Який складник на схемі життєвого циклу папоротей позначено буквою Х?
У більшості хвойних рослин листки набули форми голок. У зв’язку з чим виникло це пристосування?
Яка особливість розмноження притаманна всім представникам голонасінних?
Однодольні рослини не утворюють річних кілець, тому що не мають
Запилення голонасінних відбувається за допомогою
Для рослин якої родини характерна квітка з простою оцвітиною?
Яка характерна особливість голонасінних надала їм перевагу над вищими споровими рослинами?
Перлову крупу виготовляють з
До якого відділу належать сосна, ялина, гінкго, кипарис?
Однодольні рослини відрізняються від дводольних тим, що, як правило, мають
Який представник голонасінних має великі пірчасті листки, що в молодих рослин утворюють розетки?
Яка характерна особливість голонасінних надала їм перевагу над вищими споровими рослинами?
Манну кашу варять з манної крупи. З якої культури виготовляють манну крупу?
Яка рослина належить до відділу Голонасінні?
Який орган рослин забезпечує нестатеве розмноження?
Яка група рослин найбагатша на ліпіди?
Основна причина розміщення санаторно-оздоровчих закладів у хвойних лісах полягає в тому, що хвойні рослини
Два учні на уроці біології висловили думки щодо особливостей покритонасінних рослин. Перший учень сказав, що покритонасінні є верхівкою еволюційного дерева рослинного царства. Другий учень зауважив, що насіння цих рослин укрито оплоднем, тому їх називають покритонасінними. Хто з них правий?
Характерними ознаками більшості однодольних рослин є
Для голонасінних характерною рисою є
До якого відділу належать Гінкго дволопатеве та Модрина європейська?
Укажіть ознаку голонасінних рослин.
До якого відділу належать Тис ягідний та Ялівець звичайний?
Проаналізуйте опис відділу рослин: «У процесі статевого розмноження відбувається подвійне запліднення. Поміж представників трапляються трава, кущі та дерева...»
Ідеться про відділ
Основна причина розміщення санаторно-оздоровчих закладів у хвойних лісах полягає в тому, що хвойні рослини
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома