МКР - Ринкові дослідження

Додано: 28 березня
Предмет:
27 запитань
Запитання 1

Сукупність властивостей і характеристик товару (послуги), які дають можливість задовольняти певну потребу, називають ...

варіанти відповідей

специфікація

споживча властивість/характеристика

якість продукту

асортимент

Запитання 2

Можливий обсяг продажу товару при даному рівні цін за конкретний проміжок часу - це ..

варіанти відповідей

Прогнозований обсяг продажу

Потенційний обсяг продажу

Реальний обсяг продажу

Очікуваний обсяг продажу

Запитання 3

Яка максимальна частка ринку, яку може займати одна фірма на безпечному (з нормальною ринковою конкуренцією) ринку?

варіанти відповідей

20%

30%

40%

50%

Запитання 4

Яка максимальна частка ринку, яку можуть займати чотири фірми на безпечному (з нормальною ринковою конкуренцією) ринку?

варіанти відповідей

44%

55%

63%

73%

Запитання 5

Основними принципами ринкових досліджень є:

варіанти відповідей

системність, об’єктивність, цілеспрямованість

контроль, аналіз, прогнозування

правильна організація, дотримання вимог, коректність вихідних даних

стратегічне, тактичне, поточне планування

Запитання 6

З чого розпочинається збір інформації для дослідження?

варіанти відповідей

зі збору первинної інформації

зі збору вторинної інформації

з опитування споживачів

аналізу дій конкурентів

Запитання 7

Підприємство-виробник ковбасних виробів має намір вивести на ринок новий сорт ковбаси. Як відомо, споживачі неохоче змінюють прихильність до м’ясних виробів. Яким засобом просування найбільш доцільно скористатися виробнику?

варіанти відповідей

Реклама (презентація товару) в місцях продажу

Паблік рилейшнз

Персональний продаж

Прямий маркетинг

Запитання 8

Якщо споживач має повне розуміння про торговельну марку, її характеристики та конкурентні переваги, то він є:

варіанти відповідей

Непоінформованим споживачем

Невпевненим споживачем

Поінформованим споживачем

Експертним споживачем

Запитання 9

Якщо споживач має обмежені знання про торговельну марку та її властивості, і він "губиться" у своїх виборах, то він є:

варіанти відповідей

Непоінформованим споживачем

Невпевненим споживачем

Поінформованим споживачем

Експертним споживачем

Запитання 10

При збільшенні ціни на взуття з 150 грн. до 300 грн. попит на нього зменшиться з 50 до 40 пар. Чи еластичний попит за ціною 150 грн.?

варіанти відповідей

так, попит еластичний, а Е = 2

так, попит еластичний, а Е = 1,5

ні, попит нееластичний, а Е = 0,2

ні, попит нееластичний, а Е = 0,5

Запитання 11

Розрахувати (логічно подумайте по кожному компоненту) реальну місткість на ринку країни чіпсів, якщо відомо, що їх виробництво складає 100 тис. т., експорт – 15,5 тис. т., нелегальний експорт – 5 тис. т., контрафактне виробництво – 0,1 тис. т., легальний імпорт – 10,4 тис. т., контрабанда – 0,1 тис. т., залишки товарних запасів на складах підприємств-виробників – 3,7 тис. т., зменшення запасів товарів – 0,7 тис. т.

варіанти відповідей

86 тис. т

84,5 тис. т

87,8 тис. т

93,1 тис. т

Запитання 12

Система збору, обробки та аналізу інформації про ситуацію на ринку для прийняття обґрунтованих рішень називається ....

варіанти відповідей

маркетинговим дослідженням

кабінетним дослідженням

дослідженням мережевого аналізу

якісним дослідженням

Запитання 13

Сукупність умов, які характеризують співвідношення попиту і пропозиції на певні товари і послуги, називають ...

варіанти відповідей

кон'юнктурою ринку

ринковим потенціалом

сукупним попитом

конкурентним середовищем

Запитання 14

У певній галузі промисловості функціонує 10 компаній. Фірма 1 контролює 30% ринку, фірма 2 – 22%, та інші фірми порівну. Який коефіцієнт концентрації для чотирьох фірм цієї галузі?

варіанти відповідей

64%

68%

61,6%

72%

Запитання 15

Показник, який характеризує перспективи зміни попиту (у %) і визначається як відношення кількості покупців, які вже придбали товари, до загальної кількості споживачів, називається ...

варіанти відповідей

Коефіцієнтом насичення ринку.

Індексом концентрації.

Коефіцієнтом споживання.

Коефіцієнтом конверсії.

Запитання 16

Дослідження організації ставить за мету:

варіанти відповідей

виявлення кращих каналів збуту

вивчення стимулюючих факторів

вивчення кон’юнктури ринку

аналіз конкурентоспроможності фірми, її іміджу

Запитання 17

Актуальність інформації – це:

варіанти відповідей

реальне відображення у кожний момент часу стану маркетингового середовища

точне відтворення об’єктивного стану явищ, процесів, фактів

конкретна інформація про об'єкт дослідження

мінімальність витрат ресурсів на збір інформації

Запитання 18

Первинний документ – це:

варіанти відповідей

баланс ( звіт про фінансовий стан )

калькуляція ціни одиниці продукції

документ, який містить відомість про господарську операцію та підтверджує її здійснення

документ, що є результатом аналітико-систематичної та іншої переробки одного або кількох документів

Запитання 19

Які основні характеристики сегментації за географічним принципом?

варіанти відповідей

розташування регіону, клімат, чисельність населення

розташування регіону, клімат, рівень доходів, здатність до адаптації, рівень інфляції

розташування регіону, чисельність населення, суспільний клас, рівень інфляції, спосіб життя

вік, стать, сімейний стан, соціальний клас

Запитання 20

Який аспект може бути включений в дослідження споживчого сприйняття торговельних марок?

варіанти відповідей

Цінова стратегія.

Сприйняття бренду споживачами.

Маркетингові комунікації.

Упаковка продукту.

Запитання 21

Яка з наступних стратегій є складовою частиною дослідження розвитку торговельних марок?

варіанти відповідей

Створення нових продуктів.

Аналіз цінової політики конкурентів.

Рекламна кампанія для підтримки існуючих товарів.

Оптимізація логістики поставок.

Запитання 22

Прогнози продажу блендера, отримані на основі експертних оцінок, суттєво відрізняються. За оптимістичним прогнозом буде продано 70 тис. од., за песимістичним – 44 тис. од., але найімовірніше на думку експертів буде продано 63 тис. од. Спрогнозуйте попит на плановий поточний рік.


варіанти відповідей

52-70 тис.од.

61-72 тис.од.

57-63 тис. од.

55-65 тис. од.

Запитання 23

Коли ціна товару А зменшилася з 12 до 9 грн, споживання товару Б змінилося з 100 до 90 од. Розрахувати коефіцієнт перехресної еластичності та визначити, якими є ці товари – замінниками або взаємодоповнювальними?


варіанти відповідей

Еав = 0,389, субститути

Еав = - 0,444, комплементи

Еав = 2,252, комплементи

Еав = -2,570, субститути

Запитання 24

Яка з умов є найважливішою для успішного проведення ринкових досліджень посередників?

варіанти відповідей

Доступність фінансових ресурсів.

Використання передових технологій.

Інноваційність дослідницьких методів.

Тісний контакт з ринковими посередниками.

Запитання 25

Яка основна мета ринкових досліджень посередників?

варіанти відповідей

Прогнозування змін споживчого попиту.

Оцінка рентабельності виробництва.

Визначення способів оптимізації постачання товарів.

Аналіз технічних характеристик продукції.

Запитання 26

Представте, що ви керівник маркетингового відділу компанії, яка виробляє спортивне спорядження. Ваш бренд був на ринку протягом багатьох років і має солідну репутацію серед споживачів. Проте останнім часом ви помічаєте, що продажі знижуються, а конкуренти починають займати більший частку ринку. Які кроки ви зробите для дослідження бренду та покращення його позиції на ринку?

варіанти відповідей

Проведу аудит бренду для визначення його сильних і слабких сторін.

Здійснюватиму опитування споживачів, щоб з'ясувати їхні уподобання та потреби.

Аналізуватиму діяльність конкурентів та їх стратегії брендування.

Усі відповіді вірні.

Запитання 27

Яка основна мета дослідження бренду?

варіанти відповідей

Зростання виробництва.

Підвищення ціни товару.

Збільшення відомостей та розуміння споживачами торговельної марки.

Розширення географії продажів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест