Психічний розвиток людини

Додано: 26 березня
Предмет: Основи здоров’я, 11 клас
20 запитань
Запитання 1

Немовля після народження для встановлення зв’язків з се­редовищем:


варіанти відповідей

обмінюється поглядами з матір’ю;

плаче, використовує голосові реакції;

слідкує за дорослими;

г) починає аукати;

д) демонструє різні емоції.

Запитання 2

 Поява постійного почуття «Я» у дітей з’являється у віці:


варіанти відповідей

1—2 міс;

2—3 міс;

5—6 міс;

9—18 міс;

18—24 міс

Запитання 3

В якому віці малюк починає сміятися, радіти, коли з ним близька людина, відрізняє своїх від чужих:


варіанти відповідей

від народження до 1 міс

від 1 міс до 2 міс

від 2 міс до 7 міс

від 7 міс до 12 міс

від 12 міс до 15 міс

Запитання 4

Діти у віці 18—36 міс здатні:


варіанти відповідей

вести діалог з дорослими (починає аукати)

реагувати всім тілом на наближення матері

слідкувати за пересуванням предметів

обмінюватися поглядами з матір’ю

до творення внутрішніх образів людей, тварин, предме­тів, ігрової імітації

Запитання 5

В якому віці діти вчаться символічній репрезентації (замі­нюють конкретні предмети символами):


варіанти відповідей

з 6 міс до 1 року

з 1 року до 2 років

з 2 років до 3 років

з 4 років до 5 років

з 6 років до 7 років

Запитання 6

Мислення дошкільнят у 6 років має свої обмеження, що проявляється у виникненні труднощів:


варіанти відповідей

з класифікацією об’єктів, послідовністю подій

з впізнаванням предметів

з відрізненням чужих людей

з проявленням таких емоцій, як незадоволення, або на­впаки, радість

у створенні символічного зображення предметів

Запитання 7

Діти, які вчаться у початковій школі (7—10 років) мають здатність:


варіанти відповідей

вести послідовний рахунок цифр від 1 до 10

грати у рольову гру зі створенням різних ситуацій

до логічних висновків, зворотних розумових операцій

до розвитку самоконтролю і саморегуляції

до розвитку самокритики

Запитання 8

Визначте головні проблеми для підлітків:


варіанти відповідей

проблеми сексуальності, моралі, вибору професії

проблема успіху в навчанні

проблема встановлення взаємовідносин із вчителями

проблема удосконалення письма і читання

проблема отримання успіху у спорті, музиці тощо

Запитання 9

Найбільш частою причиною стресу в дітей шкільного періо­ду є:


варіанти відповідей

оцінювання свого «я»

відсутність позитивної мотивації у навчанні

жорстоке ставлення до дітей, насильство в сім’ї

відсутність друга або подруги

відсутність авторитету вчителів

Запитання 10

Факторами захисту від стресу, депресії у підлітків є:


варіанти відповідей

авторитарний стиль поведінки батьків

ліберальний стиль поведінки батьків

правильно вибрані пріоритети, нормальні умови навчан­ня, доброзичливі стосунки з батьками, друзями

спосіб самовираження через перехід у розряд правопо­рушників

бажання самовиразитися шляхом вживання наркотиків

Запитання 11

Які головні пріоритети переважають у житті дорослої лю­дини від 20 до 40 років:


варіанти відповідей

етап укріплення кар’єри, шлюб

початок роботи, шлюб, народження дітей

підведення підсумків усього набутого

прагнення до автономії і свободи

перевага соціальних відносин з людьми над сексуальними

Запитання 12

Другий період життя дорослої людини від 40 до 60 років ха­рактеризується такими пріоритетами:


варіанти відповідей

формування батьківського почуття

формування особистості у робочому колективі

турбота про молоде покоління нащадків, укріплення кар’єри

втрата автономії та залежність від інших людей

підведенням підсумків життєвого шляху

Запитання 13

Третій період життя дорослої людини від 60 років характе­ризується такими пріоритетами:


варіанти відповідей

ріст кар’єри, професійної майстерності

розширення дружніх стосунків з людьми, які стають ба­гатогранними

зміна концепції свого «я» втратою самостійності і залеж­ністю від інших людей

зростання відповідальності за дітей, батьків

успішне матеріальне забезпечення сім’ї та виховання дітей

Запитання 14

В якому віці завершується статеве дозрівання і організм стає здатним до репродукції:

варіанти відповідей

10—12 років

12—14 років

20—25 років

17—18 років

25—30 років

Запитання 15

У чому полягають зміни у репродуктивній системі жінок і чоловіків:

варіанти відповідей

активний ріст кісток тазу, стегон

ріст волосся на лобку і під пахвами

мутація («ламка») голосу, активація сальних і потових за­лоз

поява полюцій у хлопців, у дівчат — менструацій

збільшення молочних залоз та підвищена їх чутливість

Запитання 16

Найголовніша роль статевого життя полягає:

варіанти відповідей

у реалізації сексуальних відносин між чоловіком і жін­кою

у духовному і фізичному задоволенні

у продовженні людського роду

у задоволенні статевої потреби

у реалізації статевого інстинкту

Запитання 17

Планування сім’ї має одне з головних завдань профілактики:

варіанти відповідей

першого аборту

небажаної вагітності

народження небажаної дитини

інфекційних хвороб

усе вище перераховане

Запитання 18

Які аспекти включає ВООЗ у концепцію планування сім’ї:

варіанти відповідей

вільний вибір народження дітей

запобігання абортам

час народження дітей залежно від віку батьків

профілактика статевих захворювань, що передаються статевим шляхом

вільний вибір народження дітей, запобігання небажаній вагітності, час народження дитини залежно від віку батьків

Запитання 19

До яких біоритмів належать ЕЕГ, ЕКГ:

варіанти відповідей

ритми середньої частоти

ритми високої частоти

мезоритми

макроритми

мегаритми

Запитання 20

До яких біоритмів належать овуляторний цикл жінки:

варіанти відповідей

високої частоти

середньої частоти

мезоритми

макроритми

мегаритми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест