Контрольна робота №10 з теми:Вправи на всі дії з раціональними числами. Перпендикулярні та паралельні прямі . Координатна площина . Графіки

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 282 рази
9 запитань
Запитання 1

-6-4

варіанти відповідей

-2

-10

-12

2

Запитання 2

Які з прямих , зображених на малюнку , є перпендикулярними


варіанти відповідей

с і а


m i n

a i m

 c i n

Запитання 3

Встановити відповідність між точками К, С, М і координатними чвертями (І, ІІ, ІІІ, ІV), якщо К(6;-1); С(-2;3); М(-6;-8).


варіанти відповідей

 т.K - ІV чверть; т.С - ІІ чверть; т.М - ІІІ чверть

т.K - ІV чверть; т.С - ІІІ чверть; т.М - ІІ чверть



т.K - ІІ чверть; т.С - ІV чверть; т.М - І чверть

т.K - ІІ чверть; т.С - І чверть; т.М - ІV чверт

Запитання 4

 Накресліть в зошиті систему координат, взявши за одиничний відрізок 1 клітинку. Побудуйте малюнок по точкам:  (-4;5), (-3;5), (-3;6), (-2;7), (-1;7), (-1;8), (0;8), (0;7), (1;7), (2;6), (2;4), (1;3), (1;2), (2;1),  (2;-3), (3;-4), (2;-4), (1;-8), (-2;-8), (-1;-7),    (-1;-3), (-2;-1), (-6;-1), (-3;1), (-2;2), (-2;3),(-3;3), (-4;4), (-4; 5).  Ви намалювали:

варіанти відповідей

 Вовка

Ведмедя

 Зайця

Літака

Запитання 5

Указати точку , що належить осі абсцис

варіанти відповідей

(0:-8)

(-1:1)

(5;5)

(-6;0)

Запитання 6

Які з прямих, зображених на малюнку, є паралельними?

варіанти відповідей


c i a

 m i n

a i m

c i n

Запитання 7

Побудуй пряму AD. Познач поза нею точку N. За допомогою косинця та лінійки побудуй пряму NC, перпендикулярну до прямої ADі пряму NK, паралельну AD. Як буде розміщена пряма KD по відношенню до прямої CN?

варіанти відповідей

перетинати

паралельна

 перпендикулярна


довільна

Запитання 8

Знайти значення виразу

(-3,46 - (-5,84)):(- 0,7) + (-8)⋅(-0,15)

варіанти відповідей

2,2

-2,2

-3,4

1,2

Запитання 9

На рисунку зображено графік руху туриста. З якою швидкістю йшов турист до місця відпочинку?

варіанти відповідей

 16 км/год


8 км/год

6 км/год

  4 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест