

Знайдіть ключову художню деталь в прикінцевому епізоді повісті "Вогник далеко в степу"

варіанти відповідей

вихор із жовтого листя;

 скибка хліба із вдавленою дрібкою солі;

 барвиста хустка дівчини;

вогник в степу.

Запитання 3

Сформулюйте тему повісті:

варіанти відповідей

зображання нелегкого повоєнного життя підлітків зі своїми радостями і прикростями;

зображення тяжких поневірянь Климка у часи фашистської окупації рідного краю;

складність людських стосунків, виражена через історію нещасливого кохання;

зображення нелегкого життя тітки Ялосовети.

Запитання 4

Яка ідея твору Г. Тютюнника «Вогник далеко в степу»?

варіанти відповідей

возвеличення любові як найвищої духовної цінності;

 доброта, самовідданість і милосердя як найдорожчий скарб людського життя;

прокляття війни, уславлення доброти, милосердя, чуйності, щирості.

Запитання 5

«Казав уже їй раз: ідіть заміж, а я й сам якось. Плаче. …Нічого, нарубаю дров, зваримо щось їсти, а далі воно покаже. Не плакатиме ж вона з ложкою в руках!» Хто і про кого говорить?


варіанти відповідей

Василь Кібкало про дівчину Маню;

 Павло про тітку Ялосовету;

 Дід Штокало про тітку Ялосовету;

Павло про Маню.

Запитання 6

«Любить географію і розповідає про кожну країну так, наче він був там». Хто це?

варіанти відповідей

Василь Силка;

 Василь Обора;

Василь Кібкало;

Павло.

Запитання 7

«Кам’яніє посеред садка - довгий, сухий і сивий - і свариться на нас пальцями». Хто це?

варіанти відповідей

 водій Фріц;

 дід Штокало;

 Федір Демидович;

директор училища.

Запитання 8

«Я колись орав уночі, як прицепщиком був. Ловко - страх. Фара світить, скиби попереду блищать, тракторист під скиртою спить, а я сам. Стану, прочищу плуги од бур’яну - і далі погнав…». Хто це?

варіанти відповідей

 Василь Обора;

  Василь Кібкало;

 Василь Силка;

Павлентій.

Запитання 9

Чому тітка хотіла,щоб Павло навчався в училищі?


варіанти відповідей

  бо так просив батько;

бо хотіла вийти заміж, а він заважав їй;

бо не було де жити і що їсти ;

бо в селі не було школи.

Запитання 10

Що вперше виготовила "п'ята група"?


варіанти відповідей

сокири;

лопати; 

сапи;

граблі.

Запитання 11

Чим нагородили хлопців за наполегливість у навчанні та праці?

варіанти відповідей

Дали один день відпочинку;

Збільшили пайок ;

Відправили на тиждень додому;

 Видали комбінезони

Запитання 12

Що приносив Павло тітці щодня з училища?

варіанти відповідей

250 гр. хліба;

250 гр. крупи ;

250гр.сала;

 250гр. муки.

Запитання 13

Чого навчали дівчата хлопців ,коли збиралися на вулиці?

варіанти відповідей

співати;

плести вінки ;

танцювати;

цілуватися.

Запитання 14

Кого проводжав додому Павло?

варіанти відповідей

Валю;

 Соню;

 Маню;

Олю.

Запитання 15

Кого Павло зустрів пройшовши станцію Ли,де виднівся вогник?

варіанти відповідей

То хлопці йому подавали знак;

 Водій подавав сигнал фарами ;

 То догорало багаття;

 То були очі вовка.

Запитання 16

Скільки років було хлопчику?


варіанти відповідей

За місяць виповниться 15 років;

За місяць виповниться 14 років;

За місяць виповниться 13 років;

 За місяць виповниться 16 років.


Запитання 17

Скільки кілометрів вдень проходили хлопці від училища додому?

варіанти відповідей

10;

18;

20;

15.

Запитання 18

Який фрукт ніколи не їли хлопці?


варіанти відповідей

Ананас;

Апельсин;

Абрикос;

Авокадо.

Запитання 19

Що треба було накреслити Павлу?

варіанти відповідей

 Верстат;

Лопату;

Сокиру;

Молоток.

Запитання 20

Що вигадали хлопчаки, щоб не так нудно й моторошно йти вранці чорним шляхом і степом?


варіанти відповідей

 світити ліхтариками по черзі;

 розкладати звечора багаття, обкладати трухлявими пенькам;

 зловити світлячків і залишати в банках;

 розвішати дзвіночки, щоб на вітрі колихалися.

Запитання 21

Чому Павло йшов один в училище?

варіанти відповідей

 бо проспав;

хлопці в той день не йшли до училища;

 хлопців батьки не пустили;

хлопці посварилися з Павлом.

Запитання 22

Чому друга станція звалася «Ли»

варіанти відповідей

недалеко мешкав дід Леонтій;

біля неї йшла високовольтна лінія;

 два телеграфні стовпи, що підпирають один одного;

росло дерево подібне до літери "ли".

Запитання 23

Чому Павло не міг утримати в руці плоскогубці?

варіанти відповідей

бо вони були змащені дьогтем;

 бо вони були великі;

 бо вони поліровані;

бо вони були поламані.

Запитання 24

"Хто ж його (Павла) так ото покалічив, сердегу...?"- чувся жіночий голос

варіанти відповідей

 шофер скинув з кузова машини;

 покусав вовк;

упав на льоду;

 побили хлопці.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест