Контрольна робота: "Площа прямокутника. Прямокутний паралелепіпед"

Додано: 12 січня 2021
Предмет: Математика, 5 клас
Тест виконано: 54 рази
25 запитань
Запитання 1

Якщо відрізок АВ при накладанні сумістився з відрізком MN, то...

варіанти відповідей

АВ = MN;

AB < MN;

AB > MN

Запитання 2

Якщо кути А та В рівні й ∠А = 58°, то кут В дорівнює...

варіанти відповідей

85°;

29°;

58°;

32°

Запитання 3

Як можна обчислити площу квадрата зі стороною 8 см?

варіанти відповідей

(8 + 8) см2;

(8 · 4) см2;

(8 · 2) см2;

(8 · 8) см2

Запитання 4

Якщо довжина ребра куба дорівнює а см, то його об’єм дорівнює...

варіанти відповідей

а2 см3;

а3 см3;

3а см3;

6а см3.

Запитання 5

Якщо кут А при накладанні сумістився з кутом В, то...

варіанти відповідей

∠А = ∠В;

∠A < ∠В;

∠A > ∠В.

Запитання 6

Якщо АВ = 6 см, MN = 6 см, то...

варіанти відповідей

АB > MN;

AB < MN;

AB = MN.

Запитання 7

Як можна обчислити площу прямокутника зі сторонами 9 см та 5 см?

варіанти відповідей

(9 · 5) см2;

(9 + 5) см2;

2 · (9 · 5) см2;

2 · (9 + 5) см2

Запитання 8

Щоб обчислити об’єм прямокутного паралелепіпеда з вимірами 2 см,3 см і 5 см, потрібно...

варіанти відповідей

2 + 3 + 5;

2 · 3 · 5;

(2 + 3) · 5;

2 · (3 + 5).

Запитання 9

Яку з одиниць виміру використовують при вимірюванні площі?

варіанти відповідей

1 см

1 с

1 кг

1 г

Запитання 10

У кожному під'їзді на кожному поверсі дев'ятиповерхового будинку розташовано по вісім квартир. Знайдіть номер поверху, на якому міститься квартира №173.

варіанти відповідей

3

4

5

6

Запитання 11

Стіну завдовжки 6 м і заввишки 2 м 40 см планують обкласти кахлем. Одна кахляна плитка має форму квадрата зі стороною 15 см, а в одному контейнері міститься 120 плиток. Яку найбільшу кількість контейнерів з кахлем потрібно придбати для запланованої роботи?

варіанти відповідей

4 контейнери

5 контейнерів

6 контейнерів

Неможливо визначити

Запитання 12

Об'єм акваріума дорівнює 120000 см3. Знайдіть висоту аеваріума, якщо його довжина дорівнює 60 см, а ширина- 40 см.

варіанти відповідей

5000 см

500 см

50 см

5 см

Запитання 13

Сума довжин всіх ребер куба 96 см. Яка довжина одного ребра?

варіанти відповідей

8

6

12

Запитання 14

Виберіть формулу, за якою можна обчислити площу поверхні прямокутного паралелепіпеда

варіанти відповідей

S = a ⋅ b ⋅ c

S= 4 ⋅ ( a + b + c)

S = 2 ⋅ (a⋅b + b⋅c + a⋅c) 

S = 2 ⋅ ( a + b + c)

Запитання 15

У меню шкільної їдальні є два види салату, два види першої страви і два види другої страви. Скільки варіантів вибрати обід має учень цієї школи, якщо обід складається із салату, першої страви і другої страви?

варіанти відповідей

8

12

9

3

Запитання 16

Обчисли об’єм прямокутного паралелепіпеда, якщо площа його основи дорівнює 12 дм2, а висота 40 дм

варіанти відповідей

480 дм3

240 см

240 дм3

480 см3

Запитання 17

Обчисліть площу фігури зображеної на малюнку. Довжина коричневих квадратиків дорівнює 1 см.

варіанти відповідей

8 см2

4 см2

12 см2

3 см2

Запитання 18

Одна сторона прямокутника 20 дм, а інша – на 7 дм менша. Знайдіть площу прямокутника.

варіанти відповідей

140 дм2

400 дм2

169 дм2

260 дм2

Запитання 19

Оберіть правильну рівність

варіанти відповідей

1 м2=1000 см2

1 м2=100 см2

1 м2=10 000 см2

Запитання 20

Оберіть правильну рівність

варіанти відповідей

1 дм2=100 см2

1 дм2=10 см2

1 дм2=1000 см2

Запитання 21

Обчисліть площу фігури зображеної на малюнку. Довжина коричневих квадратиків дорівнює 1 см.

варіанти відповідей

20 см2;

16 см;

12 см2;

5 см2.

Запитання 22

Площа прямокутника зі сторонами a і b дорівнює,

варіанти відповідей

добутку цих сторін;

сумі цих сторін;

подвоєній сумі цих сторін;

квадрату його сторони.

Запитання 23

Знайдіть сторону квадрата, площа якого дорівнює 81 см2 .

варіанти відповідей

9 см

9 мм

9 м

9 дм

Запитання 24

Виразіть у квадратних метрах 2000000 мм2

варіанти відповідей

2 м2;

20 м2;

200 м2;

2000 м2.

Запитання 25

Скільки трицифрових чисел можна скласти з цифр 3, 4, 7? Цифри не повинні повторюватися.

варіанти відповідей

5

6

3

12

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест