Сценічне мистецтво

Додано: 30 березня 2022
Предмет:
Тест виконано: 200 разів
12 запитань
Запитання 1

Однією із найстаріших і універсальних форм духовної культури є

варіанти відповідей

Мистецтво

Живопис

Музика

Запитання 2

Мистецтво – це

варіанти відповідей

майстерність, вправність у будь-якій справі (у шитті одягу, у веденні переговорів

одна з форм суспільної свідомості; вид людської діяльності, що відображає дійсність у конкретно-чуттєвих образах відповідно до певних естетичних ідеалів.

Запитання 3

Артистизм –це

варіанти відповідей

вдало використовувати театральне мистецтво та його творчий метод – театралізацію

краса й багатство внутрішнього світу педагога, уміння вирішувати завдання, проектувати майбутнє. 

особлива, образно-емоційна мова творення нового; проникливий стиль співтворчості педагога й учня, орієнтований на розуміння та діалог з іншим. 

Запитання 4

Скільки є компонетів артистизму?

варіанти відповідей

4

8

3

10

Запитання 5

Як характеризується мотиваційний компонент в структурі педагогічного артистизму вчителя ?

варіанти відповідей

– потреба у самовдосконаленні й самовираженні;

– потреба у підвищенні загального рівня культури учнів засобами мистецтва;

– потреба у вдосконаленні вербальних та невербальних засобів комунікації;

– потреба у вдосконаленні емоційної культури;

– потреба у вдосконаленні знань з фаху, театральної педагогіки, психології, фізіології, філософії, світової культури, моралі та етики. 

– високий рівень знань з фаху, світової та національної культури;

– уміння керувати власним психофізичним станом (емоціями, настроєм), знімати зайву психічну та фізичну напругу;

– здатність до рефлексії та емпатії;

– розвинена емоційність;

– розвиненість педагогічної уваги, уяви, почуття гумору. 


Запитання 6

Структура сценічної культури вчителя:


варіанти відповідей

Мотиваційний компонент

Когнітивний копонент

Діяльнісний компонент

Всі відповіді прпвильні

Запитання 7

Театральна педагогіка –

варіанти відповідей

– це наука, яка досліджує специфіку театру через сценічну дію, особливості акторської і режисерської творчості, близьких до педагогічної. 


-це специфічний вид мистецької діяльності, який поєднує в собі можливості багатьох художньо-зображувальних засобів експресії, створює образи, розвиває мовлення, мислення, регулює поведінку. 


Запитання 8

Театральне мистецтво –  

варіанти відповідей

– це специфічний вид мистецької діяльності, який поєднує в собі можливості багатьох художньо-зображувальних засобів експресії, створює образи, розвиває мовлення, мислення, регулює поведінку. 

-це наука, яка досліджує специфіку театру через сценічну дію, особливості акторської і режисерської творчості, близьких до педагогічної. 


Запитання 9

На скількох принципах базується театралізована діяльність:


варіанти відповідей

8

7

4

10

Запитання 10

Театралізація на уроці -

варіанти відповідей

- синкретична діяльність учнів, яка дає змогу не просто обговорити літературний твір, а «відчути» його «вживу» усіма органами чуття.

– пристосування твору для подання в театрі, надання йому театральних властивостей.


Запитання 11

Мистецтво актора –

варіанти відповідей

це мистецтво сценічної дії

це велика життєва мета, якій він присвячує всього себе. 


це комунікативність, спільною основою і в акторській, і в педагогічній діяльності є взаємодія, жива співпраця об’єктів і суб’єктів діяльності актора з публікою, вихователя – з вихованцями

Запитання 12

Результати освітньої галузі «Мистецтво» в області «Театральне мистецтво» полягають у наступному:


варіанти відповідей

-    знати елементи образної мови театру (жест, міміка, рухи, мовлення), виражальних засобів у створенні художнього образу;

-    мати уявлення про різні види театрального спектаклю (ляльковий театр, вертеп, театр казок, фольклорно-етнографічний, театр опери та балету, театр драми і комедії);


-    мати поняття про єдність драматичної дії, художнього слова, пантоміми, хореографії, живопису, музики;

-    відтворювати образ театрального персонажа елементами пантоміми та міміки, жестами; художньо оформлювати спектакль (добирати костюми, декорації, музичний супровід);


-    брати участь у колективній творчій діяльності;

-    уміти емоційно сприймати образний зміст спектаклю, висловлювати свої враження в процесі сприймання театрального мистецтва.


Немає правильної відповіді

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест