Стосунки і рівні спілкування

Додано: 9 квітня
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Синонім до поняття "спілкування" це ...

варіанти відповідей

мовлення

комунікація

взаємодія

Запитання 2

Обери близькі за значенням слова до поняття "стосунки"

варіанти відповідей

відносини

ставлення

взаємини

спілкування

Запитання 3

Про який рівень спілкування йдеться:"На цьому рівні люди діляться власними ідеями і думками.Співрозмовники намагаються краще пізнати одне одного.Вони дізнаються про смаки й погляди одне одного,про те, як ставляться до одних і тих самих подій та явищ.Стосунки розвиваються. Якщо ні, то люди повертаються на попередній рівень спілкування"?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 4

Про який рівень спілкування йдеться:"У них багато спільного в поглядах, думках, емоціях. Вони не бояться щиро висловлювати власні думки й почуття. Не соромляться власних недоліків, розуміють переваги одне одного.Людям комфортно разом, вони усвідомлюють, що їх сприймають і поважають такими, якими вони є. Люди довіряють одне одному"?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 5

Про який рівень спілкування йдеться:"Людина ділиться інформацією, але не коментує її. Наводить факт, але не виявляє свого ставлення до події.Наприклад, наводите факт, що навчаєтеся в школі, але не розповідаєте, чи цікаво вам учитися, які предмети улюблені,чи є друзі серед однокласників тощо. Займаєтеся спортом (факт), але не розкриваєте, як проходять тренування,чи є у вас друзі в команді, чи досягли успіху тощо. Прочитали книжку чи переглянули новий кінофільм (факт),але не ділитеся думками, що виникли у вас під час читання чи перегляду, не розкриваєте власних емоцій щодо сюжету,героїв твору тощо.Таке спілкування можна назвати формальним. Проте водночас спілкування на такому рівні може сприяти поглибленню стосунків. Адже співрозмовники обмінюються цікавою для них новою інформацією"

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 6

Про який рівень спілкування йдеться::"Люди можуть бути чужими одне одному або ледь знайомі.Під час спілкування обмінюються репліками, наприклад:«Вітаю», «Чим займаєшся?», «Як справи?», «Усе гаразд», «Привіт!», «До побачення» тощо.Такий обмін репліками можна вважати рівнем знайомства.Він не дозволяє добре пізнати співрозмовників. Якщо спілкування залишатиметься на такому рівні тривалий час,це означатиме, що співрозмовники не зацікавлені в подальшому розвитку стосунків"?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 7

Про який рівень спілкування йдеться::"Спілкування на цьому рівні передбачає обмін не тільки думками, а й емоціями. Люди вільно висловлюють і обговорюють почуття, що викликають у них події та явища навколишнього середовища, слова й поведінка оточуючих. Глибше пізнають характери одне одного. Таке спілкування сприяє поглибленню взаємної поваги. Якщо співрозмовники щиро виявляють власні емоції, цікавляться почуття миодне одного, спілкування на цьому рівні буде успішним.Стосунки між людьми можуть поглибитися"?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 8

Принципи формування міжособистісних стосунків описує формула трьох "К" (позначте декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

Кооперація

Комунікативність

Комунікація

Конфлікт

Координація

Компроміс

Запитання 9

Для ефективного спілкування важливо (позначте декілька правильних відповідей): 

варіанти відповідей

уміти розпочинати розмову

висловлювати власну точку зору настирливо і наполегливо

змінювати тему розмови

поважати думку співрозмовника

дивитися в очі співрозмовнику, кивати, посміхатися

говорити чітко і швидко, "розумними" термінами

Запитання 10

Процес обміну думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями, називають

варіанти відповідей

свідомістю

спілкуванням

об'єктивністю

толерантністю

Запитання 11

Оберіть бар’єри ефективно спілкування

варіанти відповідей

уважність

викривлення інформації

втрата деталей

запам'ятовування

відволікання

мислення

доповнення від себе

сприйняття

Запитання 12

Ефективне спілкування - це вміння ...

варіанти відповідей

слухати і вгадувати настрій співрозмовника, розв'язувати конфлікти

чітко формулювати і висловлювати думки

слухати і говорити, використовуючи вербальні та невербальні засоби

обмінюватися думками та уникати конфліктів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест