Особливості розвитку країн Центральної та Східної Європи (Польщі, Чехословаччини, Угорщини, Румунії, Болгарії, Югославії) 1

Додано: 16 лютого 2022
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 82 рази
4 запитання
Запитання 1

Виберіть правильні відповіді.

Які основні причини революційного руху в 1918—1923 рр. у Європі?

варіанти відповідей

 втома народів Європи від безглуздої війни, що несла лише втрати, страждання і падіння життєвого рівня

вирішення всіх соціальних проблем

справедливістю Версальсько-Вашингтонської системи договорів

ослаблення і, зрештою, розвал Російської, Австро-Угорської, Османської, Німецької імперій

розчарування в існуючих структурах влади, що не змогли усунути загрозу війни і забезпечити справедливий демократичний устрій

могутній національно-визвольний рух пригноблених народів

післявоєнне зростання виробництва і структурна перебудова економік

спроба більшовиків розпалити полум'я світової революції.

Запитання 2

Виберіть правильні відповіді.

Основні риси розвитку країн у 1923—1939 рр.

варіанти відповідей

Подолання загальної економічної відсталості (за виключенням Чехословаччини та Австрії)

Незалежність від іноземного капіталу, відсутність контролю іноземного капіталу над провідними галузями економіки

Залежність від зовнішніх ринків.

Переважно аграрний характер виробництва; монокультурність.

Запитання 3

Виберіть правильні відповіді.

Основні риси розвитку країн у 1923—1939 рр.

варіанти відповідей

Низька політична культура.

Стрімке посилення демократичних інститутів влади.

Переважання ідеології індустріалізації

Стійкий комунізм, шовінізм правлячих еліт

Значний вплив військових.

Домінування демократичних тенденцій.

Схильність до встановлення диктатур.

Запитання 4

Виберіть правильні відповіді.

Основні риси розвитку країн у 1923—1939 рр.

варіанти відповідей

Значний розрив у доходах між бідними і багатими.

Значний прошарок інтелігенції.

Значна структурованість суспільства.

Основну масу населення складають містяни.

Значний відсоток населення складають наймані робітники.

Відсутність взаємозалежності між національним походженням і місцем у соціальній структурі суспільства

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест