Підсумкові тестові завдання з теми: "Техніка і технологія ручного дугового зварювання"

Додано: 10 березня
Предмет: , 11 клас
30 запитань
Запитання 1

Полярність буде зворотною, якщо :


 

варіанти відповідей

«+» - на електроді, «-» - джерело

«-« на виробі, «+» на електроді.

«-» - на джерело, «+» - виріб;

«+» на виробі, «-« на електроді;

Запитання 2

Спосіб зварювання, який виконується з використанням теплової енергії та

тиску:

варіанти відповідей

механічний

тиском

термічний;

термомеханічний;

Запитання 3

За допомогою чого здійснюється захист металу зварювальної ванни від кисню і азоту повітря при зварюванні покритими електродами:


варіанти відповідей

обмазки на поверхні електрода;

легуючих елементів, що входять до складу покриття

вентиляції

порошку в середині металевої стрічки;

Запитання 4

Види зварювання плавленням:


варіанти відповідей

електродугове, газове, електрошлакове, плазмове

газопресове, дугопресове, контактне;

ультразвукове, лазерне, холодне;

вибухом, лазерне

Запитання 5

Виберіть спосіб обробки кромок при зварювання пластин товщиною 4 мм:


варіанти відповідей

Х - подібне

симетрична обробка двох кромок

без скоса кромок;

з обробкою однієї кромки;

Запитання 6

Назвіть основні парметри режиму зварювання:


варіанти відповідей

кут нахилу електрода, товщина покриття, довжина дуги.

діаметр електрода, величина, род і полярність зварювального струму,

напруга на дузі, швидкість зварювання

род і полярність струму, діаметр електрода, напруга неробочого ходу

тип і марка електрода, швидкість зварювання, схема струму;

Запитання 7

Назвіть основні геометричні параметри зварного шва стикового з'єднання:


варіанти відповідей

ширина валика, опуклість, глибина провару, катет шва

ширина валика, опуклість, глибина провару, товщина пластини.

висота підсилення, кут розкриття кромки, товщина металу

ширина валика, опуклість, глибина провару, зазор;

Запитання 8

Зварювальні шви за напрямком діючого навантаження можуть бути:


варіанти відповідей

лобові, флангові, комбіновані;

вертикальні, горизонтальні, стельові.

ланцюгові, шахові, суцільні;

короткі, довгі , середні

Запитання 9

З якою метою при зварюванні вертикального шва електрод нахиляють донизу з боку електродотримача:


варіанти відповідей

для зменшення глибини провару

для отримання більш ширшого валика

для попередження стікання рідкого метала

для збільшення глибини провару;

Запитання 10

Утворенню якого виду дефекту сприяє збільшення зварювального струму:


варіанти відповідей

непровар

утворення тріщин;

підріз, утворення пор

пропал

Запитання 11

Які операції входять до підготовки листового металу під зварювання:

1.;

2.

4.

варіанти відповідей

правка, очищення, розмічання, різання, збирання

розмічання, правка, згинання;


очищення. Фарбування, закріплення.

очищення від пилу, бруду, розмічання

Запитання 12

   Статична вольт-амперна характеристика дуги це:


Запитання 13

   Статична вольт-амперна характеристика дуги це:


варіанти відповідей

залежність електричної напруги від струму;

залежність напруги від опору в мережі

залежність електричної напруги від струму при постійній довжині дуги

 залежність напруги на затискачах джерела від величини зварювального струму;

Запитання 14

На скільки зменшується струм при зварюванні шва в вертикальному положенні ( в порівнянні з нижнім)

варіанти відповідей

10%.

15%

5%

20%

Запитання 15

Нормальною вважають довжину дуги, що дорівнює:



варіанти відповідей

 (0,5…1,1) dел

(1-2) dел

  (2… 3) dел

  dел/2

Запитання 16

Визначальним при виборі діаметра електрода є:


варіанти відповідей

сила струму

товщина металу

напруга

швидкість зварювання

Запитання 17

Тип електрода вибирають від:


варіанти відповідей

виду конструкції

товщини металу;

від хімічного складу сталі;

механічних властивостей;

Запитання 18

Покриті  електроди для зварювання вуглецевих сталей позначають літерою:

варіанти відповідей

У

Л

Т

П

Запитання 19

Джерела живлення зварювальної дуги змінного струму:


варіанти відповідей

ТД-300, ТДМ-500, ТДФ-500;

СТШ-300, ВДГ-500, ВДУ-1000

ПСО-300, ПСГ-500, АДБ-300

КИУ-500, ВДГ-600, ПСГ-300

Запитання 20

. Вибір характеру переміщення електрода залежить від:


варіанти відповідей

Від товщини металу.

Температури повітря

Відстані між кромками.

Товщини металу

Запитання 21

Наведіть за якою формулою знаходять силу зварювального струму при ручному дуговому зварюванні (РДЗ)

 

варіанти відповідей

Ізв=(20÷40) dел;

Ізв= 100 · dел

Ізв=(80÷100) dел

Ізв=(60÷80) dел

Запитання 22

Для зменшення стікання металу при   виконанні   горизонтальних швів скіс кромок виконують


варіанти відповідей

на верхній деталі.

 на верхній і нижній деталі

на нижній деталі

з відбортуванням

Запитання 23

Яке умовне позначення цифрою показує, що електрод може використовуватись для всіх просторових положень?



варіанти відповідей

2

1

4

3

Запитання 24

. З метою утримання краплі розплавленого металу при зварюванні стельового шва, електрод тримають:



варіанти відповідей

Перпендикулярно

Кутом назад.

Кутом вперед

 Немає значення

Запитання 25

При збільшенні швидкості зварювання глибина проплавлення не змінюється:


варіанти відповідей

Зменшується.

Збільшується.

Відсутня.

Не змінюється

Запитання 26

Основною небезпекою при зварюванні вертикального шва є:


варіанти відповідей

Висока теплопровідність

Проникнення шкідливих речовин.

Твердість металу. 

рідинна текучість металу при зварюванні.

Запитання 27

Торцеві поверхні деталей, що підлягають зварюванню є:


варіанти відповідей

Кромки

 Підсилення шва

  Зазор

Металом шва

Запитання 28

Зварні шви довжиною до 300 мм відносять до:

   


 

варіанти відповідей

 Коротких

Довгих

  Середніх

  Дуже коротких

Запитання 29

Із зміною кута нахилу електрода при зварюванні в нижньому положенні змінюється:


варіанти відповідей

Продуктивність.

Швидкість зварювання.

Тепловкладення в метал.

Характер формування шва.

Запитання 30

Наведіть умовне позначення просторового стану шва згідно міжнародним стандартам.(вертикальне положення).


варіанти відповідей

РF

РС

РА

РЕ.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест