МКР 3. РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ. РІДП

Додано: 22 березня
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

Фахівці з маркетингу повинні зібрати інформацію про потенційних споживачів, а саме: місце проживання, освітні рівні, вікову характеристику, структуру родини, рівень доходів, соціальний стан. Це фактор -

варіанти відповідей

демографічний

економічний

технологічний

екологічний

Запитання 2

Кожному суспільству властива своє соціокультурне середовище, своя система моральних й етичних норм, тому при рекламуванні товару треба стежити за тим, щоб не порушити ці норми. Це фактор -

варіанти відповідей

соціокультурний

економічний

технологічний

екологічний

Запитання 3

Цільова аудиторія - це

варіанти відповідей

це сукупність корисних якостей, які представлені у товарі з

погляду споживача.

це визначення тих якостей товару або послуг, які стануть предметом рекламного повідомлення (звернення), щоб потім сформулювати мету реклами щодо даного товару або послуги.

рекламні засоби поширення інформації.

кількість людей, яких можна охопити певними засобами

реклами й певним зверненням.

Запитання 4

Концепція продукту - це

варіанти відповідей

процес звуження цільової аудиторії.

це визначення тих якостей товару або послуг, які стануть предметом рекламного повідомлення (звернення), щоб потім сформулювати мету реклами щодо даного товару або послуги.

рекламні засоби поширення інформації.

кількість людей, яких можна охопити певними засобами

реклами й певним зверненням.

Запитання 5

Вкажіть основні переваги газети, як засобів розповсюдження реклами

варіанти відповідей

оперативність;

численні аудиторії;

високий рівень охоплення місцевої аудиторії;

висока якість відтворення;

Запитання 6

Вкажіть основні переваги друкованої реклама, як засобів розповсюдження реклами

варіанти відповідей

масовість аудиторії;

численні аудиторії;

відсутність реклами конкурентів на конкретному носії та ін.

висока якість відтворення;

Запитання 7

Вкажіть основні недоліки журналів, як засобів розповсюдження реклами

варіанти відповідей

втрати при незатребуваності частини тиражу;

сусідство реклами конкурентів;

Відносно тривалий часовий розрив між покупкою місця та появою реклами;

висока абсолютна вартість;

Запитання 8

Вкажіть основні недоліки зовнішньої реклами, як засобів розповсюдження реклами

варіанти відповідей

Відсутність вибірковості аудиторії;

неможливість контакту з аудиторією, що віддалена;

Відносно тривалий часовий розрив між покупкою місця та появою реклами;

висока абсолютна вартість;

Запитання 9

Ситуаційний аналіз проводиться за такими напрямами:

варіанти відповідей

аналіз зовнішнього середовища фірми, основних, небезпек і можливостей;

аналіз внутрішнього середовища фірми, вивчення сильних і слабких сторін її діяльності;

аналіз стратегічних альтернатив подальшого функціонування фірми;

аналіз кількості часу, відведеного на проведення рекламної кампанії.

Запитання 10

Метод розробки кошторису, коли розмір бюджету встановлюється на рівні

відповідних витрат конкурентів називається -

варіанти відповідей

Метод числення «У відсотках від обсягу продажу»

Метод числення «Від наявних коштів»

Метод конкурентного паритету

Метод числення «Виходячи з цілей і завдань»

Запитання 11

Метод розробки кошторису, який потребує, щоб рекламний бюджет формувався на такій основі: 1) визначення конкретних цілей; 2) визначення завдань, які треба буде вирішити джля досягнення цих цілей; 3) оцінювання витрат на вирішення цих завдань називається -

варіанти відповідей

Метод числення «У відсотках від обсягу продажу»

Метод числення «Від наявних коштів»

Метод конкурентного паритету

Метод числення «Виходячи з цілей і завдань»

Запитання 12

Прийоми на привернення уваги, в якому товар дається не цілком, а розділяється на частини. Можна з'єднувати товари, образи один з одним, створюючи нові композиції називається -

варіанти відповідей

ДИНАМІКА-СТАТИКА

ДРОБЛЕННЯ - З'ЄДНАННЯ

ПОСЛІДОВНІ КРОКИ

АСОЦІАЦІЇ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест