1. Об’єктом виступає психолого-педагогічного супроводу:
2. НЕ є видом (напрямом) роботи з психолого-педагогічного супроводу:
3. предметом психолого-педагогічного супроводу є
4. попередження виникнення проблем особистісного розвитку і виховання дитини; допомога (сприяння) дитині у вирішенні актуальних завдань виховання і соціалізації – це:
5. Які з перелічених завдань НЕ вирішує психолого-педагогічного супровід:
6. Які результати можна очікувати від психолого-педагогічного супроводу?
7. Які головні цілі психолого-педагогічного супроводу?
8. Який з наведених рядків найкраще описує сутність психолого-педагогічного супроводу?
9. Яким чином психолого-педагогічний супровід особистісного розвитку і виховання дитини має впливати на міжособистісні стосунки дитини?
10. Яке з наведених нижче тверджень найкраще описує мету психолого-педагогічного супроводу особистісного розвитку і виховання дитини?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома