Психолого-педагогічний супровід

Додано: 1 травня
Предмет: , 11 клас
10 запитань
Запитання 1

1. Об’єктом виступає психолого-педагогічного супроводу:


варіанти відповідей

a. Учень/дитина

b. Освіта та навчання

c. Освітньо-виховний процес

d. Вчитель

Запитання 2

2. НЕ є видом (напрямом) роботи з психолого-педагогічного супроводу:


варіанти відповідей

a. профілактика;

b. діагностика (індивідуальна і групова);

c. психолого-педагогічна просвіта

d. застосування ігор для профілактики

Запитання 3

3. предметом психолого-педагогічного супроводу є 

варіанти відповідей

a. Освітній процес

b. ситуація особистісного розвитку і виховання дитини

c. Освіта і навчання дітей

d. Вчитель

Запитання 4

4. попередження виникнення проблем особистісного розвитку і виховання дитини; допомога (сприяння) дитині у вирішенні актуальних завдань виховання і соціалізації – це:


варіанти відповідей

a. Мета психолого-педагогічного супроводу

b. Цілі психолого-педагогічного супроводу

c. Завдання психолого-педагогічного супроводу

d. Результат психолого-педагогічного супроводу

Запитання 5

5. Які з перелічених завдань НЕ вирішує психолого-педагогічного супровід:


варіанти відповідей

a. Розвиток медіаграмотності.

b. проблеми, пов'язані з вибором освітнього і професійного маршруту;

c. порушення емоційно-вольової сфери, налагодженням взаємин з однолітками, вчителями, батьками;

d. розвиток психолого-педагогічної компетентності (культури) педагогів, батьків.

Запитання 6

6. Які результати можна очікувати від психолого-педагогічного супроводу?


варіанти відповідей

a. Покращення успішності навчання.

b. Покращення емоційно-вольової сфери та поведінки дитини.

c. Покращення взаємин дитини з однолітками, вчителями та батьками.

d. Усі перераховані вище результати.

Запитання 7

7. Які головні цілі психолого-педагогічного супроводу?


варіанти відповідей

a. Підвищення успішності навчання дітей.

b. Розвиток особистості дитини та її адаптація до соціуму.

c. Надання психологічної допомоги дітям з труднощами у навчанні.

d. Підготовка дітей до вступу до вищих навчальних закладів

Запитання 8

8. Який з наведених рядків найкраще описує сутність психолого-педагогічного супроводу?


варіанти відповідей

a. Це система заходів, спрямованих на допомогу дитині у виборі професії.

b. Це комплексний підхід до розвитку особистості дитини, що враховує її індивідуальні особливості та потреби.

c. Це метод роботи з учнями, який застосовується у приватних школах.

d. Це новий напрямок в освіті, який ще не до кінця розроблений.

Запитання 9

9. Яким чином психолого-педагогічний супровід особистісного розвитку і виховання дитини має впливати на міжособистісні стосунки дитини?


варіанти відповідей

a. Ігнорувати їх.

b. Розвивати їх.

c. Коригувати їх у разі потреби.

d. Контролювати їх.

Запитання 10

10. Яке з наведених нижче тверджень найкраще описує мету психолого-педагогічного супроводу особистісного розвитку і виховання дитини?


варіанти відповідей

a. Допомогти дитині опанувати знання та навички, необхідні для успішного навчання.

b. Сформувати у дитини самостійну, відповідальну та соціально мобільну особистість.

c. Навчити дитину вирішувати шкільні проблеми та конфлікти з однолітками.

d. Підготувати дитину до вступу до вищого навчального закладу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест