Контрольна робота

Додано: 8 березня 2021
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 31 раз
12 запитань
Запитання 1

Події у повісті "Климко" відбуваються:

варіанти відповідей

під час Першої світової війни

під час Другої світової війни

за часів кріпаччини

за часів козаччини

Запитання 2

Климко жив

варіанти відповідей

у ваговій

у бараці

на пероні

у підвалі

Запитання 3

Наталя Миколаївна не схотіла поміняти сукню на продукти, тому що:

варіанти відповідей

її річ дешево оцінили

була гордою і не хотіла мати справу з бороданем

передумала міняти, вирішила носити сама

продукти були неякісними й могли зашкодити дитині

Запитання 4

По сіль Климко пішов

варіанти відповідей

у Слов′янськ

в Артемівськ

у Київ

у Шахтарськ

Запитання 5

Тітка Марина не хотіла відпускати Климка, тому що

варіанти відповідей

він був би їй за сина

він був би їй за робітника

знала: хлопцеві нікуди йти

хотіла відправити його до партизанів

Запитання 6

Климко добирався додому

варіанти відповідей

пішки

кіньми

на поїзді

пароплавом

Запитання 7

Установіть відповідність між уривками з поезій та їхніми назвами.

УРИВКИ

1 Багряне листя, кілька тих листочеів,

останнє листя із кленових віт...

2 Струшується сад, як парасолька.

Мокрі ниви, і порожній шлях...

3 Немає поля, то буде воля.

Немає пари, то будуть хмари...

4 В цьому році зима не вдягала білої свити,

Часом вже й приміряла, та хтось її зразу крав.


НАЗВИ

А "Чайка на крижині"

Б "Крила"

В "Кольорові миші"

Г "Дощ полив"

Д "Ой на горі та й женці жнуть"

варіанти відповідей

1В 2Г 3Б 4А

1Г 2Б 3А 4В

1В 2А 3Г 4Б

1Б 2Г 3В 4А

Запитання 8

Установіть відповідність між ідеями та творами.

ІДЕЯ

1 засудження тих, хто за індивідуальність, творчу думку переслідує іншу людину

2 уславлення води, як життєдайної, цілющої сили

3 возвеличення любові до рідного краю, до всього, що з ним пов′язано

4 шанування духовних цінностей, які роблять людину багатою


НАЗВИ ТВОРІВ

А "Дощ полив"

Б "Кольорові миші"

В "Ой на горі та й женці жнуть"

Г "Крила"

Д "Чайка на крижині"

варіанти відповідей

1Б 2А 3Д 4Г

1А 2Д 3Г 4Б

1Б 2Д 3А 4Г

1Г 2А 3Д 4Б

Запитання 9

Установіть відповідність між художніми засобами та їхніми назвами.

ХУДОЖНІ ЗАСОБИ

1 зима не вдягла..свиту; правда пташина

2 дідок старесенький

3 струшується сад, як парасолька

4 порожній шлях


НАЗВИ

А гіпербола

Б епітети

В метафори

Г зменшено-пестливі слова

Д порівняння

варіанти відповідей

1В 2Г 3Д 4Б

1Г 2Д 3Б 4А

1Д 2Б 3А 4В

1В 2А 3Д 4Б

Запитання 10

Установіть відповідність між героями й творами.

ГЕРОЇ

1 дідок старесенький, кропив′яний

2 Анна

3 натхненна людина

4 птах, який мешкає як на морських просторах, так і на внутрішніх водоймах


ТВОРИ

А "Пісенька про космічного гостя"

Б "Чайка на крижині"

В "Кольорові миші"

Г "Дощ плив..."

Д "Крила"

варіанти відповідей

1Г 2В 3Д 4Б

1В 2Д 3Б 4Г

1Д 2Б 3Г 4В

1Б 2А 3В 4Г

Запитання 11

Що означають рядки:

Вони були нормальні і здорові,

А ця чаклунка збила їх з пуття...

варіанти відповідей

діти були позбавлені фантазії, але дівчинка розбудила в них творчу уяву

Анна стала переслідувати й бражати сусідських дітей

з появою Анни діти почали часто хворіти

діти стали неслухняними, почали бешкетувати

Запитання 12

Установіть відповідність між героями та їх авторами.

АВТОРИ

1 Б.Лепкий

2 Гр.Тютюнник

3 О.Стороженко

4 М.Стельмах


ТВОРИ

А "Климко"

Б "Скарб"

В "За сестрою"

Г "Гуси-лебеді летять"

Д "Мишка"

варіанти відповідей

1Д 2А 3Б 4Г

1А 2Б 3Г 4Д

1Б 2В 3Г 4А

1Д 2А 3Г 4В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест