Лінії креслення. Правила оформлення.

Додано: 7 квітня 2022
Предмет: Креслення, 10 клас
Тест виконано: 331 раз
10 запитань
Запитання 1

Для зображення: лінії позначення поверхонь, видимого контуру - використовують:                                 

варіанти відповідей

суцільну товсту

суцільну тонку 

суцільну хвилясту

штрихову

трихпунктирну тонку

Запитання 2

Для зображення: ліній  осьових та центрових - використовують:

                                                     

варіанти відповідей

суцільну тонку

суцільну хвилясту

суцільну товсту

штрихпунктирну

штрихову

Запитання 3

Як вибирають величину елементів стрілок розмірних ліній?

  

варіанти відповідей

в залежності від товщини лінії видимого контуру

в залежності від розміру зображення виробу

в залежності від розміру цифр креслення

в залежності від розміру літер креслення

в залежності від масштабу креслення

Запитання 4

Для зображення: лінії  невидимого контуру - використовують:


варіанти відповідей

суцільну товсту

суцільну тонку

штрихову

штрих-пунктирну

Запитання 5

Розмірні числа наносять:


варіанти відповідей

під розмірною лінією ближче до її середини

під розмірною лінією ближче до її лівого кінця

над розмірною лінією ближче до її середини

над розмірною лінією ближче до її правого кінця

Запитання 6

При нанесені розміру діаметра перед розмірним числом розміщують:


варіанти відповідей

r

Ø

R

D

Запитання 7

Що означає умовне позначення S5?


варіанти відповідей

ширину предмета

площу предмета

товщину предмета

форму предмета

Запитання 8

Яку кількість видів, що отримують на основних площинах проекції (основних видів), встановлює стандарт:


варіанти відповідей

мінімальну, але достатню для уявлення предмета

два

три

будь-яку кількість, але достатню для уявлення предмету

Запитання 9

За наочним зображенням предмету знайдіть  його проекцію:

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 10

За наочним зображенням предмету знайдіть відповідні проекції:

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест